Σήμερα ξεκινήσαμε ν’ασχολούμαστε με τα γράμματα του ονόματός μας.Και φυσικά η αρχή γίνεται από το πρώτο γράμμα του. Παίξαμε παιχνίδια με τις καρτέλες των ονομάτων μας και ταυτοποίηση αυτών με τ’αρχικά γράμματα της αλφαβήτας.
Συνεχίσαμε χωρίς τη βοήθεια της καρτέλας του ονόματός μας να δημιουργούμε ομάδες παιδιών που τ’όνομά τους ξεκινά από το ίδιο γράμμα.Παρατηρήσαμε ότι οι ομάδες ήταν και πολυπληθείς (4 παιδιά)και ολιγομερείς(1 παιδί).
Βάλαμε μουσική και χορέψαμε.Στο σταμάτημα της βρίσκαμε το γράμμα πού είχε τοποθετηθεί στην τάξη.
Τελειώσαμε τα παιχνίδια με το χορό των ομάδων.Ανάλογα με το ποιο γράμμα έδειχνε η εκπαιδευτικός σηκωνόταν η ανάλογη ομάδα,έβρισκε το αντίστοιχο γράμμα σε άλλες καρτέλες και μας έδειχνε το χορευτικό της ταλέντο.Το χειροκρότημα μεγάλο και διαρκές.
Διακοσμήσαμε το αρχικό μας γράμμα και το μετατρέψαμε σε ανθρωπάκι.
Τα μάτια της κατασκευής:
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας έφτιαξαν το δρόμο των αρχικών γραμμάτων
και εγκλώβισαν τις φωνούλες τους στα στεφάνια.Φωνούλα και πηδάω μετρώντας τα στεφάνια που έχουν ρυθμιστεί για να δηλώσω πόσες φωνούλες(συλλαβές) έχει το όνομά μου.
Επίσης έπαιξαν με τις συλλαβές των ονομάτων τους.Κολλάω τ’ όνομα μου στον αριθμό που αντιστοιχούν οι συλλαβές του .
Γράψαμε καθέτως τα ονόματα μας ώστε να δούμε πιο έχει τα περισσότερα γραμματάκια και τα βάλαμε σε σειρά κατά ύψος. Αύριο θ’ αριθμήσουμε και θα συγκρίνουμε το σύνολο των γραμμάτων σε αριθμούς.
Πρόσφατα σχόλια