Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023: 1ος θεματικός κύκλος-«Ζω καλύτερα -Ευ ζην» με τίτλο: «Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ»- Τα προστατευτικά αξεσουάρ ενός ποδηλάτη-Βίντεο: Ποδηλατώ με ασφάλεια, Ζωγραφίζω ένα ποδήλατο-Κατασκευή: Αφίσα, Ποδηλατώ με ασφάλεια

Φεβ 20237

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,σήμερα, ξεκινήσαμε με μια σύντομη επανάληψη σ’ αυτά που έχουμε μάθει μέχρι τώρα για το ποδήλατο, για να τ’ ανακαλέσουμε από τη μνήμη μας-πατήστε εδώ και εδώ. Έτσι, κάναμε αναφορά στον εξοπλισμό του σωστού ποδηλάτη, στα μέρη του ποδηλάτου, στην αναγνώριση των πινακίδων και τήρηση των κανόνων του Κ.Ο.Κ, ώστε να ποδηλατούμε με ασφάλεια και υπευθυνότητα. Σ’ αυτό μας βοήθησε κι ο γνωστός μας πια, ο φίλος μας, ο Ποδηλατάκιας-κοιτάξτε εδώ– καθώς και κάποια βίντεο.

Μέσω του βίντεο «Ποδηλατώ με ασφάλεια» παρακολουθήσαμε, μέσα από τους πρωταγωνιστές που ήταν τα ίδια τα παιδάκια με τα ποδήλατά τους, εκτός από κάποιους βασικούς κανόνες, και τη μοιραία συνέπεια της μη τήρησης τους, που είναι το ατύχημα. Στο τέλος του βίντεο, απολαύσαμε τις ασφαλείς ποδηλατικές βόλτες των παιδιών υπό τη μουσική υπόκρουση του τραγουδιού του Κ. Μακεδόνα, «Το ποδήλατο», που ομολογουμένως μας άρεσε πολύ!!Πατήστε εδώ στη μέση περίπου της ανάρτησης για να βρείτε το τραγούδι.

Τώρα όμως ήρθε η ώρα να σχεδιάσουμε το δικό μας ποδήλατο!! Σ’ αυτό μας βοήθησε ένα βίντεο, μέσα από το οποίο παρατηρούσαμε προσεκτικά ένα ένα τα βήματα και, μ’ ενδιάμεσες παύσεις, το καταφέραμε.

Χρησιμοποιήσαμε τα μολύβια μας, ώστε να μπορούμε να σβήνουμε όπου χρειάζεται.. Ζωγραφίσαμε και τον εαυτό μας να ποδηλατεί με ασφάλεια στην εξοχή, φορώντας τα απαραίτητα προστατευτικά, και ανάβοντας τα φωτάκια του ποδηλάτου στην περίπτωση που ήταν νύχτα. Δεν παραλείψαμε φυσικά το πιο σημαντικό αντικείμενο του εξοπλισμού μας, το κράνος μας, όπου θα εστιάζαμε στη συνέχεια. Παρουσιάσαμε τις ζωγραφιές μας στην ολομέλεια. Πατώντας εδώ, στη μέση περίπου της ανάρτησης, θα δείτε τα ποδήλατα των παιδιών του πρωινού τμήματος 2.

9 329665525 1183457615623944 528143881886948347 n

Στη συνέχεια, παρουσιάσαμε με χαρά στους φίλους μας τον ποδηλατικό εξοπλισμό μας, τον οποίο είχαμε καλεστεί να φέρουμε στο σχολείο. Παρότι λίγα άτομα παρόντα σήμερα, σχεδόν όλοι είχαμε μαζί μας το κράνος μας και κάποιοι είχαν κι επιγονατίδες, επιαγκωνίδες και φωσφορίζοντα γιλέκα. Αρχικά, μέσα από ένα διαδραστικό φύλλο, εντοπίσαμε το σωστό και το λάθος τρόπο για να φοράμε το κράνος και επιδιώκοντας να το εφαρμόσουμε βιωματικά, κάναμε αναπαράσταση με το δικό μας κράνος. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

Συνεργαστήκαμε και βοηθήσαμε ο ένας τον άλλον στην εφαρμογή των αντικειμένων, αλλά φάνηκε ότι δε γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά το σωστό τρόπο. Έτσι, μάθαμε κάποια «μυστικά» για να τα καταφέρνουμε πιο αποτελεσματικά.  Τα χωρίσαμε σε τέσσερις κατηγορίες και επιδιώξαμε να βρούμε, ανάμεσα σε κάρτες λέξεων, ποια απ’ αυτές αντιστοιχεί σε κάθε κατηγορία, με βάση τις φωνούλες της. Χωριστήκαμε σε ομάδες και παίξαμε ένα παιχνίδι, όπου μ’ εναλλάξ ξεκίνημα και παύση της μουσικής, έπρεπε να προλάβουμε να τοποθετήσουμε όσα περισσότερα αντικείμενα μπορούμε στην κατάλληλη ομάδα, όπως και να κάνουμε αντιστοίχιση της καρτέλας με τη λέξη.

2 5 3 5

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, σήμερα αξιοποιήσαμε τον εξοπλισμό για ασφαλή ποδηλασία που έφεραν τα παιδιά του τμήματος 1. Τον μελετήσαμε και τον κατηγοριοποιήσαμε σε κράνη, γιλέκα, επιγονατίδες και επιαγκωνίδες.

1 8

Έπειτα, αντιστοιχίσαμε τις καρτέλες με τις ονομασίες τους. Χωριστήκαμε σε 4 ομάδες και η κάθε μια ανέλαβε να αναπαραστήσει και να καταγράψει με τη βοήθεια της φωτογραφικής μηχανής έναν κανόνα χρήσης των παραπάνω αντικειμένων. Έτσι φορέσαμε τον αντίστοιχο εξοπλισμό (μάθαμε πως φοριούνται σωστά και με ασφάλεια) και απαθανατίσαμε ο ένας τον άλλον. Οι εικόνες εκτυπώθηκαν και δόθηκαν στις ομάδες για επεξεργασία. Κάθε ομάδα αποφάσισε ποιο ρόλο θα έχει το κάθε μέλος της (άλλος θα κόψει και θα κολλήσει τις φωτογραφίες, άλλος θα γράψει τον κανόνα που παρουσιάζουν, άλλος θα στολίσει με ζωγραφιές). Οι κανόνες γράφτηκαν σε ελεύθερη γραφή αποκλειστικά από τα παιδιά χωρίς αντιγραφή. Όλα τα παιδιά της ομάδας βοηθούσαμε τον γραφέα στην απόδοση του μηνύματος. Στο τέλος είχαμε φτιάξει μια αφίσα σχετικά με την αναγκαιότητα χρήσης του ποδηλατικού εξοπλισμού.

10 329858300 723830302577698 2308755157875574011 n defaced 329856763 575646637751249 6503290724182667429 n defaced

από κάτω από: Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023: 1ος θεματικός κύκλος-«Ζω καλύτερα -Ευ ζην» με τίτλο: "Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ"| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023: 1ος θεματικός κύκλος-«Ζω καλύτερα -Ευ ζην» με τίτλο: «Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ»- Τα προστατευτικά αξεσουάρ ενός ποδηλάτη-Βίντεο: Ποδηλατώ με ασφάλεια, Ζωγραφίζω ένα ποδήλατο-Κατασκευή: Αφίσα, Ποδηλατώ με ασφάλεια    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Αρχείο

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Βάνα Μπουλτή

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Βάνα Μπουλτή

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων