Για να πραγματοποιήσουμε με επιτυχία το ταξίδι μας με τη χρονομηχανή, πρέπει να το οργανώσουμε καλά. Η σκέψη και η πράξη πρέπει διαρκώς να συνεργάζονται και η μία να ‘μαθαίνει’ από την άλλη, η μία να ανατροφοδοτεί την άλλη. Η πράξη λοιπόν μας έχει μάθει ότι πριν από κάθε ταξίδι πρέπει να σκεφτούμε τι θέλουμε να πάρουμε μαζί μας, έτσι ώστε να μη μας λείψει όταν θα το χρειαστούμε. Η σκέψη εισέπραξε ό,τι της έμαθε η πράξη και προγραμματίζει την επόμενη πράξη.

Αποφασίσαμε λοιπόν να χωριστούμε σε ομάδες εργασίας,  οι οποίες θα είναι υπεύθυνες για κάθε τομέα του εξοπλισμού μας. Κάθε παιδί διάλεξε την ομάδα του και έφτιαξε μια κατάσταση με τα πράγματα που θα πρέπει να πάρει. Οι ομάδες είναι οι ακόλουθες:

ΦΑΓΗΤΟΥ (ΣΙΤΙΣΗΣ) και ΝΕΡΟΥ: Λάουρα, Αλίκη, Ιζαμπέλα, Αναστασία, Μυρτώ Π., Διονυσία, Γιώργος Α., Κριστίνα

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ: Μαρία, Αλέξανδρος, Μαριάννα, Σπύρος

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ: Γιώργος Κ., Ιωάννα, Γρηγόρης, Άγγελος, Χρήστος, Μυρτώ Σ.

ΡΟΥΧΙΣΜΟΥ: Μαλάινα

Οι υπεύθυνοι των ηλεκτρονικών υπολογιστών έγραψαν ότι πρέπει να πάρουμε υπολογιστή και τον ζωγράφισαν. Στα ρούχα η Μαλάινα ζωγράφισε ρούχα για όλες τις εποχές. Στην κατάσταση των βιβλίων τα παιδιά έγραψαν να πάρουμε βιβλία για το «Μπαμ» (το μπιγκ μπαγκ), για τους δεινόσαυρους, τους πρωτόγονους και το διάστημα.

Στα τρόφιμα έγραψαν να πάρουμε γάλα, κιμά, φρούτα (αχλάδια, μήλα, μπανάνες, πορτοκάλια, καρπούζι, μανταρίνια), λεμόνια, πατάτες, μακαρόνια, παστίτσιο και τη… φρουτιέρα.

Οι καταστάσεις είναι οι ακόλουθες (η Μαριάννα, ο Σπύρος και ο Αλέξανδρος συνεργάστηκαν και έφτιαξαν μία κατάσταση):