Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023: 1ος θεματικός κύκλος-«Ζω καλύτερα -Ευ ζην» με τίτλο: “Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ”- Γνωριμία με το επάγγελμα του Τροχονόμου-Κατασκευή: Τροχονόμος-Παιχνίδι: Online τροχός με κινήσεις-σήματα τροχονόμου

Ιαν 202327

Σήμερα, τα παιδιά του πρωινού τμήματος  1, στο εργαστήριο δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με το επάγγελμα και τον ρόλο του τροχονόμου-για να δείτε τις μέχρι τώρα σχετικές δραστηριότητες του Νηπιαγωγείου μας πατήστε εδώ.

Αρχικά, αφού εκφράσαμε στην ολομέλεια τις γνώσεις και τις εμπειρίες μας σχετικά με το θέμα, ανατρέξαμε στο παρελθόν και μιλήσαμε για το πώς ήταν παλιότερα και πώς είναι σήμερα οι τροχονόμοι. Παράλληλα, παρατηρήσαμε κάποιες εικόνες – πίνακες αναφοράς για τη στολή και τα αξεσουάρ και τα εξηγήσαμε. Στη συνέχεια, παρατηρήσαμε κάποιες αληθινές εικόνες τροχονόμων από το διαδίκτυο την ώρα της δράσης και περιγράψαμε τη στολή τους, εντοπίζοντας τα στοιχεία που είχαμε επεξεργαστεί νωρίτερα στους πίνακες αναφοράς. Οι πίνακες αναφοράς από εδώ.

3 1

Επιδιώξαμε να εστιάσουμε στον ρόλο τους σχετικά με τη ρύθμιση της ροής της κυκλοφορίας. Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο κανονικής κυκλοφορίας παρατηρώντας τις κινήσεις των χεριών του τροχονόμου.

Έπειτα, μέσα από χαρακτηριστικές εικόνες αναλύσαμε τον συμβολισμό των σημάτων που υποδεικνύονται με βάση τις κινήσεις των χεριών τους. Οι εικόνες των τροχονόμων είναι από εδώ , εδώ  και εδώ.

4 1

Παίξαμε ένα κινητικό παιχνίδι, όπου αναλάβαμε ρόλους οδηγών αυτοκινήτων, πεζών και τροχονόμου. Ανάλογα με την εικόνα που εμφανιζόταν στον διαδραστικό πίνακα, έπρεπε το παιδί – τροχονόμος να κάνει την αντίστοιχη κίνηση και οι οδηγοί και οι πεζοί να κατανοήσουν το σήμα και να πράξουν ανάλογα.

327575121 508842378090292 4342735857924680767 n defaced

Μιλήσαμε για τον σχολικό τροχονόμο και προσπαθήσαμε να περιγράψουμε τη στολή του και να μιλήσουμε για τον ρόλο του, διαχωρίζοντάς τον από τον κανονικό τροχονόμο, αναζητώντας τις διαφορές μέσα από κάποιες εικόνες. Επίσης, περιγράψαμε την αντίστοιχη πινακίδα. Υλικό από εδώ και εδώ.

5 1

Παρακολουθήσαμε ένα σχετικό βίντεο με σχολικό τροχονόμο, συζητώντας για την πινακίδα STOP που κρατάει και την προτεραιότητα που δίνει πάντα στα παιδιά που περνούν για να φτάσουν στο σχολείο.

Στη δεύτερη φάση του κινητικού μας παιχνιδιού, ένα παιδί είχε τον ρόλο του σχολικού τροχονόμου και οι υπόλοιποι ήταν οδηγοί και μαθητές. Μόλις ο σχολικός τροχονόμος σήκωνε την πινακίδα STOP και με το άλλο χέρι έκανε νόημα στα παιδιά να περάσουν, τα αυτοκίνητα έπρεπε αμέσως να διακόψουν την πορεία τους και τα παιδιά πιασμένα χέρι – χέρι να περάσουν απέναντι. Το διασκεδάσαμε πολύ και συμφωνήσαμε να το επαναλάβουμε!!

327563697 723985186101222 8995238882052816198 n defaced

Αφού εντοπίσαμε ότι η λέξη τροχονόμος ξεκινάει από τη φωνούλα Τ και το σχεδιάσαμε στον αέρα με τα δάχτυλά μας, ξεκινήσαμε την κατασκευή μας όπου το σώμα του ήταν το γράμμα Τ του τροχονόμου. Αφού χρωματίσαμε με τα σωστά χρώματα τη στολή του, τον κόψαμε και στη συνέχεια, κόψαμε τα άσπρα γάντια του και τα ενώσαμε με διπλόκαρφα με το χέρι του. Δοκιμάσαμε να κινούμε ο καθένας τα γάντια του και να βρίσκουν οι υπόλοιποι κάθε φορά τα σήματα που υποδεικνύουν οι κινήσεις του. Το αποτέλεσμα μας άρεσε πολύ και μας φάνηκε αστείο!! Η ιδέα από εδώ.

327622521 5753024158078727 8631054140028569019 n 327531685 723221415817838 8901595753045870451 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ολοκληρώσαμε την αφίσα σε μορφή κόμικ,που είχαμε ξεκινήσει εχθέςπατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης γράφοντας τις οδηγίες σωστής διέλευσης του δρόμου.

327276609 1323112225142364 3399887597173851934 n 327370107 2391474987683585 3422096288963106488 n

Φτιάξαμε τις δικές μας πινακίδες με την ένδειξη του πεζόδρομου! Επάνω τους αντί για τις γνωστές ανθρώπινες φιγούρες, ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας με τον ενήλικα σύνοδο με τον οποίο απολαμβάνουμε τις βόλτες μας.

327817604 5604986069624902 660819766664680398 n 327107165 514562170570377 7884008091772449761 n

Διασκεδάσαμε και χορέψαμε με την αστεία ιστορία « Ο σκύλος τροχονόμος».

Έπειτα, αφού κάναμε μια σύντομη συζήτηση σχετικά με το επάγγελμα του τροχονόμου, προσπαθήσαμε να αναπαραστήσουμε τις κινήσεις του με τη βοήθεια τυχαίας προβολής εικόνων. Παρακολουθήσαμε κι εμείς, όπως και οι πρωινοί μας φίλοι του τμήματος 1,το παραπάνω βίντεο με τον τροχονόμο στο βάθρο.

327611709 1227303031201941 7568904537847035402 n defaced 327405605 739108734600770 5464209787473174988 n defaced

Συνεχίσαμε με μια μικρή αταξία! Γίναμε τροχονόμοι και αναπαριστούσαμε τις κινήσεις-σήματα του παρακάτω τροχού. Πατήστε στην εικόνα για να παίξετε. Οι εικόνες του τροχού είναι από εδώ.

25

Τέλος, παρακολουθήσαμε βίντεο που μας έμαθε πώς να ζωγραφίζουμε τροχονόμο φτιάχνοντας το αρχικό του γράμμα «Τ».

Απαντήσαμε σ’ ένα νέο αίνιγμα . Η απάντηση ήταν η λέξη «Τροχονόμος». Ζωγραφίσαμε κάτω από το αίνιγμα ο καθένας με τον τρόπο που μπορεί τον Έλληνα τροχονόμο και γράψαμε τ’ όνομά του.

26

από κάτω από: Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023: 1ος θεματικός κύκλος-«Ζω καλύτερα -Ευ ζην» με τίτλο: "Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ"| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023: 1ος θεματικός κύκλος-«Ζω καλύτερα -Ευ ζην» με τίτλο: “Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ”- Γνωριμία με το επάγγελμα του Τροχονόμου-Κατασκευή: Τροχονόμος-Παιχνίδι: Online τροχός με κινήσεις-σήματα τροχονόμου    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων