Πρόγραμμα: Από το κακάο στη σοκολάτα

Πρόγραμμα: Από το κακάο στη σοκολάτα

Τάξεις: Α’ , Β’ , Δ’

Την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου οι μαθητές των Α , Β και Δ τάξεων είχαν την ευκαιρία να μετέχουν σε πρόγραμμα σχετικά με τα είδη και τα οφέλη της σοκολάτας. Άκουσαν , έμαθαν την ιστορία και την προέλευση της σοκολάτας, έπιασαν στα χέρια τους αυθεντικούς καρπούς από κακαόδεντρο , είχαν τη χαρά να γευτούν ζεστή σοκολάτα και να φτιάξουν λαχταριστές σοκολατολιχουδιές…. όλο γλύκα σαν “μικροί ζαχαροπλάστες” με τη βοήθεια της ομάδας ΗΛΙΔΑ. Για τις σοκολατένιες δημιουργίες τους χρησιμοποίησαν χρωματιστές τρούφες, μπισκοτάκια , κρακεράκια και πολύχρωμα smarties.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί:
Κατερίνα Καμακάρη , Εύη Μινάρδου , Ηλέκτρα Δημουλά,  Μαρία Γκώγκου

1000017913 1000017914 1000017919 1000017920 IMG 0148 IMG 0154 IMG 0161 IMG 0625 IMG 0626 IMG 0630 IMG 0632

Επίσκεψη ΣΤ’ τάξης στο Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ)

Επίσκεψη ΣΤ’ τάξης Στο ΚΕΑΤ

Στις 15 Οκτωβρίου η ΣΤ’ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ) και συμμετείχε σε δράσεις αφιερωμένες στην Παγκόσμια Ημέρα του Λευκού Μπαστουνιού. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον τρόπο με τον οποίο εκπαιδεύονται και υποστηρίζονται τα παιδιά με αναπηρία όρασης, καθώς και να συμμετάσχουν βιωματικά σε πολλές δραστηριότες. Έμαθαν πώς μπορούν να βοηθήσουν ένα άτομο με αναπηρία όρασης που μπορεί να συναντήσουν στον δρόμο, πόσο σημαντικό είναι το λευκό μπαστούνι για την αυτονομία, ανεξαρτησία και συμπερίληψη αυτών των ατόμων και πώς ακριβώς ένας σκύλος οδηγός καθοδηγεί το άτομο, ώστε να αποφεύγει εμπόδια και να ακολουθεί διαδρομές με ασφάλεια. Τέλος ήρθαν σε επαφή με το σύστημα ανάγνωσης και γραφής, χρησιμοποιώντας οι ίδιοι μηχανές Braille και ενθουσιάστηκαν από τον τρόπο λειτουργίας τους!

1000017488

IMG 20251019 214119

IMG 20251019 214305 1

IMG 20251019 214402

IMG 20251019 214627

IMG 20251019 214758

Αγιασμός σχολικής χρονιάς 2025-2026

Ο αγιασμός της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 09.00!

Μετά τη λήξη του αγιασμού οι μαθητές θα αποχωρήσουν μαζί με τους γονείς τους.

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων            Ο Διευθυντής

ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ

Στις 12 Ιουνίου το απόγευμα μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας παρουσίασαν στους
γονείς και καλεσμένους μας ό,τι είχαν προετοιμάσει τόσο καιρό με τη βοήθεια των
εκπαιδευτικών τους. Η φετινή μας γιορτή ξεχώρισε για την πρωτοτυπία του κεντρικού της
θέματος που ήταν « Η Καλλιθέα γιορτάζει» βασισμένη σε μια ιδέα και σύλληψη της
θεατρολόγου κας Μαρίνας Σώλου. Η γιορτή περιελάμβανε παραδοσιακούς χορούς,
ασκήσεις μουσικοκινητικής αγωγής, τραγούδια στην αγγλική γλώσσα. Κάθε τάξη αφιέρωσε
το δρώμενό της σε ένα τοπόσημο της Καλλιθέας. Η Α΄ στον Ιλισσό ποταμό, η Β΄ στα
προσφυγικά, η Γ΄στην οδό Θησέως, η Δ΄στον Οίκο Τυφλών, η Ε΄στη Σιβιτανίδειο σχολή και η
ΣΤ΄ έκανε μνεία στη νυχτερινή ζωή της Καλλιθέας. Η γιορτή μας έκλεισε με την αποφοίτηση
μαθητών και μαθητριών της ΣΤ’ τάξης από τον Σύλλογο Γονέων, ο οποίος πρόσφερε
κέρασμα στους παρευρισκομένους. Ας απολαύσουμε μερικές από τις στιγμές της γιορτής
στις παρακάτω φωτογραφίες. Καλό καλοκαίρι !4H 5H 6H 7H 8H 9H 10H 11H 12H 1H 2H

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ

Στο πλαίσιο του προγράμματος φιλαναγνωσίας που εκπόνησε η Ε΄ τάξη φέτος, η τάξη πήρε μέρος στον 14ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης «Οικογένεια: εκεί που μπορείς να είσαι ο εαυτός σου», που διοργάνωσαν οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ. Η φετινή μας συμμετοχή ενθουσίασε τα παιδιά, τα οποία αγκάλιασαν την όλη διαδικασία, ήρθαν σε επαφή με λογοτεχνικά βιβλία και μέσα από ομαδικά παιχνίδια και δραστηριότητες τα επεξεργάστηκαν. Στο τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος δόθηκε στους μαθητές ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις πάνω στα βιβλία με σκοπό τη βαθύτερη μελέτη των βιβλίων. Οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, για να μας ευχαριστήσουν για τη συμμετοχή μας στον Μαραθώνιο Ανάγνωσης, δώρισαν 40 λογοτεχνικά βιβλία στο σχολείο μας (ελληνικές και αγγλικές εκδόσεις).1 4 2 4

Στο πλαίσιο της δράσης «Ενεργός Πολίτης» η ΣΤ΄ τάξη καταπιάστηκε με το θέμα της συμπερίληψης. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες και η κάθε ομάδα ανέλαβε μια δράση. Η πρώτη ομάδα δημιούργησε μια ιστορία- παραμύθι. Η δεύτερη ομάδα εικονογράφησε την ιστορία χωρίς διαλόγους (comics).  H τρίτη ομάδα ηχογράφησε την ιστορία (audiobook). Με τα παραπάνω έγινε προσπάθεια να είναι η αρχική ιστορία- παραμύθι «προσβάσιμη» σε περισσότερους ανθρώπους. Να μπορεί ένα κωφό άτομο ή ένα άτομο με προβλήματα όρασης να έχει ίσες ευκαιρίες με όλους. Είναι χρέος όλων μας να παρέχουμε όλους τους δυνατούς τρόπους να ξεπεραστούν τα όποια εμπόδια συναντούν οι πολίτες στη ζωή τους. Ένα σκεπτικό το οποίο θα πρέπει να υπάρχει στις περισσότερες εκφάνσεις της κοινωνικής μας ζωής και να υλοποιείται στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό. Παρακάτω παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα της δράσης.

1 3

2 3

3 3

1h eikona 2h eikona 3h eikona