Γονείς μαθητών/μαθητριών της Α΄ τάξης, δασκάλες και διευθυντής γίναμε μία ομάδα στην πρώτη παιδαγωγική συνάντηση και συζητήσαμε θέματα, που θα βοηθήσουν την ομαλή προσαρμογή των μικρών μαθητών στο νέο τους σχολικό περιβάλλον και στις νέες τους εκπαιδευτικές υποχρεώσεις.
Η συνεργασία γονέων-εκπαιδευτικών είναι απαραίτητη και η ανταλλαγή απόψεων εποικοδομητική.
