Στο πλαίσιο του προγράμματος που αφορά τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και το θεματικό άξονα «Ζω καλύτερα-Ευ Ζην», τα παιδιά του σχολείου μας επεξεργάστηκαν κατά το δίμηνο Δεκέμβριος – Ιανουάριος το θέμα της οδικής ασφάλειας με τίτλο «ο κύριος Κ.Ο.Κ.».
Διαβάσαμε το παραμύθι: “ο κύριος ΚΟΚ” και τα παιδιά ζωγράφισαν…
Σταυροδρόμι…..χρειαζόμαστε σήματα κυκλοφορίας…..
Ζωγραφίζουμε και κατασκευάζουμε σήματα κυκλοφορίας…
Χωρίζουμε τα σήματα σε κατηγορίες…
Απαγορευτικά/Προειδοποιητικά/Υποχρεωτικά/Πληροφοριακά
Αναγνώριση σχήματος, χρώματος…ταξινόμηση
Γνωριμία με το χάρακα – άξονας συμμετρίας
Παιχνίδι: βρίσκω το άλλο μισό…
Τα σήματα του κυρίου ΚΟΚ, μας έδωσαν την ιδέα , να φτιάξουμε δικά μας, για τους κανόνες του σχολείου...και φτιάξαμε τον κώδικα σωστής συμπεριφοράς του σχολείου…
Διάβαση πεζών
Παραμύθι: “ο Σταμάτης και ο Γρηγόρης” της Γαλάτειας Σουρέλη.
Μαθαίνω για το φανάρι….κατασκευή
πρώτος-μεσαίος-τελευταίος
“Η ζώνη σώζει ζωές”
Συνθέτω την πρόταση….
Γίνομαι οδηγός και συνοδηγός και φορώ τη ζώνη….
Κατασκευή αυτοκίνητο…
Πρόσθεση κι αφαίρεση με τα αυτοκινητάκια μας…
Δεξί – αριστερό…..στρίβω δεξιά – στρίβω αριστερά…
το “Τ” του τροχονόμου… αυτοσχέδιο ποίημα…
Η τροχαία του Νηπιαγωγείου…
ΚΟΚ και ΤΠΕ….παιχνίδια στον υπολογιστή.
Κατασκευή μακέτας: “η πόλη μου”
Τα παιδιά αποφάσισαν τι θέλουμε να έχει η πόλη μας….
το νηπιαγωγείο μας…
το νοσοκομείο…
παιδική χαρά φυσικά…
πολυκατάστημα, πλατεία με σιντριβάνι, super market και jumbo…
Κατασκευή μακέτας: “Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής”
Παιχνίδια στην αυλή: “Οδηγώ και προσέχω τα σήματα”