Μαθαίνω το όνομά μου παρέα με τον Ζαχαρία!

«Δεν μ’αρεσει τ’ονομά μου» της Αρμενιακού Κωνσταντίνας. 

Είναι δυνατόν να μη μας αρέσει το όνομά μας;
Κι όμως είναι, αφού δεν το διαλέξαμε μόνοι μας.
Γιατί, λοιπόν, να μην μπορούμε να το αλλάξουμε;
Αυτό σκεφτόταν ο Ζαχαρίας, ώσπου ανακάλυψε ότι όλα τα ονόματα έχουν το γλυκό τους μυστικό.
Κι από τότε το φωνάζει με χαρά:   Ζα – χα – ρί – ας!

Έτσι και εμείς παρέα με τον Ζαχαρία μιλήσαμε για τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά – μυστικά που έχει το όνομα μας…

collage 31

Και έπειτα αποφασίσαμε αφού τους δώσουμε χρώμα, να βρούμε και να τα κυκλώσουμε, να προσπαθήσουμε και να τα γράψουμε….

collage 32

Κι’άλλα παιχνίδια…

collage 33

Ας μετρήσουμε και πόσα γραμματάκια έχει το όνομα μας; Ποιος έχει το μεγαλύτερο; Ποιοι έχουν ίσο αριθμό γραμμάτων;

Κάνουμε συγκρίσεις και τα βάζουμε στο σπιτάκι τους πριν έρθει η κυρία μπερδεψούρα και μας βάλει σε μπελάδες πάλι….

collage 34 collage 35

 

Το όνομά μου , η ταυτότητα μου!!

Στο πλαίσιο των καθημερινών δραστηριοτήτων του νηπιαγωγείου τα παιδιά έχουν πολλές ευκαιρίες να γνωρίσουν το όνομά τους ​και τα ονόματα των φίλων τους, μέσα από ουσιαστικές δραστηριότητες όπως π.χ. για να πάρουν παρουσίες, να υπογράψουν τις εργασίες τους, να καλέσουν κάποιον στο παιχνίδι κ.λπ. Από την αρχή της σχολικής χρονιάς ξεκινήσαμε τις δραστηριότητες για την εκμάθηση του ονόματός μας.

Η μαγισσούλα Μπερδεψούρα από το παραμύθι «Η μαγισσούλα που έτρωγε γράμματα» της Χρυσάνθης Τσιαμπαλή,  μας επισκέφτηκε και σαν μεγάλο πειραχτήρι που είναι, έκοψε το αρχικό του ονόματος μας και ξαφνικά ο Κωνσταντίνος έγινε ωνσταντίνος, η Αριάδνη έγινε ριάδνη, η Σελήνη έγινε ελήνη και του Λάκη του δυνοσαυράκη έγινε άκη!!

Τι χαμός!!! Πρέπει να τα βρούμε και να τα βάλουμε στη  θέση τους!

Ψάξε ψάξε και θα το βρεις το αρχικό του ονομάτος σου που αναζητείς…

collage 30

collage 24

Ευτυχώς όλα καλά!!  Πάμε τώρα να δούμε τις καρτέλες μας αν είναι σωστά.

Μα που πήγαν οι καρτέλες μας?? Ωωωχ πάλι η κυρία μπερδεψούρα. Γρήγορα στην αυλή για να τα βρούμε…!

collage 26

Ώρα για παιχνίδι τώρα!!

Χόρεψε γύρο από τα ονομάτα και όταν η μουσική σταματήσει αναγνώρισε το ονομά σου, σηκωσε το ψηλά και πες το δυνατά.!!

collage 29

 

 

 

Μαθαίνοντας τους κανόνες της τάξης παρέα με τον Τσέστερ και τη μελισσούλα Bee-Bot

Ο Τσέστερ επισκέφθηκε την τάξη μας και ανέφερε στα παιδιά πως στο σχολείου του για να συμβιώνουν αρμονικά όλοι μαζί οι μαθητές του δάσους πρέπει να τηρούν κάποιους κανόνες. Έτσι κι εμείς αποφασίσαμε να συντάξουμε τους κανόνες τις τάξεις μας και να υπογράψουμε το συμβόλαιο, όπου όλοι συμφωνούμε για τους κανόνες και θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να τους τηρούμε.

Αρχικά, παρουσιάστηκαν σε καρτέλες διάφοροι κανόνες με συνοδεία εικόνας.

Τα παιδιά κλήθηκαν να περιγράψουν τις εικόνες, να βρουν τον κανόνα και να τον κατηγοριοποιήσουν σε θετική ή αρνητική συμπεριφορά.

collage 18

Στη συνέχεια, όλοι οι μαθητές συμφώνησαν πως πρέπει να τηρούν τους κανόνες που ψήφισαν ώστε να επιτευχθεί μέσα στην τάξη ο αλληλοσεβασμός των μελών της.

Για αυτό τον λόγο υπέγραψαν όλα τα παιδιά βάζοντας το δαχτυλικό τους αποτύπωμα στο «Συμβόλαιο της τάξης».

collage 19

Ο Τσέστερ θέλοντας να δείξει στους συμμαθητές του από το σχολείο του δάσους ότι έχουμε μάθει όλους τους κανόνες κάλεσε στην τάξη μας τη μελισσούλα Bee-Bot.

Οι μαθητές μας μέσω του προγραμματισμού της μελισσούλας μπόρεσαν να εμπεδώσουν καλύτερα τους κανόνες και στη συνέχεια έγιναν τα ίδια “ρομποτάκια”  … 

Η μελισσούλα Bee-bot αποτελεί ένα διασκεδαστικό και αποτελεσματικό εργαλείο για την εισαγωγή των παιδιών προσχολικής ηλικίας στον προγραμματισμό. Μέσω αυτού θα μάθουν να προγραμματίζουν ώστε να πραγματοποιούνται συγκεκριμένες κινήσεις και διαδρομές. Οι μαθητές θα είναι σε θέση να αντιληφθούν την έννοια της ακολουθίας με σκοπό να αναπτύξουν την αλγοριθμική τους σκέψη. Παράλληλα, ενδυναμώνονται οι χωροταξικές δεξιότητες, προσπαθώντας να βρουν τη πιο σύντομη διαδρομή ή να προσανατολιστούν στο χάρτη. Τέλος, το Bee-bot προσφέρεται για μετρήσεις, προβλέψεις και επίλυση προβλημάτων ώστε να ενισχυθεί η κριτική σκέψη και οι προμαθηματικές δεξιότητες των παιδιών μας.

collage 23

Ο Τσέστερ ήρθε στο σχολείο μας – Οι πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο.

Μία απρόσμενη έκπληξη περίμενε τα παιδιά μας καθώς ένα γράμμα τους περίμενε από τον Τσέστερ, ο οποίος είναι ένα ρακούν που πάει και αυτός για πρώτη φορά σχολείο. Είχε πολύ αγωνία για να μας γνωρίσει αλλά ήταν πολύ ντροπαλός και για αυτό τον λόγο κρύφτηκε στην τάξη μας.

Αφού βρήκαμε που κρύφτηκε και κάθισε μαζί μας,  διαβάσαμε την ιστορία του με τίτλο «Το Φιλάκι στο χέρι» της Audrey Penn από τις εκδόσεις ΣΙΕΛ για να τον γνωρίσουμε καλύτερα. Ο Τσέστερ έφερε μαζί του και τα αγαπημένα του παιχνίδια και αφού μας τα έδειξε, ζήτησε από τα παιδιά να φέρουν και εκείνα τα δικά τους. 

Έτσι και έγινε λοιπόν, τα αγαπημένα μας παιχνίδια στο σχολείο…

collage 16

Παίξαμε μαζί του διάφορα παιχνίδια για να του δείξουμε πως όλοι εμείς σε αυτή την τάξη είμαστε μια ομάδα….

 

collage 17

Και φυσικά του μάθαμε και ένα τραγουδάκι…

 

1η Οκτωβρίου: Παγκόσμιο Ημέρα Τρίτης Ηλικίας.

Ο παππούς και η γιαγιά είναι πρόσωπα πολύ σημαντικά στη ζωή ενός παιδιού, έχουν ξεχωριστή θέση στη καρδιά του καθώς δίνουν απεριόριστη αγάπη,

φροντίδα και στοργή.

Για αυτό τον λόγο η 1η Οκτωβρίου είναι αφιερωμένη σε αυτούς.

Στην αρχή μιλήσαμε για τον ρόλο του παππού και της γιαγιάς παρατηρώντας εικόνες και μοιράζοντας αναμνήσεις και εμπειρίες που έχουμε μαζί τους.

collage 12

Οι μικροί μαθητές έκαναν μία κατασκευή για τον παππού και τη γιαγιά που συμβολίζει την αγάπη τους  και βοηθά τα παιδιά μας να ανθίζουν…

collage 14

Στο τέλος της ημέρας με την παρουσία των γονέων, των παππούδων και των γιαγιάδων τραγουδήσαμε για τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

collage 15

Το τραγούδι για τη γιαγιά:

Το τραγούδι για τον παππού:

 

 

 

11η Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

Με αφορμή την 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024, την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024 διοργανώσαμε μια ξεχωριστή αθλητική δράση, προάγοντας την ένταξη και τη σωματική άσκηση για όλα τα παιδιά. Η ημέρα περιείχε ποικίλα αθλητικά παιχνίδια και ασκήσεις που ενθάρρυναν την συμμετοχή, τη συνεργασία και τη διασκέδαση.

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη χαρά του αθλητισμού, να βελτιώσουν τις κινητικές τους δεξιότητες και να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση τους μέσα από ένα κλίμα αποδοχής και ενθάρυνσης. Με πολλή χαρά  οι μαθητές μας, υποδεχθήκαν στο σχολείο  μας,  τον πρώην μπασκετμπολίστα  κ Θεόφιλο Μέρμηγκα τον οποίο και ευχαριστούμε θερμά τόσο για τις πληροφορίες που μοιράστηκε με τα παιδιά γύρο από το άθλημα όσο και για την βοήθεια του στο αγώνισμα που ακολούθησε. 

Μέσα από τις αθλητικές δραστηριότητες αναδείχθηκε η σημασία της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία κάθε παιδιού ξεχωριστά.

Στο τέλος της δράσης αυτής τα παιδιά επιβραβεύτηκαν για την προσπάθεια τους. 

 

collage 3

collage 4

collage 5

 

collage 9

collage 10 collage 11

collage 8

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή»

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024 στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού θα πραγματοποιηθούν  ποικίλες δραστηριότητες φυσικής αγωγής εντός τάξης και στον προαύλιο χώρο του σχολείου καθ΄ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου, προκειμένου να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας, της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Το κοινό σύνθημα είναι: «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή»! Οι μαθητές χρειάζεται να φορούν άνετα ρούχα που θα τους επιτρέπουν ελευθερία κινήσεων.

Σας ευχαριστούμε πολύ.

Αφίσα

Οι ευχές των γονέων – Το πρώτο στολίδι της τάξης μας!!

Η αγάπη του γονιού προς το παιδί είναι απέραντη, αδιαπραγμάτευτη, πηγαία και αιώνια. Δεν έχει φύλο ή ηλικία. Δεν ξεχωρίζει, απλώνει τις φτερούγες της και προστατεύει. Με τις ευχές των γονέων να αποτελούν το πρώτο στολίδι της τάξης μας ξεκινάμε για μια δημιουργική χρονιά. 

collage1

Αγιασμός 13ου Νηπιαγωγείου Αμπελοκήπων και Πρώτη Συνάντηση Γονέων και Κηδεμόνων

Την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός στο προαύλιο χώρο του 13ου και 11ου Νηπιαγωγείου Αμπελοκήπων. Οι μικροί μαθητές προσήλθαν με χαρά και ανυπομονησία στο σχολείο για την έναρξη του νέου σχολικού έτους, όπου συνάντησαν τους παλιούς συμμαθητές τους και γνώρισαν νέους φίλους. Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου τους υποδέχθηκαν εγκάρδια.

collage

Συγχρόνως, την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση των γονέων και κηδεμόνων με τους εκπαιδευτικούς του 13ου και 11ου Νηπιαγωγείου Αμπελοκήπων. Αρχικά, έγινε ενημέρωση για τον εσωτερικό κανονισμό του Νηπιαγωγείου και για το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα ώστε να επιτευχθεί η εύρυθμη λειτουργία του.

Παράλληλα, διαμοιράστηκε ερωτηματολόγιο γνωριμίας στους γονείς ώστε οι εκπαιδευτικοί να ενημερωθούν για τα ενδιαφέροντα και τις συνήθειες των μαθητών τους και για να επιτευχθεί η καλή συνεργασία μεταξύ γονέων και νηπιαγωγών.

Επίσης, δόθηκαν χαρτιά κανσόν σε σχήμα καρδιάς όπου οι γονείς κλήθηκαν να γράψουν ευχές για τη νέα σχολική χρονιά με σκοπό να στολιστούν οι τάξεις. Το εκπαιδευτικό προσωπικό ενημέρωσε για τις αρμοδιότητες του.

Τέλος, γονείς και εκπαιδευτικοί συζήτησαν για τα ζητήματα υλικοτεχνικής υποδομής προτείνοντας και προγραμματίζοντας ποικίλους τρόπους ενίσχυσης.

collage 1

Καλωσήρθατε

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας 13ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.