🌸 Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση 🌸

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

το διδακτικό προσωπικό και η Διεύθυνση του σχολείου μας σας εύχονται ολόψυχα Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση.

Ευχόμαστε το Άγιο Φως της Ανάστασης να φωτίσει τις καρδιές και τις ψυχές όλων μας, να φέρει ελπίδα, αισιοδοξία και δύναμη. Είθε αυτές οι άγιες ημέρες να γεμίσουν τα σπίτια σας με αγάπη, γαλήνη και χαρά και να αποτελέσουν μια ευκαιρία για ξεκούραση, ανανέωση και ποιοτικό χρόνο με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

Ας επιστρέψουμε όλοι μετά τις διακοπές ανανεωμένοι, υγιείς, δυνατοί και γεμάτοι θετική διάθεση, έτοιμοι να συνεχίσουμε το όμορφο εκπαιδευτικό μας ταξίδι.

Πριν τον αποχαιρετισμό μας για τις πασχαλινές διακοπές, οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε ποικίλες πασχαλινές δραστηριότητες και δημιουργίες με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών μας. Συγκεκριμένα:

  • φτιάξαμε λαζαράκια
  • δημιουργήσαμε λαμπάδες από φύλλα κηρήθρας
  • βάψαμε κόκκινα αυγά
  • τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου
  • κατασκευάσαμε πασχαλινά καλαθάκια, λαγουδάκια και πασχαλινά αυγά
  • φτιάξαμε πήλινα δοχεία, κοτούλες και κουνελάκια για να τοποθετήσουμε πασχαλινά κουλουράκια και σοκολατάκια

Οι δραστηριότητες αυτές χάρισαν χαμόγελα, δημιουργικότητα και όμορφες στιγμές σε όλα τα παιδιά.

Με εκτίμηση,

Η Διεύθυνση και το Διδακτικό Προσωπικό του Σχολείου

photo output 1 photo output 2

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *