Συνεργατικές δημιουργικές δραστηριότητες στην ελληνική και αγγλική γλώσσα.
Στην τάξη μας σήμερα υπήρξε μεγάλη αναστάτωση! Φωνές και τσακωμοί αγαπημένων φρούτων εποχής για το ποιο θα γίνει βασιλιάς. Τίθεται το ερώτημα με ποιο τρόπο στη δημοκρατία μπορεί κάποιος να γίνει αρχηγός. Οι υποψήφιοι αρχηγοί αποφασίζουν να ψηφίσουν τα παιδιά ποιος πρέπει να πάρει το στέμμα, αφού παρουσιάσει ο καθένας τον μοναδικό εαυτό του. Στην παρέα μας καλέσαμε τον Rasty και την Gigi από την Αγγλία για να ακούσουμε τη γνώμη τους και να δώσουν το στέμμα στον νικητή. Ευτυχώς γνωρίζουμε σχετικό αγγλικό λεξιλόγιο και βρίσκουμε τρόπο να επικοινωνήσουμε μαζί τους. Ένας μαθητής μας μαθαίνει τα φρούτα και στη Ρωσική γλώσσα και δημιουργούμε ένα πολυγλωσσικό σενάριο. Φώτο εδώ.
Η ψηφοφορία είναι ανοιχτή και γίνεται σε Πίνακα διπλής εισόδου. Ψηφίζουμε μικροί μεγάλοι!
Έλληνες και Άγγλοι κάνουμε καταμέτρηση ψήφων και βγάζουμε νικητή το πορτοκάλι που έπεισε ότι θα μας βοηθήσει τους δύσκολους μήνες των ιώσεων να είμαστε υγιείς! Ο Rasty και η Gigi δίνουν το στέμμα και όλοι/ες χειροκροτούμε τον νικητή.
Και επειδή κάθε σοβαρή ψηφοφορία έχει και τα γραφήματα της, αποτυπώνουμε συνεργατικά το αποτέλεσμα των εκλογών σε ραβδόγραμμα. Μαθηματικές έννοιες, αγγλική γλώσσα και μαθήματα δημοκρατίας, σεβασμού και αποδοχής σε μια διασκεδαστική δραστηριότητα κουκλοθεάτρου που τράβηξε το ενδιαφέρον των παιδιών.
Οι πολιτικοί αναλυτές σχολιάζουν τα αποτελέσματα!!