Το σχολείο μας συμμετείχε φέτος στο πρόγραμμα “Little Eco-Heroes”, όπου κάθε παιδί έγινε ένας μικρός ήρωας της φύσης. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα τα παιδιά έμαθαν να φροντίζουν το περιβάλλον και παράλληλα να εκφράζονται δημιουργικά και να συνεργάζονται τόσο μεταξύ τους όσο και με παιδιά από άλλα σχολεία.
Ακολουθεί μια σύντομη παρουσίαση των δράσεων μας