Σουπλά με το αρχικό μου γράμμα- Παραμύθι για όνομα: Πού σε πάει τ’ όνομά σου Νίκη;-Βίντεο με γράμματα-Παιχνίδια με τ’ αρχικά μας γράμματα-Κατασκευή: Τρένο τ’ όνομά μας

Σεπ 202229

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με παιχνίδι εκμάθησης όπου σχηματίζονταν τα γράμματα με μπαλάκια κατασκευών που κολλάνε μεταξύ τους.

Έτσι, παρατηρούσαμε τον τρόπο που δημιουργούνται τα γράμματα, κατονομάζαμε το καθένα όπως επίσης και τη φωνούλα του (φωνητικό άκουσμα). Κάθε φορά που ο καθένας μας έβλεπε το αρχικό του, το αναγνώριζε, γινόταν παύση του βίντεο, σκεφτόταν και έψαχνε ένα αντικείμενο της τάξης με το ίδιο αρχικό.

307441678 1126924218262620 5969940320971602343 n 308107588 776081813500153 7328962938422879071 n 308805321 836612644026663 4081416951677020144 n

Συμπληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας σε τρία στάδια: Αρχικά, γράφαμε το αρχικό μας στο αντίστοιχο κουτάκι. Στη συνέχεια, έχοντας μπροστά μας την καρτέλα με το όνομά μας χωρισμένο σε γράμματα και ένα μανταλάκι πάνω, αντιγράψαμε τα γράμματα μετακινώντας κάθε φορά το μανταλάκι στο επόμενο κουτάκι με το γράμμα και έτσι σχηματίσαμε τ΄ όνομά μας. Έπειτα, αφού μετρήσαμε από πόσα γράμματα αποτελείται αυτό, χρωματίσαμε τον αντίστοιχο αριθμό και τον αντιγράψαμε.

309041731 422558656473982 3496594927296597075 n 308091713 684863689186551 4481643684378920877 n 307962902 1062674571096627 4558300885469007370 n 308116450 485021666884035 3613806537677748457 n 1 308307626 459436376147183 2559423414477574609 n 308116450 792899781766669 8601617533150849149 n

Το φύλλο εργασίας από εδώ:

21

Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με ξύλινα γράμματα ενσφηνώματα.

Πριν τοποθετηθεί το αντίστοιχο γράμμα στη σωστή θέση, προσπαθούσαμε να το μαντέψουμε αυτή τη φορά και μετά ακούγαμε τη σωστή απάντηση. Τέλος, είπαμε την αλφαβήτα, επαναλαμβάνοντάς τα με τη σειρά με τη βοήθεια του βίντεο.

308274843 783191612986467 1849052929372731536 n 308298050 3378954955760219 1518394571108071865 n

Παίξαμε «καλαμακοσκούπα!». Κρατώντας ένα καλαμάκι ξεχωρίζαμε το αρχικό μας ανάμεσα σε άλλα, κεφαλαία και πεζά, ρουφούσαμε μέσα από το καλαμάκι «σκουπίζοντας» το πιατάκι και το βάζαμε σε ένα διπλανό, όπου έπρεπε να μπει μόνο με το καλαμάκι, χωρίς τη χρήση των χεριών μας και χωρίς να προλάβει να πέσει πριν το ρίξουμε εμείς φυσώντας το καλαμάκι μας. Έτσι, εξασκήσαμε και τη λεπτή κινητικότητά μας διασκεδάζοντας!!

308158731 1010713479905723 5725938457704814 n 307769250 1469454140217594 1468551296207624111 n 307368471 630097808524753 2160699293532466777 n 308707615 1158350698092893 266261462242010048 n 308632883 1159452407977945 1658401683058051325 n

Σήμερα, όλες οι ζωγραφιές μας τοποθετήθηκαν στα συρτάρια μας από εμάς. Αφού ανακατεύτηκαν τα συρτάρια, με τη βοήθεια του ονόματος στη ζωγραφιά μας ψάχναμε και βρίσκαμε το δικό μας συρτάρι.

307721216 488249913169173 431863336269561929 n 309330822 1320432828361286 8714492813670885529 n 307451978 642648200569079 2658624214707105053 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, σήμερα ξεκινήσαμε με παιχνίδι αναγνώρισης των γραμμάτων που συνθέτουν το όνομά μας . Το παιχνίδι αυτό ήταν αυξημένης δυσκολίας καθώς τα παιδιά έπρεπε να αναγνωρίσουν τα γράμματα τους ανάμεσα σε πολλά άλλα. Παίξαμε ανά ομάδες και κάθε γράμμα που εντόπιζαν οι παίκτες, το έπιαναν στα ρούχα τους με μανταλάκια. Έτσι εξασκήσαμε και τη λεπτή μας κινητικότητα.

308668376 506027200920584 2171571792085303247 n 308846155 483794823654337 9134849709482713721 n defaced 309134381 767500977687481 5516000121096886386 n defaced 308646520 418000690459329 4037449633182591578 n defaced 307758015 449408467167330 4893347705338950560 n defaced 307386712 2447955322011045 1402891873466991021 n defaced

Έπειτα κολλήσαμε τα γράμματα μας σε χαρτί και το μεταμορφώσαμε σε ένα τρένο που μας ταξιδεύει σε όποιον μακρινό, κοντινό ή ονειρικό προορισμό επιθυμούμε.

309231252 1179500262638410 2305226138783186466 n 308008026 652576216192176 296215995849475510 n 308628441 1672225816494476 4320870985511245867 n 307827363 2006233199765147 394052262168709068 n 307971655 1006954353485722 5822397404662867671 n 308508733 506269824638020 3472023587645384380 n 308537968 481382593703642 5293158991107968907 n 308717208 775864670363589 2342629474755800355 n 309082112 591543966099362 7994333133155237318 n 308687053 5430906870319362 2292807754446266991 n 309411496 457032806392026 3626283923262002800 n

Και επειδή η ζέστη καλά κρατεί βουτήξαμε με τη φαντασία μας βαθιά στο δροσερό βυθό.

309679556 628699741968072 2169285103404736093 n defaced

Εκεί συναντήσαμε 2 μικρά τρίγωνα ψαράκια που πολύ έμοιαζαν μεταξύ τους. Για να τα γνωρίσουμε , διαβάσαμε την ιστορία τους ( Ο αδελφός του τριγωνοψαρούλη του Βαγγέλη Ηλιόπουλου).Η περιπέτεια του τριγωνομικρούλη της ιστορίας όμως δεν τελείωσε. Τη συνέχειά της θα τη μάθουμε αύριο.

Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων, συνεχίσαμε τη ενασχόλησή μας με το  σουπλά-ονόματός μας που ξεκινήσαμε εχθές-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης.

Με τέμπερες κάναμε πολύχρωμες τελείες χρησιμοποιώντας τον δείκτη μας, σε χαρτί Α3 το οποίο θ’ αποτελέσει τη βάση του σουπλά.

309302076 435635682002355 7286639499363306689 n 309389681 847090772982422 7845633478275223611 n 20220929 143145 20220929 143155 20220929 143759 20220929 143812 20220929 151645

Με κάθετες γραμμές, χρησιμοποιώντας πινέλο, διακοσμήσαμε τις μπλούζες πάνω στις οποίες αύριο με πλαστελίνη θα τοποθετήσουμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας.

308843561 1449054878935329 3947516987600487432 n 309352031 775797660384999 2995877536647396042 n 308929304 394768609483520 6585435470107815743 n 309424184 503595121192780 7361408575913431251 n 20220929 150842 20220929 150858 309215399 625044662417068 2180598391932755005 n 20220929 151622

Το μπλουζάκι.

20220929 150925

Παρακολουθήσαμε την ιστορία «Πού σε πάει τ’ όνομά σου Νίκη; » και ανακαλύψαμε από πού πήρε τα γράμματα του ονόματός της.

Αναγνωρίσαμε γράμματα του βιβλίου και βρήκαμε τα δικά μας.

308969026 507992367814218 5731976226173178712 n 309245465 1471932036621802 8724504525945179984 n 309257146 879271609726186 1236811257628513979 n 309490301 641080041084969 4312249366784915529 n 309398315 498138195161656 7140269311146120113 n 309823796 457344783096149 366034941482657074 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας  με το ζωάκι μας και γράψαμε αρκετές φορές μέσα στα κουτάκια το αρχικό μας γράμμα-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης. Πατώντας τον σύνδεσμο θα βρείτε και το φύλλο εργασίας.

308616104 2302044879972536 4638012908532727218 n 308917182 494858135559347 5243551945526498520 n 309226375 2896064880701865 7204840733868268060 n 309525925 421995810045273 8995091950208902101 n 309339060 1274209816733517 1479628199655893831 n

Επίσης παρακολουθήσαμε βίντεο για τα γράμματα Μ και Τ.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, μιλήσαμε για τις διαφορετικές γραμματοσειρές που χρησιμοποιούνται για τη γραφή των γραμμάτων. Το επιβεβαιώσαμε μέσα από φύλλα εργασίας, φώτισε το γράμμα. Ο καθένας αναγνώριζε το αρχικό του γράμμα αλλά και των φίλων μας. Σηκωνόμασταν στον διαδραστικό πίνακα και με τη γραφίδα κυκλώναμε όλα τα γράμματά μας. Οι υπόλοιποι της ομάδας έκανα την αξιολόγηση-έχουν βρεθεί όλα τα γράμματα ή υπολείπονται; Δίνονταν και κατευθυντήριες οδηγίες για να βρεθεί και να κυκλωθεί το γράμμα.

20220929 154702 20220929 154555 20220929 154341 20220929 154451

Τα φύλλα εργασίας, Φώτισε το γράμμα, θα τα βρείτε πατώντας στην εικόνα.

20

 

 

από κάτω από: Γράμματα, το αρχικό γράμμα του ονόματός μου-τ' όνομά μου-ο εαυτός μου, Το παιχνίδι| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σουπλά με το αρχικό μου γράμμα- Παραμύθι για όνομα: Πού σε πάει τ’ όνομά σου Νίκη;-Βίντεο με γράμματα-Παιχνίδια με τ’ αρχικά μας γράμματα-Κατασκευή: Τρένο τ’ όνομά μας    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Αρχείο

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Βάνα Μπουλτή



Αντίστροφη μέτρηση μέχρι τα Χριστούγεννα

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Βάνα Μπουλτή

Translate



Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων