Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με παιχνίδι εκμάθησης όπου σχηματίζονταν τα γράμματα με μπαλάκια κατασκευών που κολλάνε μεταξύ τους.
Έτσι, παρατηρούσαμε τον τρόπο που δημιουργούνται τα γράμματα, κατονομάζαμε το καθένα όπως επίσης και τη φωνούλα του (φωνητικό άκουσμα). Κάθε φορά που ο καθένας μας έβλεπε το αρχικό του, το αναγνώριζε, γινόταν παύση του βίντεο, σκεφτόταν και έψαχνε ένα αντικείμενο της τάξης με το ίδιο αρχικό.
Συμπληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας σε τρία στάδια: Αρχικά, γράφαμε το αρχικό μας στο αντίστοιχο κουτάκι. Στη συνέχεια, έχοντας μπροστά μας την καρτέλα με το όνομά μας χωρισμένο σε γράμματα και ένα μανταλάκι πάνω, αντιγράψαμε τα γράμματα μετακινώντας κάθε φορά το μανταλάκι στο επόμενο κουτάκι με το γράμμα και έτσι σχηματίσαμε τ΄ όνομά μας. Έπειτα, αφού μετρήσαμε από πόσα γράμματα αποτελείται αυτό, χρωματίσαμε τον αντίστοιχο αριθμό και τον αντιγράψαμε.
Το φύλλο εργασίας από εδώ:
Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με ξύλινα γράμματα ενσφηνώματα.
Πριν τοποθετηθεί το αντίστοιχο γράμμα στη σωστή θέση, προσπαθούσαμε να το μαντέψουμε αυτή τη φορά και μετά ακούγαμε τη σωστή απάντηση. Τέλος, είπαμε την αλφαβήτα, επαναλαμβάνοντάς τα με τη σειρά με τη βοήθεια του βίντεο.
Παίξαμε «καλαμακοσκούπα!». Κρατώντας ένα καλαμάκι ξεχωρίζαμε το αρχικό μας ανάμεσα σε άλλα, κεφαλαία και πεζά, ρουφούσαμε μέσα από το καλαμάκι «σκουπίζοντας» το πιατάκι και το βάζαμε σε ένα διπλανό, όπου έπρεπε να μπει μόνο με το καλαμάκι, χωρίς τη χρήση των χεριών μας και χωρίς να προλάβει να πέσει πριν το ρίξουμε εμείς φυσώντας το καλαμάκι μας. Έτσι, εξασκήσαμε και τη λεπτή κινητικότητά μας διασκεδάζοντας!!
Σήμερα, όλες οι ζωγραφιές μας τοποθετήθηκαν στα συρτάρια μας από εμάς. Αφού ανακατεύτηκαν τα συρτάρια, με τη βοήθεια του ονόματος στη ζωγραφιά μας ψάχναμε και βρίσκαμε το δικό μας συρτάρι.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, σήμερα ξεκινήσαμε με παιχνίδι αναγνώρισης των γραμμάτων που συνθέτουν το όνομά μας . Το παιχνίδι αυτό ήταν αυξημένης δυσκολίας καθώς τα παιδιά έπρεπε να αναγνωρίσουν τα γράμματα τους ανάμεσα σε πολλά άλλα. Παίξαμε ανά ομάδες και κάθε γράμμα που εντόπιζαν οι παίκτες, το έπιαναν στα ρούχα τους με μανταλάκια. Έτσι εξασκήσαμε και τη λεπτή μας κινητικότητα.
Έπειτα κολλήσαμε τα γράμματα μας σε χαρτί και το μεταμορφώσαμε σε ένα τρένο που μας ταξιδεύει σε όποιον μακρινό, κοντινό ή ονειρικό προορισμό επιθυμούμε.
Και επειδή η ζέστη καλά κρατεί βουτήξαμε με τη φαντασία μας βαθιά στο δροσερό βυθό.
Εκεί συναντήσαμε 2 μικρά τρίγωνα ψαράκια που πολύ έμοιαζαν μεταξύ τους. Για να τα γνωρίσουμε , διαβάσαμε την ιστορία τους ( Ο αδελφός του τριγωνοψαρούλη του Βαγγέλη Ηλιόπουλου).Η περιπέτεια του τριγωνομικρούλη της ιστορίας όμως δεν τελείωσε. Τη συνέχειά της θα τη μάθουμε αύριο.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων, συνεχίσαμε τη ενασχόλησή μας με το σουπλά-ονόματός μας που ξεκινήσαμε εχθές-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης.
Με τέμπερες κάναμε πολύχρωμες τελείες χρησιμοποιώντας τον δείκτη μας, σε χαρτί Α3 το οποίο θ’ αποτελέσει τη βάση του σουπλά.
Με κάθετες γραμμές, χρησιμοποιώντας πινέλο, διακοσμήσαμε τις μπλούζες πάνω στις οποίες αύριο με πλαστελίνη θα τοποθετήσουμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας.
Το μπλουζάκι.
Παρακολουθήσαμε την ιστορία “Πού σε πάει τ’ όνομά σου Νίκη; ” και ανακαλύψαμε από πού πήρε τα γράμματα του ονόματός της.
Αναγνωρίσαμε γράμματα του βιβλίου και βρήκαμε τα δικά μας.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας με το ζωάκι μας και γράψαμε αρκετές φορές μέσα στα κουτάκια το αρχικό μας γράμμα-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης. Πατώντας τον σύνδεσμο θα βρείτε και το φύλλο εργασίας.
Επίσης παρακολουθήσαμε βίντεο για τα γράμματα Μ και Τ.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, μιλήσαμε για τις διαφορετικές γραμματοσειρές που χρησιμοποιούνται για τη γραφή των γραμμάτων. Το επιβεβαιώσαμε μέσα από φύλλα εργασίας, φώτισε το γράμμα. Ο καθένας αναγνώριζε το αρχικό του γράμμα αλλά και των φίλων μας. Σηκωνόμασταν στον διαδραστικό πίνακα και με τη γραφίδα κυκλώναμε όλα τα γράμματά μας. Οι υπόλοιποι της ομάδας έκανα την αξιολόγηση-έχουν βρεθεί όλα τα γράμματα ή υπολείπονται; Δίνονταν και κατευθυντήριες οδηγίες για να βρεθεί και να κυκλωθεί το γράμμα.
Τα φύλλα εργασίας, Φώτισε το γράμμα, θα τα βρείτε πατώντας στην εικόνα.
Πρόσφατα σχόλια