Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί της Δ΄ τάξης επισκέφθηκαν το Εργαστήρι Ζαχαροπλαστικής “Το Γλυκοπωλείον” και παρασκεύασαν χριστουγεννιάτικα γλυκά. Ευχαριστούμε πολύ για τη φιλοξενία, τα γευστικά μελομακάρονα και τα υπέροχα χριστουγεννιάτικα Σπιτάκια (οι μαθητές/τριες μας τα τίμησαν δεόντως).
#Μαρία Γαλαχουσίδου, # Μπάμπαλη Κυριακή









































































