Καλό Πάσχα με μια καλή πράξη

CHoris titlo

Στα πλαίσια του εορτασμού του Πάσχα στο Νηπιαγωγείο μας , αποφασίσαμε να φτιάξουμε λαμπάδες για να τις δωρίσουμε στον Σύλλογο Εθελοντικής Προσφοράς και Στήριξης, “Ορίζοντα”. Και τι καλύτερο από το να τις φτιάξουμε μαζί με τους μπαμπάδες, τις μαμάδες και τους παππούδες μας. Μαζευτήκαμε ,λοιπόν, όλοι μαζί και δημιουργήσαμε με κέφι και χαρά τις πιο ξεχωριστές λαμπάδες!

Ευχαριστούμε όλους όσους συμμετείχαν!

Καλό Πάσχα!