Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού (6 Μαρτίου)

Με αφορμή την Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού (6 Μαρτίου), οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια σειρά δράσεων και παρακολούθησαν παρουσιάσεις με στόχο την ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση αλλά και την κινητοποίησή τους ενάντια σε κάθε μορφής bullying.

Δείτε παρακάτω ορισμένες από τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν, αν και καθημερινά πραγματοποιούνται εντός του σχολείου συζητήσεις και δράσεις.

Οι μαθητές του Α1 διάβασαν και συζήτησαν με τη δασκάλα τους κα Μαρίνα Τζανάκη το παραμύθι “Η φωνή σου, η δύναμή σου” της Γ. Λάττα (εκδόσεις Παρρησία). Το παραμύθι στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των παιδιών για τον σχολικό εκφοβισμό και τις διαστάσεις του, τα ενημερώνει και τα ενδυναμώνει για τον τρόπο αντιμετώπισής του.

Οι μαθητές του Β2 κατασκεύασαν βραχιολάκια της φιλίας, με τη βοήθεια της δασκάλας του τμήματος κας Μαρίας Καπτανέλλη.

26adcb45 8f69 4c50 8578 d5c96f9154b7
3007a62b ae0e 46ae 8728 280bcd6565e4a86ecebb 7457 4d11 b1bd 23c983eff486

 

 

 

 

 

 

 

 

Επίσης, κατασκεύασαν το Δέντρο της Φιλίας, με διάφορα μηνύματα κατά του εκφοβισμού.

6aead7aa 7bc4 48b2 b35e 1b5fd93014f2c5d053f0 b22e 4f53 925c 1eaf0c4276d9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Οι μαθητές του Γ1 παρακολούθησαν με τη δασκάλα τους κα Αναστασία Κριαρά εκπαιδευτικά βίντεο, συζήτησαν και έκαναν μια ομαδική αφίσα.

IMG 20240312 125357IMG 20240312 125346 IMG 20240312 131222

IMG 20240312 133639

Οι εκπαιδευτικοί του Γ2 κα Αθηνά Κούκλη και κος Χρήστος Καβαθάς υλοποίησαν δράσεις και οι μαθητές κατασκεύασαν αφίσες με θέμα τη βία και τη φιλία (ενδεικτικές φωτογραφίες).

IMG 5450IMG 5452

IMG 5477IMG 5462IMG 5448IMG 5463IMG 5472 1

Στο Δ1 οι δυο εκπαιδευτικοί του τμήματος, κα Σεραφεία Μαλαματίδου και κα Αθηνά Κούκλη  οργάνωσαν μια σειρά δραστηριοτήτων. Αρχικά με αφορμή το παραμύθι “Οι μαρκαδόροι που μιλάνε” οι μαθητές συζήτησαν για τη μοναδικότητα του καθενός. Επισημάνθηκε πως όλοι είμαστε διαφορετικοί, όμως όλοι μαζί κάνουμε σπουδαία πράγματα, όταν γίνουμε ομάδα. Στη συνέχεια οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες. Οι μαθητές ονόμασαν οι ίδιοι τίς ομάδες τους με βάση τα όσα είχαν συζητηθεί (για παράδειγμα “Η χαρούμενη ομάδα τής συνεργασίας” ή “Οι εξαιρετικοί ζωγράφοι τής καλοσύνης”). Επίσης, στην τάξη διαβάστηκε το βιβλίο “Ο νταης του σχολικού” και συζητήθηκε “τι σημαίνει νταης”, σχολιάστηκε η συμπεριφορά του “νταή”, συζητήθηκε για τα συναισθήματα που προκαλεί, ποιός έφταιγε, γιατί, ποιος αντιμετωπίζει πρόβλημα ποιός θα ωφεληθεί εάν δοθεί λύση. Στο τέλος τα παιδιά κλήθηκαν να συμφωνήσουν ότι η συμπεριφορά του νταή είχε αρνητικές επιπτώσεις για τον πρωταγωνιστή. Αναρωτήθηκαν τι θα μπορούσε να κάνει ο πρωταγωνιστής για να αποφύγει αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση , τι θα τον συμβούλευαν για να το αντιμετωπίσει και δημιούργησαν ένα συμβόλαιο για την πρόληψη ανάλογων περιστατικών στο μέλλον.

Κατηγορίες: Δράσεις, Κοινωνικές. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.