ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ
Σήμερα τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας υποδεχτήκαμε τη θεατρική ομάδα Πολύτεχνο και γνωρίσαμε αποκριάτικα έθιμα και δρώμενα!!!!
Τα παιδιά ήρθαν ντυμένα με τις αποκριάτικες στολές τους και ήταν πανέμορφα…..
Χορέψαμε και παίξαμε……
Και φτιάξαμε τα δικά μας μπάρμπεκιου!!!!
Περάσαμε τέλεια!!!! Και του χρόνου!!!!
ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
ΚΡΥΟ ΠΟΛΥ!!!!!!!
ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ
Η ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εκτός από τις μαθησιακές και παιδαγωγικές δραστηριότητες, υπάρχει και το οργανωμένο αλλά και το ελεύθερο παιχνίδι, το οποίο είναι απαραίτητο για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών και ο καλύτερος “δάσκαλος”!!!!
Με τα τουβλάκια……..
Με ζωάκια……
Με κούκλες……
Με το μανάβικο και την κουζίνα…..
Με παζλ…..
Με τρίλιζα….
Φυσικά τη ζωγραφική…..
Αλλά και με τα σκουφάκια και τα κασκόλ μας……



















































































