Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, σχηματίσαμε το σώμα της μέλισσας με τα δικά μας σώματα. Χωριστήκαμε σε ομάδες των τριών παιδιών και αποφασίσαμε πρώτα ποιο είδος μέλισσας θέλουμε να γίνουμε (βασίλισσα, κηφήνας ή εργάτρια) και μετά από διάλογο, μοιράσαμε τους ρόλους μας. Ένας θα έκανε το κεφάλι με τις κεραίες, άλλος το θώρακα με τα φτερά κι ο τελευταίος την κοιλιά με το κεντρί. Μας περίμενε μια ακόμη δοκιμασία, να δώσουμε κίνηση στη μέλισσά μας, κάτι το οποίο απαιτούσε απόλυτο συγχρονισμό στις κινήσεις μας. Στην αρχή δυσκολευτήκαμε λίγο, αλλά σύντομα τα καταφέραμε και κάναμε το ταξίδι μας στα λουλούδια, στην κυψέλη μας, φροντίσαμε τα αυγά της βασίλισσας και βγάλαμε εις πέρας όλες τις δουλειές μας!
Την τάξη μας επισκέφθηκε η κυρία Έλενα, η Κοινωνική Λειτουργός του σχολείου μας, η οποία πραγματοποίησε ενδιαφέρουσες δραστηριότητες με τα παιδιά. Συνεχίσαμε την κατασκευή της μέλισσας-μολυβοθήκης μας που είχαμε ξεκινήσει εχθές.
Συμπληρώσαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας, από εδώ.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε την ημέρα μας μ’ένα μουσικοκινητικό τραγουδάκι.
Γίναμε ζευγαράκια λουλούδι-πουλάκι και πεταλούδα και κινηθήκαμε στο ρυθμό του παιδικού τραγουδιού “Ωραία λουλουδάκια”.
“Ωραία λουλουδάκια”
1)Ωραία λουλουδάκια την Άνοιξη ξυπνούν
και τα μικρά πουλάκια τριγύρω τους πετούν.(δις)
Ρεφραίν(δις)
Χαρά μεγάλη μας ήρθε πάλι
ας τρέξουμ΄ όλοι στην εξοχή.
2)Πετούν οι πεταλούδες με τ’ απαλά φτερά
στις παπαρούνες σκύβουν και λένε μυστικά.(δις)
Ρεφραίν(δις)
Χαρά μεγάλη μας ήρθε πάλι
ας τρέξουμ΄ όλοι στην εξοχή.
3)Μικρό χαμομηλάκι εφύτρωσε ξανά
και γέμισε τον κόσμο τριγύρω ευωδιά.(δις)
Ρεφραίν(δις)
Χαρά μεγάλη μας ήρθε πάλι
ας τρέξουμ΄ όλοι στην εξοχή.
Ακολούθησε δραστηριότητα φωνολογικής ενημερότητας, ανάγνωσης και γραφής στον διαδραστικό μας πίνακα. Βοηθήσαμε την κυρία να γράψει τη λέξη “πεταλούδα”. Στη συνέχεια, η κυρία έγραφε τη λέξη ξεχνώντας γράμματα. Έπρεπε ν’ αναγνωρίσουμε ποια ήταν αυτά, να προσπαθήσουμε να διαβάσουμε πόσο διαφορετική λέξη έβγαινε λείποντας τα γράμματα και να τα συμπληρώσουμε.
Η κα Έλενα, η Κοινωνική Λειτουργός του σχολείου μας, επισκέφτηκε την τάξη μας και επεξεργαστήκαμε δραστηριότητες του κανόνα εσώρουχου, τα καλά αγγίγματα και αυτά που μας προκαλούν λύπη, θυμό,ενόχληση. Στη συνέχεια, συμπληρώσαμε τα 2 πρώτα φύλλα του βιβλίου της πεταλούδας, από εδώ.
Κάναμε ανάκληση των γνώσεων μας για τον κόσμο της πεταλούδας με ψηφιακά παιχνίδια.
Πατήστε στις παρακάτω εικόνες για να παίξετε.
Τελειώσαμε με δραστηριότητα STEAM. Ζωγραφίσαμε τις πεταλούδες μας οι οποίες θα πετούν.
Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Την ιδέα την πήραμε από το παρακάτω βίντεο. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να το δείτε.
Σήμερα, τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συνεχίσαμε να μαθαίνουμε για τα έντομα. Μάθαμε εκτός από την πεταλούδα-πατήστε εδώ– για την μέλισσα, τα σκαθάρια, τις ακρίδεςκά.Επεξεργαστήκαμε το ακόλουθο sway.
Παρακολουθήσαμε το βίντεο: Ο μαγικός κόσμος των ζώων, μέλισσες.
Μετά ξεκινήσαμε το βιβλίο της πεταλούδας. Συμπληρώσαμε τα 2 πρώτα φύλλα, όπως οι φίλοι του πρωινού τμήματος 2.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, είδαμε το εκπαιδευτικό βίντεο για τις μέλισσες, όπως και οι φίλοι του ολοήμερου τμήματος 1. Μιλήσαμε για την κοινωνία των μελισσών, για την ανατομία της μέλισσας και για το πώς φτιάχνεται το μέλι. Φτιάξαμε τις δικές μας μέλισσες.
Κάναμε φύλλο εργασίας με την λέξη Άνοιξη (γλώσσα). Το φύλλο εργασίας από το Pinterest.
Τα παιδιά του διευρυμένου προγράμματος, κάναμε φύλλο εργασίας αντιγραφής λέξεων σχετικών με την Άνοιξη. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Πρόσφατα σχόλια