Από τη Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2023 όλες οι τάξεις του σχολείου μας θα σχολάνε κανονικά στη 1.15 μ.μ.
Για όσους γονείς έχουν κάνει εγγραφή στο Ολοήμερο:
1) Η Πρωινή Ζώνη για όσους την έχουν δηλώσει, θα λειτουργήσει κανονικά με προσέλευση 7.00-7.15 π.μ.
2) Το μεσημέρι το Ολοήμερο επίσης για όσους το έχουν δηλώσει, θα λειτουργήσει μέχρι τις 2.55 μ.μ.
Καλό θα είναι να έχουν τα παιδιά κολατσιό από το σπίτι ή να έχει γίνει η παραγγελία τους από το κυλικείο του σχολείου.
