Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε έχοντας αγωνία για τα ψημένα λαζαράκια που έφερε η κυρία, τα οποία είχαμε φτιάξει χθες –πατήστε εδώ. Στην ολομέλεια, εντόπισε ο καθένας το δικό του λαζαράκι, ψάχνοντας ανάμεσα στα άλλα αναποδογυρισμένα, το όνομά του. Ενθουσιαστήκαμε βλέποντας το αποτέλεσμα και παρατηρήσαμε τη διαφορά που έκανε η προσθήκη της κανέλας στη συνταγή και το ωραίο χρώμα και τη μυρωδιά που έδωσε. Κρατώντας ο καθένας το δικό του, επιδιώξαμε επανάληψη της ιστορίας της Ανάστασης του Λαζάρου και των εθίμων, εκφράζοντας αυτά που μας έρχονται στο μυαλό απ’ όσα μάθαμε αυτές τις ημέρες.
Ήρθε όμως η ώρα να γράψουμε τη συνταγή μας. Θυμηθήκαμε από χθες τη μορφή που έχει μια συνταγή με εικονόλεξα –πατήστε εδώ στην αρχή της ανάρτησης-κι επιδιώξαμε να τη γράψουμε στον πίνακα. Ξεκινήσαμε με τον τίτλο και συνεργαστήκαμε όλοι μαζί για να πούμε τα υλικά και τις ποσότητες με τη σειρά που τα προσθέσαμε, τα οποία γράφαμε με τις αντίστοιχες εικόνες δίπλα σε κάθε λέξη (6 υλικά).
Αντιγράψαμε σε ατομικό φύλλο τη συνταγή, προσέχοντας τη σωστή μεταφορά των αριθμών και των λέξεων, κάτι το οποίο μας πήρε αρκετή ώρα (λίγα προνήπια δεν κατάφεραν να αντιγράψουν όλη τη συνταγή). Διπλώσαμε το φύλλο μας, κόψαμε και κολλήσαμε στο εξωτερικό μέρος μια εικόνα με λαζαράκια, γράφοντας πάλι τον τίτλο της συνταγής.
Συσκευάσαμε σε διάφανα σακουλάκια σαν πουγκάκια τα λαζαράκια με τη συνταγή, για να το πάρουμε σπίτι μας για το Πάσχα και να το παρουσιάσουμε με χαρά στους γονείς μας!! (Να σημειωθεί ότι τα λαζαράκια δεν τρώγονται, καθώς είναι από αλατοζύμη).
Κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας, ακούγαμε τα «Κάλαντα του Λαζάρου» και το «Ήρθε πάλι η Πασχαλιά».
Παίξαμε επαναληπτικό ψηφιακό παιχνίδι γνώσεων για να επαληθεύσουμε τις αποκτηθείσες γνώσεις αυτών των ημερών για το Πάσχα.
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να παίξετε.
Ξεκινήσαμε την κατασκευή με τις ευχετήριες πασχαλινές μας κάρτες. Γράψαμε την ευχή «Καλό Πάσχα με Αγάπη», θέλοντας να μεταφέρουνε το δικό μας μήνυμα για την ουσία της γιορτής αυτής. Ζωγραφίσαμε διάφορα πασχαλινά στοιχεία, μετά από πολλές ιδέες που εκφράσαμε, για να τη στολίσουμε. Ολοκληρώσαμε χρωματίζοντας το φόντο με τα φωτεινά χρώματα της Άνοιξης, της χαράς και της ελπίδας!! Τη Δευτέρα, θα ολοκληρώσουμε με το εξωτερικό μέρος της πασχαλινής μας κάρτας.
Σήμερα, τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε διαβάζοντας την ιστορία «Τα λουλούδια της ελπίδας».
Με αφορμή την ιστορία μάθαμε να ζωγραφίζουμε παπαρούνες και εξασκηθήκαμε στο διαδραστικό πίνακα με το αγαπημένο μας πρόγραμμα «Ζωγραφική 3D».
κάναμε ένα ομαδικό τεστ παρατηρητικότητας και μελετήσαμε δυο από τους πιο γνωστούς πίνακες ζωγραφικής με θέμα τη Σταύρωση του Χριστού ( Η Σταύρωση , El Greco, 1597) ,( Ο εσταυρωμένος Χριστός , Ντιέγκο Βελάσκεθ, 1632). Εντοπίσαμε τις διαφορές τους και πολλές λεπτομέρειες στους πίνακες.
Επιλέξαμε τον πίνακα του Βελάσκεθ ως τον μελαγχολικό , που μας αποπνέει το συναίσθημα της μοναξιάς. Σε εκείνον κάναμε λοιπόν την καλλιτεχνική μας παρέμβαση και του προσθέσαμε τα «λουλούδια της ελπίδας» από τα δικά μας χέρια.
Στη συνέχεια, δασκάλες και παιδιά ενώσαμε τις δυνάμεις μας για να κατασκευάσουμε την κοτούλα, την Παρδάλω και το κοτέτσι της, που θα στολίζει την πασχαλινή μας κάρτα. Φροντίσαμε με ιδιαίτερη προσοχή να αποδώσουμε τα όμορφα πιτσιλωτά φτερά της με άσπρη τέμπερα και χτίσαμε τη φωλιά της με γκοφρέ χαρτί που κόψαμε μόνοι μας.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων, στην πλειοψηφία μας, ολοκληρώσαμε τη δημιουργία του 3d βιβλίου με τους 4 σημαντικούς σταθμούς της ιστορίας του Πάσχα-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης. Σε κομμένο μπλε χαρτί του μέτρου, λίγο μεγαλύτερο από Α3 σε διαστάσεις, κολλήσαμε χρωματιστό χαρτόνι μ’ ένα αβγό. Πάνω στο αβγό κολλήσαμε τους 4 σημαντικούς σταθμούς της ιστορίας του Πάσχα σε 3d κατασκευή.
Πρόσφατα σχόλια