Σχέδια δράσης

Σχέδιο δράσης 2023-2024:” ΌΛΗ Η ΤΑΞΗ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ”

Δραστηριότητες:

1)Στην ολομέλεια οι μαθητές ανά δυάδες κάνουν ο,τι απεικονίζεται σε κάθε κάρτα με τη σειρά. Η δραστηριότητα άρεσε στους μαθητές/τριες , το διασκέδασαν και η ομάδα εμψυχώθηκε.

 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ2 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 7 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ1ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 6ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ1 1

2) Τα παιδιά σε δυάδες κάθονται αντικριστά και δημιουργούν χρώματα βάζοντας συνδυασμούς από γκοφρέ χαρτί σε βαζάκια, ανακατεύουν πότε ο ένας πότε ο άλλος, δημιουργούν μαζί συνεργατικά, έπειτα δημιουργούν τις δικές τους ζωγραφιές από το μαγικό χρώμα που προέκυψε. Η δραστηριότητα άρεσε πολύ σ΄όλες τις ομαδούλες. Οι μικροί μας δημιουργοί φέτος σίγουρα θα περάσουν υπέροχα……Μπράβο παιδάκια!!!!

ΓΚΟΦΡΕ 1 1  ΓΚΟΦΡΕ2 1  ΓΚΟΦΡΕ5 

3)Τα παιδιά συνθέτουν παζλ συνεργατικά.

παζλ

4) Οι μικροί μας μαθητές συνεργάζονται σε ένα ψυχοκινητικό παιχνίδι. Σε δυάδες προσπαθούν να περάσουν το στεφάνι στον κώνο αφού το μεταφέρουν με τα σώματά τους. Τα προνηπιάκια μας  σε ζεύγη κι εκείνα,  μεταφέρουν μπαλόνια στο καλάθι…….του σούπερ μάρκετ και σκοράρουν!!!!!!!

 

154        159          160       163                      153     166     164   165 

 

5)Τα παιδιά φτιάχνουν πόλεις από ξύλινα τουβλάκια, τοποθετούν τα ζωάκια όρθια πάνω στο παγκάκι, φτιάχνουν κατασκευές από οικοδομικό υλικό.

πόληζώατουβλάκια αμαξάκιαζώα 2

6)Τα παιδιά στο πλαίσιο της θεματικής ¨ο κύκλος του νερού¨ συνεργάζονται και αναπαριστούν θεατρικά τον κύκλο του νερού.

κυκλοσ νερου

7)Διαβάζουμε το παραμύθι :¨το παγκάκι της φιλίας” στην ολομέλεια της τάξης.

το παγκακι της φιλιας

συζητάμε σχετικά με το παραμύθι και τα παιδιά ζωγραφίζουν….

παγκάκι 1 παγκακι 2 παγκάκι 3 παγκάκι 4 παγκάκι 5 παγκάκι 6 παγκάκι 7

8) Στα πλαίσια της θεματικής πήξη-τήξη οι μαθητές έβαλαν χρώματα στην κατάψυξη και την επόμενη ημέρα σε ομάδες ζωγράφισαν τις τέσσερις εποχές. 

εποχες 1εποχες 2εποχες 3εποχες 4 εποχες5

και το τελικό αποτέλεσμα…..

τέσσερις εποχες

9)    Στα πλαίσια του  εργαστηρίου Δεξιοτήτων της θεματικής ενότητας ” Ζω καλύτερα – Ευ Ζην”

1. Ασφάλεια και πρόληψη με τίτλο “Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω“,

το οποίο εμπεριέχεται στο σχέδιο δράσης της σχολικής μονάδας,

τα νήπια ζωγραφίζουν το ένα το άλλο ανά δυάδες.

Κάναμε τις ζωγραφιές βιντεάκι και σας τις παρουσιάζουμε.

 

10) Άλλη μία πρωτότυπη δραστηριότητα του παραπάνω εργαστηρίου έγινε βιντεάκι.

Οι μαθητές μελετούν τον πίνακα του Matt  Mahurin  “Bulling” και τον ζωγραφίζουν.

Τα αποτελέσματα αξιοθαύμαστα.

 

 

Ένα ακόμη βιντεάκι από τις δραστήριοτητες του Α2 Τμήματος για το σχέδιο δράσης μας.

Οι μικροί μας μαθητές διασκεδάζοντας   αναπτύσσουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες. 

 

 

 

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ MAKE-A-WISH (ΚΑΝΕ-ΜΙΑ-ΕΥΧΗ)

Με μεγάλη χαρά ενόψει των Χριστουγέννων το σχολείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα Make-A-Wish. Τo Μake-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή) πραγματοποιεί τις πιο βαθιές επιθυμίες παιδιών από 3 έως 18 ετών με πολύ σοβαρές ασθένειες προσπαθώντας να μεταμορφώσει τη ζωή τους. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας αγόρασαν “αστέρια” πάνω στα οποία μπορούσαν να γράψουν την ευχή τους. Με αυτόν τον τρόπο πολλά χάρτινα αστεράκια μέσα από την αγάπη και τις ευχές των παιδιών απέκτησαν μαγεία! Όλοι μαζί μπορούμε να φωτίσουμε τη ζωή ενός λιγότερο τυχερού παιδιού που παλεύει για τη ζωή του.

ΑΣΤΕΡΙ ΕΥΧΗΣΑστέριΑπόδειξη κάνε μία ευχή