Πραγματοποιήθηκαν και δραστηριότητες Αγγλικών. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να τις δείτε.
Αγγλικά: Τα μέρη του σώματος και του προσώπου
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, παίξαμε το κυνήγι των χαμένων γραμμάτων. Αφού ντυθήκαμε όλοι εξερευνητές και φορέσαμε τα ειδικά γυαλιά μας ψάξαμε όλη την τάξη για να βρούμε πού είναι κρυμμένο το αρχικό γράμμα/φωνούλα του ονόματός μας. Μα καλά, πού έχουν κρυφτεί; Μεγάλη περιπέτεια!
Παίξαμε δύο παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα. Το ένα ήταν ένας τροχός που γύριζε και πάνω είχε όλα τα ονόματα μας. Με το που σταματούσε ο τροχός το παιδί που αναγνώριζε το όνομά του, σηκωνόταν κι έλεγε δυνατά το όνομά του. Το δεύτερο παιχνίδι είχε τόσα κουτιά όσα και τα παιδιά της τάξης. Ένα-ένα τα παιδιά σηκώνονταν, διάλεγαν το κουτί που τους άρεσε και αυτό άνοιγε. Έκπληξη! Κάθε κουτί περιείχε κι ένα όνομα. Τι χαρά όταν δύο φορές έτυχε να συναντήσουμε το δικό μας όνομα!
Πατήστε στην παρακάτω εικόνα να παίξετε τον τροχό, δημιουργία της κας Ιωάννας. Από τις διπλανές επιλογές του παιχνιδιού μπορείτε να επιλέξετε και “Άνοιξε το κουτί”.
Τέλος, είχαμε στην τάξη ένα κουτί που έκανε πολύ φασαρία… Προσπαθήσαμε να μαντέψουμε τι κρύβει και κάνει τόσο θόρυβο… Τελικά και μετά από πολύ προσπάθεια όλων μας, άνοιξε και από μέσα βγήκαν πολύχρωμα γραμματάκια! Παίξαμε, κάποιοι βρήκαμε το αρχικό μας γράμμα και κάποιοι σχηματίσαμε και ολόκληρο το όνομά μας. Σε όλες τις παραπάνω δραστηριότητες τα παιδιά κρατούσαν μια καρτέλα με το αρχικό γράμμα του ονόματός τους και μια καρτέλα με το όνομά τους.
Τι συμβαίνει όταν το «Α» μπαίνει ανάμεσα στο μικρό όνομα και το επίθετο ενός ανυποψίαστου βατραχάκου; Οι υποθέσεις ήταν πολλές, για τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, αλλά η ανάγνωση της ιστορίας «Είμαι ένας βάτραχος μικρούλης, ο Εμμανουήλ Α. Μπακακούλης» μας έλυσε τις απορίες. Ήταν και μια καλή ευκαιρία να γνωριστούμε και με τα ονοματεπώνυμα μας.
Ο Εμμανουήλ Α. Μπακακούλης για να μας βοηθήσει να μάθουμε και εμείς καλύτερα τα ονόματά μας, μας μοίρασε καρτελίτσες. Τις παρατηρήσαμε προσεχτικά και εντοπίσαμε σ’ αυτές το αρχικό μας γράμμα αλλά και μερικά άλλα που έγραφε η εκπαιδευτικός στον πίνακα.
Έπειτα γίναμε βατραχάκια που με το σταμάτημα της μουσικής ξεκουράζονταν πάνω σε χάρτινα βραχάκια με το αρχικό τους.
Τέλος, εξασκηθήκαμε γράφοντας το αρχικό μας και το στολίσαμε με στρογγυλές σφραγίδες από φελλό και τέμπερα.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων ολοκληρώσαμε τα σουπλά που ξεκινήσαμε εχθές με το αρχικό μας γράμμα και τον εαυτό μας. Τη Δευτέρα θα τα πάρουμε φεύγοντας.
Επίσης τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, γνωρίσαμε ότι τα γράμματα της Άλφαβητας έχουν ονόματα και φωνούλες. Εμείς για να γράψουμε χρησιμοποιούμε τις φωνούλες των γραμμάτων και όχι τα ονόματά τους. Κάναμε πολλά παραδείγματα για να το κατανοήσουμε. Αν πούμε π.χ. Χι, Άλφα,Ρο,Ήτα,Σίγμα μπορείτε μα βρείτε ποιο όνομα φωνάζω; Παρακολουθήσαμε βίντεο με τον γνωστό μας πια Picou Picou που μας εξηγεί κι αυτός όσα μάθαμε.
Εχθές, τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, είχαμε επιχειρήσει να σχηματίσουμε με τα δάχτυλα των χεριών μας τ’ αρχικά μας γράμματα. Σήμερα παρακολουθήσαμε βίντεο σχηματισμού γραμμάτων με δάχτυλα και σώματα. Εντυπωσιαστήκαμε με τους σχηματισμούς των δαχτύλων που μας φάνηκαν και πολύ δύσκολοι.
Πρόσφατα σχόλια