Πραγματοποιήθηκαν και δραστηριότητες εργαστηρίων δεξιοτήτων. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να τις δείτε.
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο «STE(A)M και η Γη γυρίζει…»-Padlet για τον διαστημικό προορισμό στον οποίο θα ήθελες να ταξιδέψεις-Ψηφιακό βιβλίο στο Storyjumper: Η ιστορία του Φαέθωνα-Μέρα και νύχτα
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων συνεχίζοντας τις δραστηριότητές μας για την άνοιξη-πατήστε εδώ για να δείτε τις μέχρι τώρα δραστηριότητές μας-μιλήσαμε πιο συστηματικά για την ανάπτυξη του σπόρου. Συζητήσαμε όλα όσα είχαμε γνωρίσει τις προηγούμενες ημέρες και μέσω υλικού (παρουσίασης, παραμυθιού και βίντεο) παλαιότερης ανάρτησης του blog μας-πατήστε εδώ στη μέση της ανάρτησης– το επιβεβαιώσαμε. Είδαμε τις ρίζες, τον βλαστό ή μίσχ0 ή κλωνάρι, ή κοτσάνι τα φύλλα και τ’ άνθη κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του σπόρου, ακούσαμε και επιβεβαιώσαμε τα βασικά στοιχεία που χρειάζεται η ανάπτυξη(χώμα, νερό, ήλιος, αέρας).Μιλήσαμε για τη μεταφορά των σπόρων και λύσαμε την απορία μας πώς φυτρώνουν λουλούδια και δέντρα χωρίς να το έχει κάνει ο άνθρωπος(με τα πουλιά, με το νερό, με τον αέρα με το τρίχωμα των ζώων πάνω στο οποίο κολλούν. Τη μεταφορά των σπόρων μέσω αέρα(δανδελίων) θα το επεξεργαστούμε αύριο. Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας για τα στάδια της πορείας ανάπτυξης του σπόρου και τα αριθμήσαμε. Τα φύλλα εργασίας θα τα βρείτε εδώ στην αρχή της ανάρτησης.
Τ παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώσαμε το βιβλίο εργασιών της άνοιξης, τ’ οποίο οι φίλοι μας του ολοήμερου τμήματος 2 είχαν ολοκληρώσει την Παρασκευή-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης. Τα φύλλα εργασίας του βιβλίου μας θα τα βρείτε πατώντας εδώ.
Στο διευρυμένο ωράριο, σε συνέχεια του προγράμματος του ολοήμερου είδαμε το βίντεο του αγαπημένου μας egg για τον κύκλο ζωής των φυτών. Συζητήσαμε για τα μέρη του φυτού, για το τι χρειάζεται για να μεγαλώσει καθώς και τι είναι τα θερμοκήπια.
Πρόσφατα σχόλια