Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΕΦΕΡΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΓΕΥΤΗΚΑΜΕ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΛΟΥΡΙ!!!
ΚΑΙ Ο ΤΥΧΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ………..Ο ΙΩΑΝΝΗΣ!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!
Από την χριστουγεννιάτικη γιορτή.Έφτασαν τα καλικαντζαράκια των Χριστουγέννων,έτοιμα να σας φάνε τα γλυκά και να κάνουν τις ζαβολιές τους .ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
O Αη Βασίλης αρνείται να ντυθεί με την κόκκινη στολή του γιατί την έχει βαρεθεί..Χριστουγεννιάτικη περιπέτεια τέχνης με τα παιδιά να φτιάχνουν καινούριες στολές βασισμένες σε μεγάλους ζωγράφους.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.