Τα παιδιά της Δ΄ τάξης πήραν μολύβι και χαρτί και δημιούργησαν ιστορίες:
“η ιστορία ενός κύκλου“, “η ιστορία ενός τριγώνου“, “η ιστορία ενός τετραγώνου“, “η ιστορία μιας ευθείας γραμμής“.
Θα κρατήσουν συντροφιά σε όποιον διαβάσει τα έργα τους.
Τα παιδιά της Δ΄ τάξης πήραν μολύβι και χαρτί και δημιούργησαν ιστορίες:
“η ιστορία ενός κύκλου“, “η ιστορία ενός τριγώνου“, “η ιστορία ενός τετραγώνου“, “η ιστορία μιας ευθείας γραμμής“.
Θα κρατήσουν συντροφιά σε όποιον διαβάσει τα έργα τους.