Τάξη Δ

Ιαν 201530

ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ                                                      5746235_orig

Τα  ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ  είναι  ένα  πρωτοποριακό  πρόγραμμα που φέρνει μικρές, κινητές, θεματικές βιβλιοθήκες μέσα στη σχολική τάξη. Το πρόγραμμα πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ ενθαρρύνουν  τα παιδιά να ξεφυλλίσουν, να ακούσουν ή να διαβάσουν τα βιβλία στο σχολείο,  να αναγνωρίσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τους προκαλούν και να τα μοιραστούν. Τους προσφέρουν την επιλογή  να δανειστούν  βιβλία στο σπίτι και να χαράξουν έτσι  την προσωπική τους αναζήτηση, καθώς το ένα βιβλίο τους δημιουργεί  το ενδιαφέρον να διαβάσουν το  άλλο. Έτσι, σταδιακά αντιλαμβάνονται πως για κάθε θέμα υπάρχουν πολλές  προσεγγίσεις και πως ένα βιβλίο μπορεί να γίνει συνοδοιπόρος σε διαφορετικές αναγνωστικές διαδρομές.

Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ έφτασαν στο 13ο Δ.Σ. Χαλανδρίου, στις 3 Οκτωβρίου 2014 και συγκεκριμένα στην Δ΄ τάξη. Η θεματική ενότητα που επιλέχθηκε ήταν τα «Δέντρα», στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος που υλοποιείται με τίτλο: «Περπατώ, περπατώ… στο δάσος».  Ο σάκος περιείχε 26 βιβλία (βιβλία γνώσεων, μυθοπλασίας, λογοτεχνίας, εικονογραφημένα). Παρέμειναν στη σχολική τάξη επί τέσσερεις εβδομάδες. Τα βιβλία μελετήθηκαν από τους μαθητές, ατομικά και ομαδικά.
Τα βιβλία της βαλίτσας

Τα βιβλία της βαλίτσας
Επιλογή βιβλίων
Mε τη βοήθεια των δασκάλων τους κ. Οικονόμου Αλεξάνδρα και κ. Χατζημιχαήλ Μαριάννα  οι μικροί μαθητές δημιούργησαν τα δικά τους εικονογραφημένα βιβλιαράκια (Αχερνάρ, Η πτώση του φύλλου που το έλεγαν Φρέντυ, Τα δέντρα μας, Στην άκρη του δάσους)
εξωφυλλο12345678910111213οπισθοφυλλο

 

19-2-2015

Τα παιδιά της Δ’ τάξης μετά το πρόγραμμα ”Βιβλία σε ρόδες” ,θέλησαν να συνεχίσουν την ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων ,αυτή τη φορά με δικά τους βιβλία .Τα βιβλία αυτά αγοράστηκαν από τα παιδιά και διαβάστηκαν κατά τη διάρκεια των γιορτών των Χριστουγέννων.Η επιλογή έγινε από τις δασκάλες Οικονόμου Αλεξάνδρα και Χατζημιχαήλ Μαριάννα με βασικό θέμα το Δάσος αφού τα παιδιά εκπονούν περιβαλλοντικό πρόγραμμα με τίτλο :”Περπατώ ,περπατώ …στο δάσος”

Τα βιβλία ήταν :

Φιλενάδα ,φουντουκιά μου Αγγελική Βαρελλά

Η παράξενη αγάπη του αλόγου και της ξύστρας, Μπουλώτης Χρήστος

Τζικιτζίκ ,κρικικρίκ και η παράξενη χορωδία του δάσους, Κώστας Μάγος

Ο Φουρφουρής ο κότσυφας, Γρηγοριάδου Σουρέλη Γαλάτεια

Ο κήπος με τα γκρι, Θεοφανώ Καλογιάννη

Οι 12 κοκκινοσκουφίτσες και ο κουρδιστός λύκος, Μπουλώτης Χρήστος

Η πρασινοσκουφίτσα και το φλεγόμενο δάσος, Σταυρούλα Κάτσου Καντάνη

Τα παιδιά δούλεψαν ατομικά και ομαδικά και σας παρουσιάζουν τη δουλειά τους :

 

Ο Τζικιτζίκ, ο Κρικικρίκ … και η παράξενη χορωδία του δάσους

Τα ζώα ενώνουν τις φωνές τους και δημιουργούν την πιο παράξενη χορωδία. Συνεργάζονται και συνδυάζουν τους διαφορετικούς ήχους τους, φτιάχνοντας το πιο πρωτότυπο τραγούδι .

ελενα

 

 

Σοφία

 

 

 

Σεσίλια

 

 

ΚΩΝΣΤ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η Πρασινοσκουφίτσα και το φλεγόμενο δάσος

Το παραμύθι αυτό μας μιλά για τη μικρή νεράιδα του δάσους, την Πρασινοσκουφίτσα, η οποία μαζί με τον καλό της φίλο το Ελατάκι, που ζει στο κέντρο της πλατείας της πόλης, φροντίζουν για το καλό του δάσους.
Μια μέρα ξεσπά πυρκαγιά στο δάσος, με αποτέλεσμα δέντρα και ζωάκια να τυλιχτούν στις φλόγες! Η Πρασινοσκουφίτσα προσπαθεί με όλες της τις δυνάμεις να βοηθήσει τα ζωάκια του δάσους να γλιτώσουν!
Την επόμενη μέρα, και όταν η φωτιά έχει πια σβηστεί, τα παιδιά, που είναι η ελπίδα του κόσμου, ζωγραφίζουν σε τοίχο την καταστροφή που συνέβη και τραγουδούν ένα λυπητερό τραγούδι, το οποίο ο αέρας μεταφέρει στ’ αυτιά όλων των κατοίκων της πόλης.
Οι πολίτες προβληματισμένοι αλλάζουν τρόπο σκέψης και αποφασίζουν στο εξής να προστατεύουν το δάσος!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΜΑΡΙΑ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η παράξενη αγάπη του αλόγου και της λεύκας

Στο μεγάλο λιβάδι ζούσε κάποτε μια ψηλόλιγνη λεύκα. Ήταν όμορφη αλλά δυστυχισμένη και μόνη. Χωρίς φίλους, χωρίς κάποιον να πει μια κουβέντα.
Μια φθινοπωρινή μέρα, ένας αγρότης έδεσε το περήφανο άλογό του στον κορμό της για να κάνει τις δουλειές του. Καταλαβαίνοντας ο ένας τη γλώσσα του άλλου, άρχισαν να επικοινωνούν. Από τη μέρα εκείνη δεν έβλεπαν την ώρα να ξανασμίγουν. Μα ένα πρωί το άλογο δεν ξαναφάνηκε. Έτσι έφτασε ο χειμώνας και το άλογο έσπασε το σχοινί του, κάλπασε κοντά στη λεύκα κι εκείνη το σκέπασε με τα φύλλα της. Το κακό σύννεφο έκρινε ότι η αγάπη αυτή ήταν αταίριαστη κι έτρεξε να το πει παντού. Το νέο της αγάπης έφτασε και στον αγρότη που αποφάσισε να πάρει πίσω το άλογό του. Στην αρχή ήταν σκληρός, όμως μετά ένιωσε κι αυτός την παράξενη αυτή αγάπη.
Η αγάπη αυτή τελικά κερδίζει και τα σύννεφα και τους ανθρώπους. Κι όταν το φεγγάρι τους δίνει την ευκαιρία να αλλάξουν ο ένας τον άλλον, εκείνα διαλέγουν να μείνει η αγάπη τους όπως είναι! Η αγάπη τους είναι αταίριαστη μόνο σε αυτούς που δε θέλουν να δουν!!

 

ΑΝΔΡΙΑΝΑ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η φιλενάδα η φουντουκιά μου

Η ιστορία αναφέρεται σε μία φουντουκιά που φύτρωσε σε μια γκρίζα γειτονιά της Αθήνας.Από τότε που ήρθε η φουντουκιά στη γειτονιά όλα άλλαξαν.Ένα παιδί ο Δώρος δέθηκε με τη φουντουκιά και έγιναν φίλοι,την ονόμασε «Φούντου»,κάθε μέρα μετά το σχολείο ο Δώρος ανέβαινε στα κλαδιά της και «ταξίδευε» μαζί της σε μέρη μακρινά.
Ο καιρός περνούσε ευχάριστα και ο Δώρος δένονταν περισσότερο με τη φιλενάδα του τη φουντουκιά ώσπου μια μέρα καθώς γυρνούσε από το σχολείο είδε μία μπουλντόζα και εργάτες να μετρούν το χώρο γύρω από τη φουντουκιά,τότε τρόμαξε και έτρεξε να ρωτήσει τι συμβαίνει.Η μηχανικός του είπε ότι θα χτίζονταν μια πολυκατοικία και έπρεπε να κόψουν το δέντρο για να κάνουν χώρο.Ο Δώρος απελπισμένος ανέβηκε πάνω στη «Φούντου» για να σταματήσει τη μπουλντόζα, ένα άλλο παιδί φώναξε τα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου.Ο Δώρος αποφάσισε να μιλήσει στους εργάτες και στη μηχανικό.Τα λόγια του την άγγιξαν και αποφάσισε να σκεφτεί το σχέδιο που της πρότεινε δηλαδή να χτιστεί η πολυκατοικία σε σχήμα «Γ» ώστε να σωθεί η φουντουκιά και να φυτέψουν και άλλα δέντρα για να παίζουν τα παιδιά.
Έτσι με αγάπη και συνεργασία από όλους τους κατοίκους της γειτονιάς το δέντρο σώθηκε και όλοι θα είχαν ένα όμορφο χώρο με δέντρα και φυτά.

ΕΥΑ

 

 

ΜΑΡΙΑΝΝΑ

 

 

 

 

 

Οι 12 κοκκινοσκυοφίτσες και ο κουρδιστός λύκος

Οι 12 κοκκιινοσκουφίτσες θέλουν να ζήσουν τη δικιά τους περιπέτεια με το λύκο.
Αγοράζουν έναν κουρδιστό λύκο για να κάνει τον κακό. Ο αληθινός κακός λύκος πηγαίνει στο δάσος για να τις φάει. Ο κουρδιστός προσπαθεί να τις σώσει…..

 

ΑΣΗΜΙΝΑ

 

 

 

 

 

ΣΤΕΦΑΝΟΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O κήπος με τα γκρι  

Σε έναν κήπο ξεχασμένο από τους ανθρώπους μαζεύτηκαν πολλές γκρίζες γάτες. Όταν οι άνθρωποι αποφάσισαν να κάνουν τον κήπο πάρκιν, οι γάτες ανέλαβαν δράση για να το σώσουν, θυσιάζοντας πάρα πολλές ζωές.

 

ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Βαγγελης

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 Απριλίου 2015

Τα παιδιά της Δ΄ τάξης και η δασκάλα τους κ. Οικονόμου Αλεξάνδρα σας παρουσιάζουμε τα πρωτότυπα πασχαλινά αυγά που φτιάξαμε!!!
Τα ζωγραφίσαμε και τα στολίσαμε βάζοντας το μεράκι και τη φαντασία μας. Χρησιμοποιήσαμε υλικά που βρήκαμε στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας,στα συρτάρια του σπιτιού μας και … φυσικά βρασμένα αυγά.
Σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα!!!

 

P4020054

 

 

 

 

 

P4020055

 

 

 

 

 

 

P4020056P4020057P4020058

 

 

 

 

 

 

 

 

P4020059

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχέδιο εργασίας

«Περπατώ, περπατώ…στο δάσος»

Κατά το σχολικό έτος 2014-2015 υλοποιήθηκε με τους μαθητές/τριες της Δ΄τάξης, το περιβαλλοντικό πρόγραμμα: « Περπατώ, περπατώ…στο δάσος».

Στόχοι
Οι στόχοι του σχεδίου ήταν οι μαθητές/τριες:
 Να γνωρίσουν τι είναι δάσος και τα στοιχεία που αποτελούν ένα δασικό οικοσύστημα βιοτικοί παράγοντες (φυτά, ζώα, αποικοδομητές), αβιοτικοί παράγοντες ( έδαφος, νερό, αέρας) και να κατανοήσουν τις σχέσεις αλληλεπίδρασης και αλληλεξάρτησης των παραγόντων αυτών.
 Να ανακαλύψουν την ευεργετική επίδραση του δάσους στην ανθρώπινη ζωή και ιδιαίτερα το ρόλο του.
 Να συνειδητοποιήσουν τα προβλήματα που προκύπτουν από την καταστροφή των δασών τόσο σε εθνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, ώστε να δράσουν ατομικά και συλλογικά για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιώσιμη ανάπτυξη.
 Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα που αφορούν προβλήματα του δάσους και να δράσουν σαν αυριανοί πολίτες για την αντιμετώπισή τους.
 Να ασκηθούν στην καλλιτεχνική εργασία, την ελεύθερη και δημιουργική έκφραση.
 Να καλλιεργήσουν την ικανότητα για διάλογο και συνεργασία.

Φάσεις εξέλιξης του σχεδίου εργασίας
Α΄ Φάση: Επιλογή και διερεύνηση του θέματος
Μετά τη διατύπωση του τίτλου: «Περπατώ, περπατώ…στο δάσος» με τη μέθοδο του καταιγισμού ιδεών( brain storming), οι μαθητές/τριες αξιοποίησαν τις προηγούμενες γνώσεις και εμπειρίες τους και εξέφρασαν ελεύθερα τα συναισθήματά τους. Συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο σχετικό με τις γνώσεις και τις στάσεις τους για το θέμα.
Στη συνέχεια έγινε η ομαδοποίηση και ο χωρισμός σε υποθέματα, η συλλογή στοιχείων για καθένα από αυτά, η επεξεργασία τους και η προετοιμασία επιτόπιων επισκέψεων. Οι μαθητές εργάστηκαν ατομικά και ομαδικά.
Β΄ Φάση : Έρευνα και επεξεργασία – σχεδιασμός
Η έρευνα έγινε από βιβλία, περιοδικά, εφημερίδες, το διαδίκτυο και από μελέτη -παρατήρηση στο πεδίο.
Οι μαθητές/τριες της κάθε ομάδας συγκέντρωσαν το απαραίτητο υλικό (βιβλία, εγκυκλοπαίδειες, εικόνες, φωτογραφίες από περιοδικά ή αποκόμματα από εφημερίδες, έντυπα).
Στη συνέχεια σχεδιάστηκαν από τις εκπαιδευτικούς, ποικίλες δραστηριότητες ώστε να προάγονται οι οκτώ νοημοσύνες των μαθητών κατά Gardner ( γλωσσική, λογικομαθηματική, ενδοπροσωπική, διαπροσωπική, χωρική, μουσική, νατουραλιστική, κιναισθητική ) (Ματσαγγούρας Η., 2003).
Γλωσσική: Επεξεργασία κειμένων, γραπτή και προφορική έκφραση (μύθοι, παραμύθια, ποιήματα),συγγραφή κώδικα συμπεριφοράς στο δάσος.
Λογικομαθηματική: Μαθηματικοί υπολογισμοί, ομαδοποιήσεις, συγκρίσεις, μετρήσεις ύψους δέντρων, περιμέτρου κορμών.
Ενδοπροσωπική: Ατομικές εργασίες, έκφραση συναισθημάτων, αναπολήσεις (επισκέψεις σε δάσος του τόπου της καταγωγής τους).
Διαπροσωπική: Ομαδικές εργασίες, συνεργασία με φορείς( διεύθυνση δασών, δασαρχείο) συγγραφή και έκδοση εφημερίδας με τίτλο Το δάσος, δημιουργία παιχνιδιών ( Περπατώ, περπατώ εις το δάσος…) συγγραφή παραμυθιών.
Χωρική: Κατασκευές (κολλάζ οικοσυστήματος του δάσους, μουσικά όργανα από υλικά του δάσους), ζωγραφική
Μουσική: Τραγούδια σχετικά με το θέμα, μουσικές συνθέσεις
Νατουραλιστική: Επισκέψεις σε δάση ( Υμηττός, Καισαριανή), παρατήρηση, συλλογή υλικών.
Κιναισθητική: Δραματοποιήσεις παραμυθιών, θεατρικό παιχνίδι.

Γ΄ Φάση : Υλοποίηση δραστηριοτήτων
Το θέμα συνδέθηκε με ανάλογες ενότητες των μαθημάτων του αναλυτικού προγράμματος( γλώσσα, μαθηματικά, μελέτη περιβάλλοντος, ιστορία, θρησκευτικά, γεωγραφία, εικαστική αγωγή, θεατρική αγωγή)
Ενδεικτικές δραστηριότητες μέσα και έξω από την τάξη
Τα παιδιά συλλέγουν στοιχεία για κάθε θέμα που τα ενδιαφέρει, τα επεξεργάζονται και προετοιμάζουν επιτόπιες επισκέψεις. Εμβαθύνουν σε κάθε από αυτά τα στοιχεία μέσα από ποικίλες δραστηριότητες.
Προσέγγιση του δάσους ενεργοποιώντας όλες τις αισθήσεις. Όραση: παρατήρηση, διάκριση χρωμάτων, σχημάτων. Αφή:άγγιγμα κορμών, φύλλων, διάκριση σε λείο, απαλό , τραχύ, σκληρό…Όσφρηση: μυρίζουν τον κορμό, τα φύλλα, τους καρπούς…Ακοή:καταγραφή και αναγνώριση ήχων, ακούν το σφυγμό του δέντρου με το στηθοσκόπιο…
Συλλέγουν φύλλα, χούμο, καρπούς , μανιτάρια και κατασκευάζουν φυτολόγιο.
Ταξινομούν τα φύλλα ανάλογα με το χρώμα, το σχήμα…
Παρατηρούν και εξετάζουν το είδος, το ύψος, την ηλικία, την περίμετρο των κορμών των δέντρων.
Παίρνουν αποτυπώματα των φλοιών των δέντρων και πειραματίζονται σχετικά με τη σύσταση του εδάφους ( νερό, άλατα, ουσίες, πέτρες…)
Βρίσκουν ποιήματα, λογοτεχνικά κείμενα, αινίγματα, παροιμίες, φτιάχνουν την Αλφαβήτα του δάσους και ακροστιχίδες.

ΔΑΣΟΣ
Ακροστιχίδα
ΚΑΘΕΤΑ: Όταν καίγεται το δάσος κάνουμε …
ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ
1. ___ ___ ___ ___ ___ παίζει κρυφτό με τα δέντρα
2. ___ ___ ___ ___ χωρίς αυτό δεν ζουν τα φυτά
3. ___ ___ ___ ___ ___ ___ είναι πολύ πονηρή
4. ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ φυλάει τα δάση
5. ___ ___ ___ ___ ___ ομάδα ζώων
6. ___ ___ ___ ___ έχει πολλή στο δάσος
7. ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ πρέπει να …..το δάσος (αντισ)
8. ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ μην αφήνετε… στο δάσος
9. ___ ___ ___ ___ ___ ο … μας είναι απαραίτητος
ΠΟΙΗΜΑ

Το Δάσος

Μες στο δάσος περπατώ
Τη δροσιά του αναζητώ

Κελαηδούνε τα πουλάκια
Χιόνια γίνονται ρυάκια

Την ορχήστρα συμπληρώνει
Το κελάηδισμα του γκιόνη

Τέτοια ομορφιά θεέ μου
Δε συνάντησα ποτέ μου
Μαρίνος

ΠΑΡΟΙΜΙΑ
Βλέπει το δέντρο και δε βλέπει το δάσος.

ΑΙΝΙΓΜΑ
Έχει ξάδερφο το σκύλο
Κι όμως δεν τον έχει φίλο
Τι είναι; (ο λύκος)

Κοντός κοντός καλόγερος
Παλούκια φορτωμένος
Τι είναι; (ο σκαντζόχοιρος)

ΠΟΙΗΜΑ
Κοιμήσου, πεύκο αγαπημένο
μες στης νύχτας τη σιγαλιά

Στην καταπράσινη αγκαλιά του
χιλιάδες κούρνιασαν πουλιά

Μικρή φωλίτσα παραδείσου
πεύκο πανέμορφο κοιμήσου…
Σοφία

ΑΙΝΙΓΜΑ

Την άνοιξη σε ευχαριστώ
Το καλοκαίρι σε δροσίζω
Σε θρέφω το φθινόπωρο
Το χειμώνα σε ζεσταίνω
Τι είναι; (το δάσος)
Συγκεντρώνουν άρθρα από περιοδικά και εφημερίδες που μιλούν για το δάσος και τα προβλήματά του και τα συζητούν.
Καταγράφουν τα επαγγέλματα και τα προϊόντα του δάσους.
Φτιάχνουν κολλάζ με εικόνες ζώων και δέντρων.
Παίζουν παιχνίδια στο δάσος.
Διάχυση αποτελεσμάτων
Δημιουργούν αφίσα με σύνθημα την προστασία των δασών και την αναρτούν στο σχολείο.
Φτιάχνουν τον οικοκώδικα του Δάσους.
Επίσκεψη στο δάσος – συναντήσεις με ειδικούς
Στον Υμηττό, μελέτη πεδίου και παιχνίδια του δάσους.
Στην Καισαριανή, μελέτη πεδίου και το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού.
Επίσκεψη μέλους της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας της Φύσης.
Συγγραφείς παιδικών βιβλίων με θέμα το Δάσος.

P5190118

P5190097

 

 

 

P5190109P5190112

Δ΄ Φάση: Παρουσίαση
Θεατρικό δρώμενο με μουσική επένδυση από ήχους του δάσους.
Συγγραφή παραμυθιού (εικονογράφηση, κείμενα, μουσική)
Ε΄ Φάση: Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση του σχεδίου εργασίας επικεντρώθηκε στο ενδιαφέρον των παιδιών, την ανάπτυξη πρωτοβουλιών, την προθυμία για τη συγκέντρωση υλικού, τη συμμετοχή, τη συνεργασία, τη δημιουργία και την επικοινωνία. Μετά τη συμπλήρωση του αρχικού ερωτηματολογίου διαπιστώθηκε η αύξηση των γνώσεων των μαθητών/τριών και η αλλαγή στάσεων και συμπεριφορών τους.
Στο σχέδιο εργασίας εργάστηκαν οι μαθητές/τριες της Δ΄τάξης και οι εκπαιδευτικοί:

Οικονόμου Αλεξάνδρα, Δασκάλα της Δ΄τάξης
Χατζημιχαήλ Μαριάννα, Διευθύντρια του σχολείου
Αδαμοπούλου Μαρία, Μουσικός του σχολείου
Κυριακοπούλου Αναστασία, Δασκάλα του Τμήματος Ένταξης

Συνάντηση με συγγραφείς…
Στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος: « Περπατώ, περπατώ…στο δάσος», οι μαθητές/τριες της Δ΄τάξης μελέτησαν βιβλία σχετικά με το θέμα. Μεταξύ αυτών «Το Δάσος της Ξύλινης Ξύστρας» του Κώστα Μάγου και το « Πίσω στο Δάσος» της Αντιόπης Φραντζή.
Ζωγράφισαν εικόνες που τους έκαναν εντύπωση, δημιούργησαν βιβλία με το ίδιο περιεχόμενο, αυτοσχεδίασαν και παρουσίασαν θεατρικό δρώμενο.
Μετά από πρόσκλησή μας οι δύο συγγραφείς Κ. Μάγος και Α. Φραντζή, επισκέφτηκαν το σχολείο μας και συζήτησαν με τους μαθητές, απάντησαν στις ερωτήσεις που είχαν ετοιμάσει, έπαιξαν μαζί τους και τους παρουσίασαν τα δικά τους βιβλία και τις δημιουργίες τους.

 

στα κλουβιά..

στα κλουβιά..

στην ελευθερία...

στην ελευθερία…

Συνάντηση με την Α. Φραντζή

Συνάντηση με την Α. Φραντζή

Συνάντηση με τον Κ. Μάγο

Συνάντηση με τον Κ. Μάγο

από κάτω από: Τάξη Δ΄| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τάξη Δ    

Τα σχόλια είναι κλειστά.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων