Η σκάλα της αγάπης-Φθινοπωρινά Φύλλα εργασίας-Τραγούδι για τις αλλαγές του Φθινοπώρου-Βίντεο: Αστείες ιστορίες γραμμάτων-Εφαρμογή ζωγραφικής με μουσική και κίνηση της Google-Kandinsky, για τ’ όνομά μου-Κατασκευή: Lapbookγια τ’ όνομά μου

Οκτ 20228

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, διαβάσαμε την ιστορία «Η σκάλα της αγάπης» και καταλήξαμε μετά από σχετική συζήτηση κατανόησης του κειμένου ότι δεν έχει σημασία αν κάποιος φαίνεται μικρός ή μεγάλος, δυνατός ή αδύναμος με την πρώτη ματιά, γιατί όλοι είμαστε καλοί σε κάτι, φτάνει ο καθένας να πιστέψει στη δύναμη του και στα θαύματα που μπορεί να κάνει η θέληση για συνεργασία, ειδικά όταν το κίνητρο είναι η προσφορά και η αγάπη!!

309308748 545200580939328 3478552007618598825 n 311043887 628679042138738 1359073316368283341 n

Πήραμε ο καθένας από ένα χρωματιστό χαρτονάκι όπου ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας και σκεφτήκαμε κάτι στο οποίο πιστεύουμε ότι είμαστε καλοί. Το είπαμε με χαρά στην κυρία για να το γράψει.

311332383 679154467159555 1986725086073608260 n 310744618 1238977956948419 937120338854054866 n 309977611 633145698172700 1413194417532527482 n 309619958 1206940749852006 7235953428246573483 n 309453553 1136806620589672 1744938763294969849 n

Τοποθετήσαμε τις ζωγραφιές μας τη μία πάνω από την άλλη επιδιώκοντας να διατηρήσουμε μία ευθεία διάταξη και τις κολλήσαμε.

310235579 463729785747277 1565874260839875001 n defaced 309990894 618733383224602 3265704070532563751 n defaced

Έπειτα, γίναμε ζωγράφοι και πήραμε από ένα πινέλο και κόκκινες τέμπερες. Προσπαθήσαμε να κάνουμε ευθείες περιμετρικά των φύλλων μας και έτσι συναντώντας ο ένας το χρώμα του άλλου, ενωθήκαμε ώστε να δημιουργήσουμε τη δική μας σκάλα αγάπης και συνεργασίας!! Το καταχαρήκαμε και την επομένη θα ολοκληρώσουμε τη σκάλα μας φτιάχνοντας την κορυφή της. Κόβοντάς την θα την κολλήσουμε στην τάξη μας!! Η αρχική ιδέα για τη σκάλα, τροποποιημένη, από εδώ.

310775557 923051205750993 7157776646519869259 n defaced 309950786 504212267903774 3781590143796601455 n

Τα «σκαλοπάτια μας»:

310642198 786301722695981 4263705074446054935 n 310591534 1238869513355031 3553901985799880828 n 310184337 661130112266385 3706788289363586225 n 310076360 1289968465089728 7217369293730076832 n 309636003 659393908847816 6864552064069954977 n 309662981 402845702020971 1936379690661023603 n 309718737 5439401306113538 5006356069412198537 n 309821371 783393602748851 8991950414267219995 n 309854819 655363446309141 5313847682211454031 n 309572645 487320409964180 3391883779580401941 n 309429200 3273000542945795 7592068664654610152 n 301553444 435793831872908 7560753852534106943 n

Παρατηρήσαμε σ’ ένα βίντεο διαδοχικά εικόνες με ζώα ή πράγματα, όπου στη λέξη που αναγραφόταν έλειπε το αρχικό γράμμα. Έχοντας πια αποκτήσει εξοικείωση με τα γράμματα (του δικού μας ονόματος, των φίλων μας, ζώων, πραγμάτων κτλ σε ποικίλες δραστηριότητες των προηγούμενων ημερών)-πατήστε εδώ για να δείτε συγκεντρωμένες τις δραστηριότητές μας– είχαμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε 3 κεφαλαία αρχικά γράμματα και να δείξουμε στον πίνακα τη θέση του στην αρχή της λέξης. Λέγαμε τη φωνούλα του και αφού διαβάζαμε τη λέξη χωρίς αυτό, στη συνέχεια τη λέγαμε σωστά. Μας φάνηκε πολύ αστείο προφέροντάς την χωρίς το αρχικό, αλλά κι όταν επιλέγαμε άλλο αρχικό αντί του σωστού και την προφέραμε λάθος!

310946290 774136676998818 8521136605180713944 n defaced 310898533 636159201460281 1663554227592899833 n 310572531 394813399527758 3150323414042033042 n 309668834 858766265282246 6877037697121026601 n defaced 310011170 1473322389840323 1227408562949791187 n 309475920 774379720317487 4799492023209739109 n

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε το βίντεο:

8

Στη συνέχεια, ήρθε στην τάξη μας η Αραχνούλα- Φαγανούλα. Σ’ αυτήν αρέσουν πολύ τα γραμματάκια, ειδικά τα αρχικά και τα τρώει όλα!! Έτσι, όταν λείπαμε από το σχολείο, έφαγε και τα δικά μας αρχικά.

308632091 776753696714646 8663175999552613390 n

Μας είδε στεναχωρημένους, καθώς παρατηρήσαμε κάποιες καρτέλες με ζωάκια όπου υπήρχαν ονόματα χωρίς τα αρχικά, μας ζήτησε συγγνώμη και μας είπε ότι δε θα το ξανακάνει.

309821365 1284904722048027 5103445177545689388 n

Μας πρότεινε να τα ψαρέψουμε και να τα βάλουμε δίπλα στις καρτέλες για να τα ξαναφτιάξουμε. Αυτό που είχαμε μπροστά μας ήταν σκόρπια χρωματιστά κεφαλαία γράμματα με έναν συνδετήρα πιασμένο πάνω. Εντοπίσαμε τα αρχικά μας και πηγαίνοντας δίπλα στις καρτέλες προσπαθούσαμε να βρούμε ο καθένας το δικό του όνομα. Τα προνήπια είχαμε μαζί και τις κανονικές μας καρτέλες με τα ονόματά μας για να βοηθηθούμε.

309840859 797277421571107 7521070123595699037 n defaced 309801222 5731687050216531 8883170016779881376 n defaced 308504725 921545785491804 4177729842742989721 n

Πήραμε τα «καλάμια» μας, πάνω στα οποία ήταν δεμένο με κορδέλα ένα κομματάκι μαγνήτη και ξεκινήσαμε το ψάρεμα! Μόλις καταφέρναμε να το πιάσουμε, το βγάζαμε από το μαγνήτη και το πιάναμε με τον συνδετήρα στην καρτέλα του ονόματός μας, τοποθετώντας το στη σωστή θέση. Τα καταφέραμε πολύ καλά και ενθουσιαστήκανε τόσο που το επαναλάβαμε!!

310821857 806739707227499 6280138076866024208 n defaced 309771594 1192620221294510 1341200764930795243 n 309462988 806099947259477 1326853467504315396 n 309942837 1995506990654867 8914224846682264897 n 309429196 1454233435082505 1398058606567969115 n defaced  309775881 794506795089269 4070930119418498442 n 309619243 801241891126441 62140559214378423 n

Ακούσαμε ένα τραγούδι για το φθινόπωρο το οποίο συνοδευόταν από βίντεο επεξηγηματικό των στίχων του τραγουδιού με πολύ ζωντανή εικονογράφηση.

308791255 5665236643514957 2244294122037462893 n 310107528 848594066133666 3850281092272511851 n

Έτσι, είδαμε και τραγουδήσαμε τις αλλαγές που φέρνει αυτή η εποχή στα ρούχα μας, στον καιρό, στις συνήθειες μας, στο περιβάλλον και φυσικά στα χρώματα των φύλλων!!

Στα φθινοπωρινά φύλλα λοιπόν εστιάσαμε και συμπληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας με προγραφικές ασκήσεις, όπου είχε διάφορα φύλλα και έπρεπε να φτάσουμε από το ένα στο άλλο ακολουθώντας τη διαδρομή ενός μοτίβου.

310201202 833986321360937 6436360677169177688 n 310312124 1343152656425290 7509408590930737894 n 310746445 640949734048888 5362103347095173951 n

Έπειτα, έχοντας δει τα φθινοπωρινά χρώματα, χρωματίσαμε ένα άλλο φύλλο εργασίας επιλέγοντας το χρώμα που μας υποδείκνυε δίπλα σε κάθε φύλλο (Λόγω της αδυναμίας των παιδιών να διαβάσουν τις λέξεις, αυτές είχαν χρωματιστεί από πριν με τα αντίστοιχα χρώματα). Τέλος, ζωγραφίσαμε το παιδάκι με χρώματα της δικής μας επιλογής. Και στα δύο φύλλα γράψαμε στο τέλος το όνομά μας, έχοντας μπροστά μας την καρτέλα μας.
308341122 408100704659724 4025550018864446680 n 309615804 560737972489991 7063170735510431624 n 309724241 489845949688862 2435685093107993770 n 310515104 1237416287042349 6497598361593998850 n 309911984 465519942308995 3597968772437058040 n 310728840 2313427162155262 1309823835325100176 n 310181605 1142424846698694 2145461361136787675 n
 Τα φύλλα εργασίας όπου χρησιμοποιήθηκαν από την ενότητα «Φθινοπωρινά Φύλλα εργασίας» είναι οι σελίδες 4 και 11- πατήστε στην εικόνα για να τα βρείτε.
1 3
Παίξαμε ένα μουσικοκινητικό παιχνίδι που μας θύμισε αρχικά το γνωστό παιχνίδι «Μουσικές καρέκλες», αλλά διαπιστώσαμε ότι δεν είναι αυτό! Οι καρέκλες ήταν όσες και τα παιδιά, στην πλάτη κάθε καρέκλας ήταν κολλημένη μια εικόνα με ένα ανθρωπάκι που έκανε μια συγκεκριμένη κίνηση/πόζα σώματος. Οι κάρτες είναι από εδώ.
310655445 2278955808940643 8045351628447227338 n 310413711 803447677547638 7774420885018574732 n 310392465 1286834718729576 3928465716747193715 n 310259768 516787456927253 1628965749969772772 n 310156347 432666565447242 2836976920005689540 n 309746876 820014132516112 5261842991978924149 n
Κατά τη διάρκεια της μουσικής χορεύαμε γύρω από τις καρέκλες και με την παύση της έπρεπε, ανάλογα με την καρέκλα μπροστά στην οποία είχαμε σταματήσει, να πάρουμε την πόζα που είχε το ανθρωπάκι μας. Είχε πολλή πλάκα και παράλληλα εξασκήσαμε τον έλεγχο του σώματός μας, τον συντονισμό και την ισορροπία μας.
310833941 421353109951983 2321251038682847990 n defaced 310773318 8962830890409712 7022434629632729890 n defaced 309990895 487308776611422 8506227017953682805 n defaced 310107523 665753344770885 654971806823072996 n defaced
Στη συνέχεια, πήραμε χρωματιστά ξυλάκια και πομ πομ.  Βλέποντας την εικόνα, τη σχηματίζαμε με αυτά τα υλικά και επιβεβαιώναμε αν κάναμε σωστά την τοποθέτηση.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με καλωσόρισμα του καινούργιου μας συμμαθητή και απλό παιχνίδι γνωριμίας αξιοποιώντας αυτή τη φορά ένα ξερό φύλλο από την αυλή. Μετακινήθηκε από χέρι σε χέρι και ύστερα από κεφάλι σε κεφάλι. Μπορείς να πεις το όνομά σου πριν πέσει κάτω το φύλλο; Αυτό το παιχνίδι έγινε αφορμή να παρατηρήσουμε το φυλλαράκι και να συζητήσουμε για ποιο λόγο και με ποιο τρόπο έπεσε από το δέντρο.
309935907 2273191489524163 2365832198541983523 n defaced 310542607 1217573332137440 6385729651777534730 n defaced 310922977 417926733827610 4467207041879275240 n defaced
Σίγουρα θα ξέρει να μας απαντήσει ο κύριος σκίουρος που ζει στα δέντρα. Γι’ αυτό επιστρέψαμε στο φθινοπωρινό δάσος με στόχο αυτή τη φορά να τον συναντήσουμε . Όταν τον συναντήσαμε διαβάσαμε την αστεία ιστορία που είχε να μας διηγηθεί (ο κλέφτης των φύλλων, εκδόσεις Ίκαρος ). Πατήστε στον σύνδεσμο για να δείτε το παραμύθι στο Youtube. Δεν είναι πολύ καλή η απόδοσή του βίντεο.https://www.youtube.com/watch?v=Nj48SJMKUSc
310994366 656391149179530 6680641892758434086 n 1 309583635 600982295053096 2372315828813594789 n defaced
Στη συνέχεια, γίναμε φθινοπωρινά αεράκια που φυσούσαν τα ξερά φύλλα με στόχο να μπουν μέσα στα στεφάνια. Στο τέλος έγινε καταμέτρηση. Πόσα φύλλα μπήκαν σε κάθε στεφάνι; Πόσα έμειναν έξω;
310014643 1416892792154463 4555597814420744178 n defaced 310939551 777305280237639 762400744189648660 n defaced 309577974 3209990362651763 3295980064042735057 n 310413708 645804793788570 8471602875915049759 n
Συνεχίσαμε με τραγούδια και εικαστικό εργαστήρι φθινοπωρινών φύλλων. Χρησιμοποιήσαμε τέμπερες στα χρώματα των φύλλων όπως τα παρατηρήσαμε και στο βιβλίο μας.
310542606 1515441358968441 3315286600091265192 n 310772352 408078388164387 5899122757119721103 n defaced 308336633 1538184669924178 6368616527295144401 n 309620608 1311045282998711 4203228091428137396 n
Συμπληρωματικά , παρακολουθήσαμε τη συνέχεια του βίντεο που πολύ μας αρέσει , με τις αστείες ιστορίες των γραμμάτων. Πατήστε στην εικόνα.
3
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, αξιοποιήσαμε την Εφαρμογή ζωγραφικής με μουσική και κίνηση της Google-Kandinsky, όπως και με τη γνωριμία για τα ζώα-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης για να δείτε τις δραστηριότητές μας. Αυτή τη φορά δώσαμε κίνηση και στο αρχικό γράμμα του ονόματός μας και σε ολόκληρο τ’ όνομά μας στο διαδραστικό πίνακα της τάξης μας.
Στη συνέχεια ξεκινήσαμε να δημιουργούμε, όπως και οι φίλοι μας του ολοήμερου τμήματος 1, τα κομμάτια που θα συνθέσουν το lapbook του ονόματός μας. Το αρχικό μας γράμμα ζωγραφίστηκε και με τη βοήθεια ζαριών με τεχνικές διακόσμησης, διακοσμήστηκε. Τα γράμματα είναι από το blog της Τάνιας-πατήστε εδώ.
20221007 151821 310537653 1233442990547481 3827993714334451307 n 20221007 151831 20221007 151757 20221007 152816 20221007 152817 20221007 152246 20221007 152236 310705176 1136472163638975 6778251756343982997 n20221007 155441
Τα ζάρια είναι από το Pinterest.
1 .jpg
Επίσης ζωγραφίσαμε τον φανταστικό και μοναδικό εαυτό μας. Το αρχικό μας γράμμα και ο εαυτός μας θα διακοσμούν το εξώφυλλο του lapbook.
από κάτω από: το αρχικό γράμμα του ονόματός μου-τ' όνομά μου-ο εαυτός μου, Φθινόπωρο| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η σκάλα της αγάπης-Φθινοπωρινά Φύλλα εργασίας-Τραγούδι για τις αλλαγές του Φθινοπώρου-Βίντεο: Αστείες ιστορίες γραμμάτων-Εφαρμογή ζωγραφικής με μουσική και κίνηση της Google-Kandinsky, για τ’ όνομά μου-Κατασκευή: Lapbookγια τ’ όνομά μου    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων