Την Παρασκευή 31/5/24 και ώρα 18.30 μέχρι 20.30 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στον χώρο του σχολείου μας η εκδήλωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής και του 5ου ΠΕΚΕΣ με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τη σχολική βία και τον εκφοβισμό. Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση για ένα θέμα που απασχολεί όλους μας στη σχολική κοινότητα, αλλά και στην κοινωνία γενικά. Ευχαριστούμε πολύ τους Συμβούλους για την ενημέρωση και για τα τόσα ενδιαφέροντα που μάθαμε, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς που παρευρέθηκαν. 





