“Ταξίδι στη χώρα των μικροβίων”

Την Πέμπτη 6/6/2024 και την Τρίτη 11/6/2024 πραγματοποιήθηκε από τη σχολική Νοσηλεύτρια κ. Γκεζερλή Ολυμπία στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας ενημέρωση στα πλαίσια της Αγωγής Υγείας με θέμα “Ταξίδι στη χώρα των μικροβίων”. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μάθουν τους τρόπους μετάδοσης των μικροβίων, τις κατηγορίες στις οποίες χωρίζονται, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε όλοι να προστατευτούμε. Τέλος μέσα από το πείραμα που πραγματοποιήθηκε οι μαθητές συνειδητοποίησαν και κατάλαβαν πως με το σωστό πλύσιμο των χεριών τα μικρόβια εξαφανίζονται!!!

εικόνα Viber 2024 06 14 17 03 37 838

 

 

εικόνα Viber 2024 06 14 17 01 48 374

εικόνα Viber 2024 06 14 17 01 48 536