Πραγματοποιήθηκε και δραστηριότητα εργαστηρίου δεξιοτήτων. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για τη δείτε.
Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023: 1ος θεματικός κύκλος-«Ζω καλύτερα -Ευ ζην» με τίτλο: «Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ»-Ρουτίνα σκέψης: Δημιουργικές συγκρίσεις
Σήμερα, ανήμερα της γιορτής των Τριών Ιεραρχών, η ημέρα μας ήταν αφιερωμένη σ’ αυτούς. Αρχικά, παρακολουθήσαμε και σχολιάσαμε ένα βίντεο όπου ένα παιδάκι μας αφηγήθηκε τη ζωή και το έργο τους. Προς το τέλος του βίντεο ακούσαμε κάποια από τα σοφά λόγια τους παράλληλα με επεξηγηματικές εικόνες και προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε το νόημά τους μέσα από συζήτηση.
Ακούσαμε ένα τραγούδι σχετικό με τους Αγίους Προστάτες των Γραμμάτων και συζητήσαμε για το φιλανθρωπικό τους έργο και την προσφορά τους.
Ακολούθησε η αφήγηση ενός παραμυθιού στον διαδραστικό πίνακα, ώστε να εμπεδώσουμε με απλό τρόπο τα βασικά τους σημεία και να τους γνωρίσουμε καλύτερα. Το παραμύθι από εδώ. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να το διαβάσετε.
Παίξαμε παιχνίδι σειραθέτησης εικόνων σχετικά με τη χρονική ακολουθία για εμπέδωση της ιστορίας, την οποία αναδιηγηθήκαμε. Παράλληλα, τοποθετούσαμε και τις λεζάντες κάτω από κάθε κάρτα, με τη βοήθεια του πίνακα. Μέσα από ένα παζλ ταύτισης, ενώσαμε τα κομμάτια του παζλ, αναγνωρίζοντας τις όμοιες λέξεις και τοποθετώντας το όνομα του καθενός μαζί με τον αντίστοιχο πίνακα αναφοράς. Οι κάρτες από εδώ.
Παίξαμε ένα ψηφιακό παιχνίδι – κουίζ ερωτήσεων για τους Τρεις Ιεράρχες, όπου επαληθεύσαμε τις γνώσεις μας. Πατήστε στην εικόνα.
Δημιουργήσαμε την κατασκευή μας με την εκκλησία όπου επεξεργαστήκαμε τρία φύλλα, τα οποία χρωματίσαμε, κόψαμε, διπλώσαμε στα σωστά σημεία και κολλήσαμε μεταξύ τους με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνει τρισδιάστατη η κατασκευή μας. Έτσι, ανοίγοντας τις πόρτες όπου κάναμε το εξωτερικό της εκκλησίας, βρίσκονται μέσα οι Τρεις Ιεράρχες και στο πλάι λίγα λόγια για το νόημα της μεγάλης αυτής σχολικής και χριστιανικής γιορτής. Τα πατρόν της κατασκευής από εδώ.
Μεγάλη γιορτή σήμερα για τα σχολεία, των Τριών Ιεραρχών . Έτσι, τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,ξεκινήσαμε παρακολουθώντας εκπαιδευτικό βίντεο με πληροφορίες για τους 3 Ιεράρχες . Το βίντεο το σταματούσαμε συχνά για να γίνουν οι απαραίτητες διευκρινίσεις και επεξηγήσεις.
Για να δοκιμάσουμε τον βαθμό κατανόησης των όσων ακούσαμε, παίξαμε ψηφιακό κουίζ γνώσεων. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα.
Ολοκληρώσαμε τη θεματική μας κατασκευάζοντας ένα εκκλησάκι . Κόψαμε το περίγραμμά του, βάψαμε τον τρούλο του και σχεδιάσαμε τα δικά μας παράθυρα τύπου βιτρό . Έπειτα ο καθένας διάλεξε την εικόνα του Ιεράρχη που θαυμάζει περισσότερο και τον κόλλησε μέσα στην κατασκευή του. Οι εικόνες προέρχονται από εδώ. Τέλος, αντιγράψαμε το όνομά του.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων θυμηθήκαμε την ιστορία, «Λιγουλάκι Χειμώνας»-πατήστε εδώ-και κάναμε μια εισαγωγή για τους λόγους που μερικά ζώα πέφτουν σε χειμερία νάρκη, θεματική που θα ξεκινήσουμε αύριο. Συμπληρώσαμε τους ήρωες της ιστορίας σε σελίδα που εκτυπώσαμε από το παραμύθι αφού προηγουμένως είχαμε δει πώς μπορούμε να τους απεικονίσουμε εύκολα μέσα από τις οδηγίες των παρακάτω βίντεο. Συσχετίσαμε τις ζωγραφιές με τη χρήση γραμμάτων-π.χ. το Μ για τ’ αγκάθια του σκαντζόχοιρου και τ’ αυτιά του λαγού, Λ ξαπλωμένο για τα εσωτερικά αγκάθια του σκαντζόχοιρου- και αριθμών, στο βίντεο με τον λαγό. Γράψαμε και τον τίτλο του παραμυθιού: Λιγουλάκι χειμώνας.
Πατήστε στην παρακάτω εικόνα να δείτε το βίντεο με το λαγό.
Οι εργασίες μας:
Το φύλλο εργασίας:
Πρόσφατα σχόλια