Με αφορμή την Πρωτομαγιά, στο νηπιαγωγείο μας υποδεχτήκαμε τον πιο λουλουδιασμένο μήνα της άνοιξης μέσα από όμορφες και δημιουργικές δραστηριότητες. Μιλήσαμε για το έθιμο του μαγιάτικου στεφανιού και τη σημασία του ως σύμβολο της άνοιξης, της φύσης και της αναγέννησης. Τα παιδιά γνώρισαν τα λουλούδια της εποχής, παρατήρησαν τα χρώματα και τα αρώματά τους και συζήτησαν για την ομορφιά της φύσης γύρω μας.
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, οι μικροί μαθητές έφεραν λουλούδια και όλοι μαζί δημιουργήσαμε τα μαγιάτικα στεφάνια για να στολίσουμε τις δυο εισόδους του σχολείου μας. Η δράση αυτή έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να συνεργαστούν, να δημιουργήσουν και να βιώσουν ένα αγαπημένο παραδοσιακό έθιμο μέσα σε κλίμα χαράς και δημιουργικότητας. Το σχολείο μας γέμισε με χρώματα, αρώματα και χαμόγελα.
Οι κατασκευές μας












