Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, παρακολουθήσαμε και το μάθημα αγγλικών-πατήστε εδώ για να το δείτε.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, σήμερα κατασκευάσαμε το ημερολόγιο της τάξης μας. Είπαμε τα νέα μας και πόσο όμορφα περάσαμε το Σαββατοκύριακό μας και αφού τραγουδήσαμε, είδαμε στο διαδραστικό πίνακα το βιβλίο της Μαριανίνας Κριεζή “Είμαι ένας βάτραχος μικρούλης, ο Εμμανουήλ Α. Μπακακούλης”-πατήστε εδώ να δείτε το βιβλίο.
Ζωγραφίσαμε ένα φθινοπωρινό φύλλο με ξυλομπογιές και γράψαμε πάνω το αρχικό γράμμα του ονόματός μας. Κάποια παιδιά προλάβαμε να βάλουμε κόλλα και να ρίξουμε χρυσόσκονη πάνω στο αρχικό μας γράμμα, οι υπόλοιποι θα το κάνουμε αύριο. Πρόκειται για την κατασκευή ενός σελιδοδείκτη με το αρχικό γράμμα του ονόματος του κάθε παιδιού.
Σήμερα τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ασχοληθήκαμε με την αναγνώριση και γραφή του αρχικού γράμματος του ονόματός μας. Στην τάξη μας ήρθε ο πολύχρωμος παπαγάλος Γουίλι, πήρε το μαγικό μολύβι του διαδραστικού μας πίνακα και έγραφε γράμματα τονίζοντας τ’ όνομά μας. Πήγε να μας μπερδέψει π.χ. έγραφε Δ και φώναζε την Αλεξάνδρα, έγραφε Π και φώναζε την Ιόλη. Όμως εμείς δεν μπερδευτήκαμε, βρίσκαμε τα λάθη και τα διορθώναμε.
Το μαγικό μας μολύβι έφερε στην τάξη πολύχρωμα γράμματα τα οποία έριξε σαν βροχή στο πάτωμα της τάξης μας. Μας φώναζε ένα -ένα τ’ ονόματά μας και μας έδινε την οδηγία να βρούμε και να κάτσουμε δίπλα στο αρχικό μας γράμμα. Μάλιστα τα παιδιά που τ’ όνομά τους ξεκινά από το ίδιο γράμμα, το μοιραστήκαμε.
Στη συνέχεια το μαγικό μολύβι μας είπε ότι μπορούμε να γράφουμε τα γράμματά μας όχι μόνο με μολύβια, ξυλομπογιές, μαρκαδόρους, στυλό αλλά και με ζωάκια κι ανθρωπάκια. Γελάσαμε πολύ αλλά το μολύβι επαληθεύτηκε. Με τ’ανάλογα ζωάκια που διαλέξαμε δημιουργούσαμε τη διαδρομή του γράμματός μας, γράφοντάς το αόρατα.
Ο πολύχρωμος παπαγάλος Γουίλι, στη συνέχεια μας ενημέρωσε ότι την επόμενη δραστηριότητα θα μας την εξηγήσει ο ίδιος διαδικτυακά. Εντυπωσιαστήκαμε πολύ που τον είδαμε να μας μιλά κι από την οθόνη. Μας είπε ότι η κυρία θα σκορπούσε τα γράμματά μας στην παρεούλα με τα χρώματα που ο ίδιος δεν έχει και του λείπουν(καφέ, μαύρο και πράσινο σκούρο).Μάλιστα μας ρώτησε μήπως μπορούσαμε να μαντέψουμε γιατί αγαπούσε τα συγκεκριμένα χρώματα και ενθουσιάστηκε από τις απαντήσεις μας: πράσινο σκούρο-τα χρώματα των φύλλων των δέντρων του δάσους και το χορτάρι, καφέ: οι κορμοί των δέντρων,τα κλαδιά, το χώμα, μαύρο: οι πέτρες και το χώμα. Μας ζήτησε να βρούμε τα γράμματά μας, να καθίσουμε στα τραπεζάκια για να τα μεταμορφώσουμε δε δρόμους-γραμματόδρομους.
Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να δείτε τις οδηγίες της δραστηριότητας. Ο πολύχρωμος παπαγάλος Γουίλι είναι δημιουργία της κας Βάνας.
Με κιμωλίες δημιουργήσαμε τις γραμμές στους γραμματόδρομους, ζωγραφίσαμε το αυτοκίνητο και τους πήραμε σπίτι για την εξάσκηση γραφής του αρχικού μας γράμματος.
Τέλος κλείσαμε σε παράθυρο το γνωστό μας αρχικό γράμμα και ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας για να το καμαρώνουμε. Τα γράμματα τα έχουμε πάρει από εδώ.
Το φύλλο εργασίας που χρησιμοποιήσαμε:
Έχοντας ξεκινήσει να παρακολουθούμε από την προηγούμενη εβδομάδα, τη σειρά “Ένα γράμμα μια ιστορία” στο Youtube, το γράμμα Α, Γ, Δ, Ε σήμερα παρακολουθήσαμε τα γράμματα Ι, Κ,Λ. Στο βίντεο των γραμμάτων αναγνωρίζαμε πόσες φορές και πού εμφανίζονται τα ανάλογα γράμματα. Πατήστε στο παρακάτω βίντεο που αποτελεί λίστα με τα γράμματα της σειράς.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, παίξαμε με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας και συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας, “Εγώ και το αρχικό μου γράμμα”, όπως και οι φίλοι του πρωινού τμήματος 2. Κοιτάξτε παραπάνω.
Επίσης από τη σειρά “Ένα γράμμα μια ιστορία”, στο Youtube παρακολουθήσαμε τα γράμματα Β και Γ. Παρακολουθήστε τη λίστα των βίντεο παραπάνω.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, παίξαμε δυο ψηφιακά παιχνίδια αναγνώρισης του αρχικού μας γράμματος, δημιουργίας της κας Ελένης.
Πατήστε στις παρακάτω εικόνες για να παίξετε.
Με αφορμή το τραγούδι της αλφαβήτας συζητήσαμε για τα ονόματα των γραμμάτων και τα διαχωρίσαμε από τη «φωνή» τους, τον τρόπο δηλαδή που ακούγονται μέσα στη λέξη.
Τέλος, φιλοτεχνήσαμε ένα πολύχρωμο φόντο με γραμμικό ακτινωτό σχέδιο στο οποίο κολλήσαμε το αρχικό μας που το φτιάξαμε από αλουμινόχαρτο.
Πρόσφατα σχόλια