Συνεχίζοντας την ενασχόλησή μας με τα δικαιώματα των παιδιών παρακολουθήσαμε το υλικό της προηγούμενης ανάρτησή μας και συζητήσαμε ξανά πάνω στην παρουσίαση “Έχω δικαίωμα στο παιχνίδι” και στα παραμύθια που περιέχονται σ’ αυτήν, “Το μαγικό πανί” και “Η λουλουδούπολη”.
Παρακολουθήσαμε ένα μέρος του παρακάτω βίντεο, γιατί είναι αρκετά μεγάλο, “Όλοι διαφορετικοί…όλοι ίσοι” που αναφέρεται στα άτομα με ειδικές ικανότητες(βαρήκοοι, τυφλοί, χωρίς άκρα κλπ) που με θάρρος διεκδικούν τα δικαιώματά τους στη ζωή και διαπρέπουν αποτελώντας φωτεινό παράδειγμα για όλους μας. Συζητήσαμε για τη συνεχή προσπάθεια που απαιτείται για την καλυτέρευση, για τη δύναμη ψυχής και για το δικαίωμα στη ζωή, στη μοναδικότητα και στην ισότητα.
Ακούσαμε το τραγούδι “Θέλω κάτι να σου πω…..έχω δικαίωμα κι εγώ” που παρουσιάζει τα περισσότερα από τα δικαιώματα.
Διαβάσαμε την ιστορία του Ευγένιου Τριβιζά “Όλοι γεννιόμαστε ελεύθεροι” από τον “Μικρό Αναγνώστη”.Έαν δεν ανοίγει το βιβλίο ίσως δεν έχετε στον υπολογιστή σας την εφαρμογή Adobe flash Player. Πατήστε πάνω στο εξώφυλλο για να διαβάσετε την ιστορία.
Διαβάσαμε την οπτικοποιημένη ιστορία για το γράμμα δ, συνεχίζοντας τη γνωριμία μαζί του(από τη Δημοκρατία, Δικτατορία, Δικαίωμα).Από το blog της Τάνιας.
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να διαβάσετε την ιστορία.
Είδαμε το βίντεο με τη φωνούλα Δ.
Παίξαμε τα παρακάτω online παιχνίδια σωστού-λάθους χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα,Annotation,της εφαρμογής Webex κυκλώνοντας τη σωστή απάντηση. Οι ερωτήσεις από εδώ:
Παίξαμε το παιχνίδι των αινιγμάτων με πίνακες ζωγραφικής για τα δικαιώματα, μαντεύοντας σωστά από την περιγραφή σε ποιον πίνακα αναφέρεται η κυρία.Οι πίνακες τροποποιημένοι από εδώ:
Το φύλλο με τους πίνακες:
Επεξεργαστήκαμε τον πίνακα του Περικλή Πανταζή, Παιδί με σβούρα και ζωγραφίσαμε το δικό μας πίνακα σαν ένας άλλο ζωγράφος Πανταζής!!!
Γράψαμε στο χαρτί που είχαμε μπροστά μας τη λέξη δικαίωμα. Στο μισό χαρτί ζωγραφίσαμε έχω δικαίωμα στο παιχνίδι και στο άλλο μισό έχω δικαίωμα στο σπίτι. Γράψαμε και τις λέξεις παιχνίδι – σπίτι στις αντίστοιχες εικόνες!!!!
Παίξαμε τα παιχνίδια αξιολόγησης της ενότητας με τον τροχό. Πατήστε πάνω στον τροχό για να παίξετε.
Κατασκευάσαμε με αφορμή την παρακάτω εικόνα, το περιστέρι της ειρήνης. Ζωγραφίσαμε παιδιά στην πλάτη του, του βάλαμε τρισδιάστατα μάτια και ράμφος από αβγοθήκες και στο σώμα του ζωγραφίσαμε όποιο δικαίωμα επέλεξε ο καθένας μας για να το μεταφέρει στον κόσμο. Τις κατασκευές μας μπορείτε να τις δείτε στην κατηγορία του blog μας “Padlet για τις εργασίες της δεύτερης καραντίνας”.
Τέλος ζωγραφίσαμε το γράμμα Δ με έμπνευση από την ιστορία και το μαγικό πανί της νεραϊδούλας.
Πρόσφατα σχόλια