Ταξίδι παραμυθένιο

εικόνα Viber 2024 05 24 09 36 22 090

Δωράκι απο 7ο Νηπιαγωγείο Μυτιλήνης

εικόνα Viber 2024 05 24 09 36 21 672

Δωράκι απο το 2ο Νηπιαγωγείο Μυτιλήνης

εικόνα Viber 2024 05 24 09 36 21 640

εικόνα Viber 2024 05 24 09 36 20 702

Ακρόαση παραμυθιιών

εικόνα Viber 2024 05 24 09 36 21 580

εικόνα Viber 2024 05 24 09 36 19 376

Ζωγραφική αποτύπωση μετά την ακρόαση παραμυθιών

εικόνα Viber 2024 05 24 09 36 20 555 εικόνα Viber 2024 05 24 09 36 20 083 εικόνα Viber 2024 05 24 09 36 20 015 εικόνα Viber 2024 05 24 09 36 19 967 εικόνα Viber 2024 05 24 09 36 19 917 εικόνα Viber 2024 05 24 09 36 19 869 εικόνα Viber 2024 05 24 09 36 19 413

εικόνα Viber 2024 05 24 09 05 07 957

Επιλογή παραμυθιών και εικονογράφηση για το βιβλιόδεντρο

εικόνα Viber 2024 05 24 09 05 07 841 εικόνα Viber 2024 05 24 09 05 07 784 εικόνα Viber 2024 05 24 09 05 07 686

εικόνα Viber 2024 05 24 09 05 07 644 εικόνα Viber 2024 05 24 09 05 07 593 εικόνα Viber 2024 05 24 09 05 07 335

εικόνα Viber 2024 05 24 09 05 06 585

Ακρόαση παραμυθιών

εικόνα Viber 2024 05 24 09 05 05 643

Η μαγική βαλίτσα -δραστηριότητες

εικόνα Viber 2024 05 24 09 05 04 468

καρτέλα βιβλίου και καρτέλα δανεισμού αναγνώστη

 

 

Μικροί Μετεωρολόγοι (Ελληνική Εκπαιδευτική Ένωση STEM [Hellenic Education Society for STEM]) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ STEM Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία STEM – Ρομποτική

ΕΚΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ : “ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ…”

Η μεθοδολογία STEAM προσφέρει την δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιούν στρατηγικές βασισμένες σε πέντε τομείς (τεχνολογία, μαθηματικά, φυσικές επιστήμες, τέχνες και επιστήμες των μηχανικών). Μέσα από αυτό το πρόγραμμα δημιουργείται ένα κλίμα συνεργατικής, εξερευνητικής και ενεργητικής μάθησης όπου όλοι οι μαθητές/τριες ανακαλύπτουν, διατυπώνουν, πειραματίζονται, προβληματίζονται και καλούνται να λύσουν πιθανά προβλήματα.

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, έχει ως στόχο με βάση τη διερευνητική συνεργατική μάθηση, οι μαθητές να γνωρίσουν τα καιρικά φαινόμενα (τον ήλιο, τη βροχή, το ουράνιο τόξο, το χιόνι κτλ.), να αναμειχθούν σε διάφορες δραστηριότητες ώστε να ανακαλύψουν τόσο την ωφελιμότητα των καιρικών φαινομένων στην καθημερινότητα μας και στο περιβάλλον όσο και τις αρνητικές συνέπειες που μπορούν να προκληθούν από αυτά (π.χ πλημμύρες, τσουνάμι, φωτιά από κεραυνό κτλ.). Μέσα από διαδραστικά παιχνίδια με κατάλληλα εκπαιδευτικά λογισμικά διαμορφώνεται ένα ευχάριστο και ενδιαφέρον μαθησιακό πλαίσιο, στο οποίο εμπλουτίζονται οι νοητικές αναπαραστάσεις των παιδιών και δίνονται πρόσθετα κίνητρα συμμετοχής και διατήρησης της προσοχής των μαθητών ώστε να ανακαλύψουν, να διατυπώσουν, να πειραματιστούν, να προβληματιστούν και να λύσουν πιθανά προβλήματα κατανοώντας πλήρως τα καιρικά φαινόμενα. Η εφαρμογή του προγράμματος παρέχει πλούσια ερεθίσματα που βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες και πρακτικές υπολογιστικής σκέψης όπως είναι η μέτρηση, η σύγκριση μεγεθών, η πρόσθεση και η αφαίρεση.

Tο συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι βασισμένο στο πρόγραμμα του ΙΕΠ «Μικροί Μετεωρολόγοι» της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Ένωσης STEM (Hellenic Education Society for STEM).

Με τα παιδιά παρατηρούμε εικόνες με διάφορα καιρικά φαινόμενα και τα σχολιάζουμε (εποχές, ρούχα, δραστηριότητες,λεξιλόγιο καιρού)

snow rollers xioni omixli new zealand 83 1280 moon 1859616 1280

istockphoto 1477849066 1024x1024 1

Canal middle agricultural dry by drought and heatwave on summer. water crisis and water stress on summer during long term drought on summer.

clouds 8459053 1280 aurora borealis 744351 1280

 

 

 

Ζωγραφίζουμε τον αγαπημένο μας  καιρό

IMG 20240516 121236 IMG 20240516 121744 IMG 20240516 122004

Καταγράφουμε καθημερινά τον καιρό της ημέρας, βλέπουμε την θερμοκρασία και δημιουργιούμε ιστόγραμμα συγκρίνοντας την αύξηση ή την μείωση της θερμοκρασίας.

IMG 20240516 121620 IMG 20240516 121924 IMG 20240516 121255 IMG 20240516 121319

Βλέπουμε τον χάρτη της Ελλάδας , παρακολουθούμε δελτίο καιρού στον διαδραστικό πίνακα και προσπαθούμε να το αναπαράγουμε

forecast map IMG 20240401 101648 IMG 20240401 101932 IMG 20240404 102920 IMG 20240404 102129 IMG 20240404 102655 IMG 20240404 102957

Δημιουργούμε χάρτη του Bee Bot με καιρικά φαινόμενα , πειραματιζόμαστε με την λειτουργία του,και παίζουμε…..

IMG 20240408 102223 1 IMG 20240408 102049 1 IMG 20240408 102455 IMG 20240408 101947 IMG 20240408 101736 1716282134878 1716282134710 1716282134715 1716282134703 1716282134762 1716282134720 1716282134814 1716282134728 1716282134870

Αναπαράγουμε την δραστηριότητα και σε φύλλο εργασίας.

IMG 20240521 121516 IMG 20240521 121523 IMG 20240521 121533

Κοινό θέμα με το Πρότυπο  Γυμνάσιο Μυτιλήνης, επίσκεψη και κοινές δράσεις.

IMG 20240520 114133

Ο κεραυνός

IMG 20240520 110042

Ο μετερεωλογικός σταθμός

IMG 20240520 102512

Διαδρστικό παιχνίδι καιρού με αναπαργωγή απο το tablet

IMG 20240520 114105

ο κεραυνός

IMG 20240520 104819

Πείραμα φυσικής με την φωτιά και το οξυγόνο

IMG 20240520 104812IMG 20240520 104617

 

 

IMG 20240520 102309

Παιχνίδια καιρού στο tablet

  IMG 20240520 102249Καλή μας συνέχεια .

Διαγωνισμός Φιλοζωίας Δήμου Μυτιλήνης

Το σχολείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό του Δήμου Μυτιλήνης για τα αδέσποτα ζωάκια

Μαθητικός Διαγωνισμός και δράσεις για τη φιλοζωία από τον Δήμο Μυτιλήνης

 

Αφού ζωγραφίσαμε τι κάνουμε για να προστατέψουμε τα αδέσποτα ζωάκια ,ο καθένας ξεχωριστά, στο τέλος φτιάξαμε μια ομαδική αφίσα όπου  ¨γράψαμε ¨τα μηνύματα μας.

IMG 20240520 121957 IMG 20240520 121929 IMG 20240520 121916 IMG 20240520 121902 IMG 20240520 121848IMG 20240520 121658IMG 20240520 121807

 

IMG 20240520 121716IMG 20240520 121819IMG 20240520 121943 1IMG 20240520 121833IMG 20240520 121748IMG 20240520 121732IMG 20240520 122011

IMG 20240520 225011 1 1

 

 

Καλή μας επιτυχία