Αγγλικά: παραμύθι- Do not open this book και βίντεο ”Zog and the flying doctors”-Βίντεο και ψηφιακό παιχνίδι: Φυλλίς και Δημοφώντας-Φύλλα εργασίας-Ζωγραφική και κατασκευές για Αμυγδαλιά- Βίντεο: Βαν Γκογκ- κατασκευή «Πτυσσόμενο παζλ»-Τραγούδι: Η Αμυγδαλιά

Φεβ 202421

Tα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, κατά τη διάρκεια του μαθήματος των Αγγλικών, παρακολουθήσαμε την ταινία ”Zog, and the flying doctors”.

https://www.youtube.com/watch?v=51jdJgU6xQc&list=PLUU3caQ2B7jeR-8kiYoSie9zKBp7ZEegO

Έπειτα,  θυμηθήκαμε τον μύθο της αμυγδαλιάς και μετά συζητήσαμε και είδαμε εικόνες από το διαδίκτυο για τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε και περιέχουν αμύγδαλα ή αμυγδαλέλαιο, όπως ροφήματα, γλυκά, καλλυντικά, σαμπουάν και αφρόλουτρα.

Στη συνέχεια, ζωγραφίσαμε με τέμπερα ένα κλαδί αμυγδαλιάς.

426240463 1414505212795429 997065372438936393 n 416691424 343067948717574 7932255443762181246 n defaced

Τέλος, παίξαμε το παιχνίδι όπου έπρεπε να βρούμε ζώα, χρώματα, φαγητά, φρούτα κ.τ.λ. που να ξεκινάνε από τη φωνούλα/γράμμα ‘Α,α’ της Αμυγδαλιάς.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συνεχίζοντας να μιλάμε για την αμυγδαλιά επεξεργαστήκαμε το sway, είδαμε και παρατηρήσαμε τους πίνακες ζωγραφικής. Πάτησε στην εικόνα για να δεις το sway.

Καταγραφή 18

Ο αγαπημένος μας πίνακας ήταν η αμυγδαλιά του Van Gogh οπότε μάθαμε πληροφορίες για τη ζωή του Vincent van Gogh από το βίντεο .

https://www.youtube.com/watch?v=PooZ1W0pbvk

Μιλήσαμε για την ακολουθία από τον ανθό στον καρπό, χρησιμοποιώντας εποπτικό υλικό από εδώ.

Στο τέλος, κάναμε ένα “πτυσσόμενο παζλ” χρονικής ακολουθίας συνδυάζοντας τον πίνακα ζωγραφικής με την ακολουθία ανάπτυξης από τον ανθό στον καρπό. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.

VNh6QYAuJ2 Q9s

428969512 7563883233646544 7712207764047113346 n 423422479 804601961508107 1814950627781090172 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με το μάθημα των Αγγλικών στο οποίο διαβάσαμε το βιβλίο ”Do not open this book” και παίξαμε το ομαδικό κνητικό παιχνίδι ”Simon says”.

10798735753246

Στο διάλειμμα, είχαμε την ευκαιρία να παρατηρήσουμε ξανά από κοντά την αμυγδαλιά της γειτονιάς μας και καταφέραμε να εντοπίσουμε και μια δεύτερη! Σταθήκαμε για λίγο για να παρατηρήσουμε τα μπουμπούκια της, τ’ άνθη της και κάποιους καρπούς που υπήρχαν πάνω στα κλαδιά της.

429013651 740264958211214 8655395595749773313 n defaced

Μπαίνοντας στην τάξη, παρακολουθήσαμε το μύθο της Φυλλίδας και του Δημοφώντα και συγκινηθήκαμε.

Ακολούθησε σύντομη αναπαράσταση της ιστορίας σε ζευγάρια.

429105282 407280101771772 4302506685007829070 n defaced

Παίξαμε ψηφιακό κουιζ βασισμένο στον παραπάνω μύθο της αμυγδαλιάς. Πάτησε στην εικόνα για να παίξεις το κουιζ.

Καταγραφή 19

Τέλος,  αποτυπώσαμε την ιστορία του μύθου στο χαρτί μας, με τεχνική συνδυασμού ζωγραφικής και κολλάζ. Η αρχική ιδέα, από εδώ.

426828302 336469026061585 1643579619900246428 n Διαφάνεια1 2

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, φωτογραφηθήκαμε με φόντο την αμυγδαλιά που ανθίζει δίπλα στο νηπιαγωγείο μας.

427715227 760021409425306 1798432382575354125 n defaced 428447210 1462463134361002 4007600192080345997 n defaced

Ακούσαμε το παρακάτω τραγούδι και το χορέψαμε.

428303433 704147658466610 3900616842461113720 n defaced

Κάναμε φύλλο εργασίας μαθηματικών. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.

ΦΥΛΛΑ εργασία χειμώνα5420625572 1086374292678536 8681559995949996751 n

Έπειτα κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του στεφανάκι ανάλογα με το ρόλο που ήθελε να έχει στη δραματοποίηση του παραμυθιού η ”Μυγδαλιά και το φεγγάρι”, που θα δραματοποιήσουμε αύριο.

428133765 731466695754991 9105114875550001445 n

 

Τέλος, αρχίσαμε να φτιάχνουμε καδράκια με Αμυγδαλιά τα οποία θα ολοκληρώσουμε αύριο. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.

Screenshot 1Screenshot 2428314320 1120434529146656 7726230580696164705 n

από κάτω από: Αγγλικά, Αμυγδαλιά, Μυθολογία| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αγγλικά: παραμύθι- Do not open this book και βίντεο ”Zog and the flying doctors”-Βίντεο και ψηφιακό παιχνίδι: Φυλλίς και Δημοφώντας-Φύλλα εργασίας-Ζωγραφική και κατασκευές για Αμυγδαλιά- Βίντεο: Βαν Γκογκ- κατασκευή «Πτυσσόμενο παζλ»-Τραγούδι: Η Αμυγδαλιά    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων