Σήμερα δεχτήκαμε μια μεγάλη έκπληξη!!! Επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο μας το τρενάκι του Δήμου μας, Γλυφάδας, φέρνοντας τον Άγιο Βασίλη με την Αγιοβασιλίτσα του και το ξωτικά του. «Το τρενάκι μας έχει πλέον καθιερωθεί στην πόλη, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το γιορτινό κλίμα. Λίγες μέρες πριν από τα Χριστούγεννα επισκέπτεται όλες τις σχολικές μονάδες -6 με 7 κάθε μέρα- και η χαρά των παιδιών δεν περιγράφεται. Είναι κάτι που το απολαμβάνουμε και εμείς κάθε χρόνο με όλη μας την ψυχή», τονίζει ο Δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου. Τη δράση συντονίζει η Δημοτική Σύμβουλος Άννυ Καυκά, μαζί με την Πρόεδρο της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, Δημοτική Σύμβουλο Γεωργία Βαμβακερού και την Πρόεδρο της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής Μαρία Καράμπελα – Καραβουσάλη, με τη στήριξη της αρμόδιας Αντιδημάρχου Παιδείας και Νέας Γενιάς Ελένης Καράχου – Σκούταρη(υλικό από την προσωπική σελίδα της κας Άννυς Καυκά στο Facebook).
Αφού τους καλωσορίσαμε, μας μοιράσανε σκουφάκια και μας «λούσανε» με χιόνι-Τεχνητό βιολογικό χιόνι από αφρό νερού – κάτι που μας έδωσε πολλή χαρά!! Τραγουδήσαμε, χορέψαμε, παίξαμε διασκεδαστικά μουσικοκινητικά παιχνίδια! Φυσικά δεν έλειψε κι η μεγάλη μας αγκαλιά στον αγαπημένο μας Άγιο Βασίλη!! Τους αποχαιρετήσαμε βλέποντας τους να φεύγουν με το τρενάκι!!
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,ασχοληθήκαμε με τα σχήματα.
Παρακολουθήσαμε το βίντεο «Το Παραμύθι με τα Σχήματα» και γνωρίσαμε τα βασικά σχήματα με την ιστορία του σχηματοχωριού.
Μέσα από το βίντεο με διαδραστικό παιχνίδι «Μαθαίνω για τα σχήματα παρέα με το Νιούτ», αναγνωρίζαμε τα σχήματα και απαντούσαμε στις ερωτήσεις του νέου φίλου μας,
αναζητώντας και εντοπίζοντάς τα σε γνώριμα αντικείμενα της καθημερινότητάς μας, όπως και στη ζωγραφική.
Μέσα από ένα άλλο διαδραστικό βίντεο,
καλούμασταν να αναγνωρίσουμε και να κατονομάσουμε το σχήμα που μας έδειχναν οι σχηματοφατσούλες.
Έπειτα, τραγουδήσαμε γι’αυτά, τα πράγματα και τα φαγητά που έχουν τα αντίστοιχα σχήματα,
μέσα από ένα εκπαιδευτικό τραγούδι.
Παίξαμε δύο ψηφιακά παιχνίδια με σχήματα.
Πατήστε στις παρακάτω εικόνες για να παίξετε.
και τραγουδήσαμε το τραγούδι του. Πατήστε στην εικόνα για να το ακούσετε.
Προσπαθήσαμε να χτυπήσουμε στο ρυθμό του «ρα πα πάμ παμ» αξιοποιώντας τα μπολάκια του κολατσιού μας αντί για τύμπανο.
Φτιάξαμε τα δικά μας τυμπανάκια από στρογγυλά κουτιά από τρίγωνα τυράκια. Βάψαμε το γύρω από το μέρος της ένωσης με τέμπερα και κόψαμε 2 κύκλους που θα στολίσουν το εξωτερικό μέρος τη συσκευασίας. Έπειτα προσθέσαμε με τεχνική κολλάζ, χάρτινες κορδέλες από χαρτιά περιτυλίγματος σε σχήμα γραμμικού αστεριού και ολοκληρώσαμε με δαχτυλοπατήματα χρώματος και χρυσόσκονη.
Τέλος, συμπληρώσαμε επαναληπτικό φύλλο εργασίας με θέμα τα μουσικά όργανα – μετρώ και γράφω τον αριθμό.
Τα παιδιά και των δύο ολοήμερων τμημάτων γνωρίσαμε μέσα από το παρακάτω παραμύθι την ιστορία του “Καρυοθραύστη”, ένα ακόμη χριστουγεννιάτικο σύμβολο-στολίδι.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, μάθαμε τι σημαίνει η λέξη “καρυοθραύστης”. Κάναμε ετυμολογία της λέξης και γνωρίσαμε ότι είναι σύνθετη που αποτελείται από τις λέξεις “κάρυον=καρύδι”+ “θραύω=σπάω”. Είναι το εργαλείο για να σπάσουμε το περίβλημα του καρυδιού και να φτάσουμε στην ψίχα του. Η λέξη έχει κρατήσει τη ρίζα της από την αρχαία γλώσσα.
Παρακολουθήσαμε εικόνες από το διαδίκτυο “Καρυοθραύστη-στρατιώτη”, όπως της ιστορίας μας
αλλά και του εργαλείου που έχουμε στα σπίτια μας.
Τα παιδιά και των δύο ολοήμερων τμημάτων γίναμε οι εικονογράφοι του παραμυθιού και ζωγραφίσαμε τον δικό μας Καρυοθραύστη μέσα από τις οδηγίες του παρακάτω βίντεο.
Οι δικοί μας Καρυοθραύστες.
Παρακολουθήσαμε αποσπάσματα από παράσταση μπαλέτου
με την υπέροχη μουσική του Τσαϊκόφσκι.
Ξεκινήσαμε την προεργασία για την κατασκευή Καρυοθραύστη από ρολό υγείας. Χρειαζόμαστε ενάμισι ρολό χαρτί υγείας. Ένα για το σώμα και μισό για το καπέλο του. Τα βάψαμε και τ’ αφήσαμε να στεγνώσουν ώστε να ολοκληρώσουμε τον Καρυοθραύστη μας τη Δευτέρα.
Τα παιδιά του διευρυμένου ωραρίου ολοκληρώσαμε την κατασκευή μας , χιονάνθρωπος από κάλτσα γεμάτος με ρύζι.
Πρόσφατα σχόλια