Ο Τσέστερ επισκέφθηκε την τάξη μας και ανέφερε στα παιδιά πως στο σχολείου του για να συμβιώνουν αρμονικά όλοι μαζί οι μαθητές του δάσους πρέπει να τηρούν κάποιους κανόνες. Έτσι κι εμείς αποφασίσαμε να συντάξουμε τους κανόνες τις τάξεις μας και να υπογράψουμε το συμβόλαιο, όπου όλοι συμφωνούμε για τους κανόνες και θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να τους τηρούμε.
Αρχικά, παρουσιάστηκαν σε καρτέλες διάφοροι κανόνες με συνοδεία εικόνας.
Τα παιδιά κλήθηκαν να περιγράψουν τις εικόνες, να βρουν τον κανόνα και να τον κατηγοριοποιήσουν σε θετική ή αρνητική συμπεριφορά.
Στη συνέχεια, όλοι οι μαθητές συμφώνησαν πως πρέπει να τηρούν τους κανόνες που ψήφισαν ώστε να επιτευχθεί μέσα στην τάξη ο αλληλοσεβασμός των μελών της.
Για αυτό τον λόγο υπέγραψαν όλα τα παιδιά βάζοντας το δαχτυλικό τους αποτύπωμα στο «Συμβόλαιο της τάξης».
Ο Τσέστερ θέλοντας να δείξει στους συμμαθητές του από το σχολείο του δάσους ότι έχουμε μάθει όλους τους κανόνες κάλεσε στην τάξη μας τη μελισσούλα Bee-Bot.
Οι μαθητές μας μέσω του προγραμματισμού της μελισσούλας μπόρεσαν να εμπεδώσουν καλύτερα τους κανόνες και στη συνέχεια έγιναν τα ίδια “ρομποτάκια” …
Η μελισσούλα Bee-bot αποτελεί ένα διασκεδαστικό και αποτελεσματικό εργαλείο για την εισαγωγή των παιδιών προσχολικής ηλικίας στον προγραμματισμό. Μέσω αυτού θα μάθουν να προγραμματίζουν ώστε να πραγματοποιούνται συγκεκριμένες κινήσεις και διαδρομές. Οι μαθητές θα είναι σε θέση να αντιληφθούν την έννοια της ακολουθίας με σκοπό να αναπτύξουν την αλγοριθμική τους σκέψη. Παράλληλα, ενδυναμώνονται οι χωροταξικές δεξιότητες, προσπαθώντας να βρουν τη πιο σύντομη διαδρομή ή να προσανατολιστούν στο χάρτη. Τέλος, το Bee-bot προσφέρεται για μετρήσεις, προβλέψεις και επίλυση προβλημάτων ώστε να ενισχυθεί η κριτική σκέψη και οι προμαθηματικές δεξιότητες των παιδιών μας.