Παρατηρούμε στον υπολογιστή φωτογραφίες ζώων και διακρίνουμε ποια από αυτά είναι αδέσποτα και ποια όχι.
Στη συνέχεια διαβάζουμε την ιστορία “Ξουτ” για ένα αδέσποτο σκυλάκι και συζητάμε για τις διάφορες αιτίες που υπάρχουν τα αδέσποτα.
Συζητάμε για το πώς μπορούμε να προστατεύσουμε τα ζώα, ζωγραφίζουμε και στέλνουμε τα δικά μας μηνύματα με μία αφίσα.
Διαβάζουμε το βιβλίο “Ένα αδέσποτο σκυλάκι” της Ρένας Ρώσση-Ζαΐρη και συζητάμε για το πώς νιώθει και τι καταστάσεις αντιμετωπίζει ένα αδέσποτο σκυλάκι και πώς νιώθει το σκυλάκι αυτό στο νέο του σπίτι.