Κάλαντα της Άνοιξης

dcdc

Με χαρά καλωσορίσαμε κι εμείς την Άνοιξη στο Νηπιαγωγείο μας.

Συνεργαστήκαμε, λοιπόν, με την πρώτη τάξη του Δημοτικού και βγήκαμε στη γειτονιά για να τραγουδήσουμε τα κάλαντα της Άνοιξης ή αλλιώς Χελιδονίσματα!

Χαρούμενη Άνοιξη σε όλους!