Δραστηριότητες για το αρχικό μου γράμμα- Κατασκευή: Στολίζω το τ’ αρχικό μου γράμμα, Βαρκούλα τ’ αρχικό μου γράμμα

Σεπ 202227

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, μας περίμενε μια έκπληξη. Το τερατάκι μας, φίλος μας πια που φροντίζει το σχολείο όταν λείπουμε εμείς-πατήστε εδώ, στην αρχή της ανάρτησης-, μας έκρυψε από το προηγούμενο βράδυ τ’ αρχικά γράμματα των ονομάτων μας μέσα στα βιβλία στη γωνιά της βιβλιοθήκης, για να μας βοηθήσει να μάθουμε να τ’ αναγνωρίζουμε. Έτσι, ξεχωρίσαμε το φύλλο με το αρχικό μας, ανάμεσα σε άλλα κρυμμένα.

307943587 785038326120418 5845147465593292537 n defaced 308115160 2949694992002294 3179706898531621628 n 308260859 3146456582286397 8053773319547592713 n 308291706 450024753767208 8633926160029613780 n 308543327 5440228979403107 6373624240223150851 n

Έπειτα, ψάχνοντας στις καρτέλες των ονομάτων μας, εντοπίσαμε το δικό μας και το τοποθετήσαμε πάνω στο αρχικό μας.

309273285 485052943304242 3120871612952084890 n 309070680 764689857967040 1870682551902351741 n 308842042 1169696313583680 667093544285471543 n 308715146 1227663101137386 8197200956555076691 n 309397032 550770026851642 4039180379943349710 n 308147766 454747949957726 3250541561470493965 n

Καθήσαμε σε κύκλο και έχοντας επιλέξει από ένα βιβλίο ο καθένας, αναζητήσαμε στο κείμενό του το αρχικό μας, κάπου δηλαδή που να αναγράφεται με κεφαλαία γράμματα.

308374724 660456299035110 1815756658571333065 n
Χρωματίσαμε το αρχικό μας επιλέγοντας ένα χρώμα, ήρθαμε σε επαφή και επεξεργαστήκαμε διάφορα υλικά χειροτεχνίας, όπως πολύχρωμα πομ – πομ, φτερά, πούλιες, σχήματα από χαρτί τσόχα και αφρώδες, ματάκια κλπ. Αφού μάθαμε το σωστό τρόπο να τα χρησιμοποιούμε, βάλαμε όλη μας την τέχνη για να τα κολλήσουμε και έτσι στολίσαμε το αρχικό μας!!
308319444 530809628850208 4028900381596087738 n 309392782 1504592956678448 5081587792625117737 n 308359781 2251388188369790 4933196020801253920 n 308295591 476238921212405 3331287827678993745 n 308240905 1281997522610911 1948059689947831008 n 308366631 499876471956564 6826324031766757730 n 308225363 618980983234124 1972425691228827760 n 308057286 1315486059188605 8614491300557160169 n 307735834 452506523349590 2504696668837746130 n 308777773 409213741291902 7847033392096172027 n
Ακούσαμε το τραγούδι «Χόκυ Πόκυ» και προσπαθούσαμε να συντονιστούμε με τους στίχους και μεταξύ μας. Πατήστε στην εικόνα για να το ακούσετε.
18
Για να γνωρίσουμε καλύτερα τα μέρη του σώματός μας, συνεργαστήκαμε σε ζευγάρια και ακολουθούσαμε τις εντολές ώστε να ενώνουμε αρχικά ίδια μέλη του σώματός μας και στη συνέχεια διαφορετικά. Αυτό γινόταν με την παύση της μουσικής, όπου γινόμασταν αγαλματάκια. Το καταχαρήκαμε ειδικά στην ένωση των διαφορετικών μελών που είχε πολλή πλάκα!!
307618397 1228630654582374 1275918344960859290 n defaced 307595083 480661627107710 2946135233799925114 n defaced 307037988 632928851819246 2203845873022166068 n defaced 307015726 1190679364827045 6435303900040324233 n defaced 308707615 1431698887297104 8405118462340876646 n defaced
Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με το τραγούδι της αλφαβήτας, όπου μαζί με κάθε γράμμα αναφερόταν και ένα αντικείμενο ή ζώο που ξεκινάει απ’ αυτό. Πατήστε στην εικόνα για να το ακούσετε.
19
Το ξαναβάλαμε για δεύτερη φορά και παίξαμε ένα παιχνίδι εγρήγορσης: Κάθε φορά που έφτανε στο σημείο με το αρχικό μας, έπρεπε να το αναγνωρίσουμε και να πούμε «στοπ» για να γίνει παύση του βίντεο. Σηκωνόμασταν και δείχναμε το γράμμα, το προφέραμε και το ίδιο και  τη λέξη που απεικονίζονταν. Έπειτα, σκεφτόμασταν και λέγαμε κι εμείς κάτι που ξεκινάει από το ίδιο γράμμα. Κάποια παιδιά είχαμε όμοια αρχικά κι έτσι σηκωνόμασταν ως ομάδα!
308654165 7965318856875490 5196185773047885235 n 308069641 433762435489549 2248314003813611861 n 308478188 792335121978172 9021971638981672725 n 308246905 1229912777853710 2452437295531708641 n 308209227 417265783853208 9109887428141490201 n defaced
Στη συνέχεια, σχηματίσαμε τα αρχικά μας με χρωματιστά ξυλάκια έχοντας μπροστά μας την κάρτα με το όνομά μας.
Οργανώσαμε τα συρτάρια μας, βάζοντας οι ίδιοι τις κάρτες στις θήκες των συρταριών και εξασκώντας τη λεπτή κινητικότητά μας.
309212949 395004869494669 7436863973651931256 n 308957973 1190688711881446 794888580219734558 n 308115151 488970272846464 927593392432905232 n 308175050 793969361927601 12663308493545148 n 308015855 3310514122601429 1869741674679257649 n
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε τη μέρα μας με ημερολόγιο και τραγούδια που αγαπάμε. Στη συνέχεια, γίναμε ορχήστρα και προσπαθήσαμε να συνεργαστούμε και να συντονιστούμε παίζοντας μουσική με το σώμα μας.(αξιοποιήσαμε το ρυθμικό μουσικό κομμάτι clap clip).
308330387 634854951540903 6231019144824362570 n defaced
Αξιοποιήσαμε το ρυθμικό μουσικό κομμάτι clap clip. Πατήστε στην εικόνα να το ακούσετε.
17
Έπειτα μάθαμε για τις βασικές γραμμές γραφής κεφαλαίων γραμμάτων( όρθια- κάθετη, ξαπλωμένη- οριζόντια, τσουλήθρα – πλάγια, κύκλος ). Στη συνέχεια με τη χρήση κορδέλας τις σχηματίσαμε ανά ζευγάρια. Η δραστηριότητα απαιτούσε συνεργασία και συντονισμό του ζευγαριού καθώς κατά τη διάρκεια του χορού και του παιχνιδιού, δεν έπρεπε να χάσουν την κορδέλα από τα χέρια τους.
306951342 1975543002650306 766073141379330929 n defaced 307584636 615802116680422 4966191513963492184 n defaced 307769250 1168712760713248 165430079022937399 n defaced 307863078 1236659706896272 2493870142340867381 n defaced 308427370 1298025000734198 9116173229238805402 n 308379430 471503191701996 867480431728020604 n defaced
Έπειτα αξιοποιήσαμε ράβδους και στεφάνια για να κατασκευάσουμε το αρχικό μας γράμμα.
309354011 5845070045524870 7612849011391666373 n 308142403 780167726609764 5868147588116717209 n 308835756 540617304731792 7662003825713718898 n defaced 308658105 1487227878477439 3407841628892804433 n 308591915 900508337593587 3805856973676209408 n
Παίξαμε με τη σειρά που μας όριζε ο τροχός των ονομάτων της τάξης μας. Οπότε ο κάθε μαθητής έπρεπε αυτή τη φορά να αναγνωρίσει ολόκληρο τ’ όνομά του όταν ο τροχός το υποδείκνυε.
308386426 448265997123205 2395497371319361339 n
Ο τροχός είναι δημιουργία της κας Ελένης. Πατήστε στην εικόνα.
1 9
Τέλος, ξεκινήσαμε το εργαστήρι ζωγραφικής του αρχικού μας, δανειζόμενοι στοιχεία της pop art τέχνης- έντονα καθαρά χρώματα, μαύρες γραμμές, έντονες αντιθέσεις, γεωμετρικά σχήματα. Το εργαστήρι θα ολοκληρωθεί αύριο.
307879118 3251279605115213 897122904122906158 n
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων δημιουργήσαμε τις βαρκούλες μας με πανί το αρχικό μας γράμμα. Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή ποικίλα.-κηρομπογιές, χρωματιστές κιμωλίες,που το χρώμα έγινε ομοιόμορφο τρίβοντας χαρτομάντιλο, εφημερίδες, χαρτί παλιού τηλεφωνικού καταλόγου, πομ-πομ, ματάκια. Ιδέα από εδώ.
20220927 150010 20220927 150019 20220927 150554 308822250 394563916031643 797344911260649905 n 20220927 151041 308706171 5801055733277777 4926944896318052915 n308977504 601921268247069 2645649456580553688 n 20220927 152638 20220927 152659 defaced 308632881 584919923428292 5328425491851723923 n 309136557 993076218757640 6502806394572374397 n 309207680 624741532521987 8656235089250906062 n 20220927 154157 20220927 161356 20220927 161518 309409288 655613942839371 7180475483939467389 n309377075 611004020729010 7873538908584478073 n309351428 859310712099459 8047502241364047026 n309087347 1141574560067917 1105055845218393509 n308844178 1746046155764051 7750314279504101278 n308701147 1539961099773940 566720483055438475 n308707614 433530642201193 6649811969753495497 n308710577 479003913946950 8739599860335767923 n308957551 1832942520381286 4813227719062771550 n308633653 436171308616614 7245533669210686963 n308522927 3223177634611750 247276676950499192 n308779428 759504561777902 4993300726197888933 n308652768 1075167986517431 1479733784387186353 n
Η βαρκούλα της κατασκευής.
20220927 161932
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ξεχωρίσαμε το αρχικό μας γράμμα μέσα από το γραμματομπέρδεμα.
20220927 130833 20220927 130841 20220927 130859 20220927 130908 20220927 130933 defaced
Με σελοτέιπ, η κυρία το κόλλησε πίσω σε μια σελίδα Α4.
20220927 131521 20220927 131600
Γυρίσαμε τη σελίδα μπροστά και το γράμμα δεν υπήρχε. Το ανακαλύψαμε όμως περνώντας το μαρκαδόρο μας από πάνω του.
20220927 131714 20220927 131936 20220927 132837 20220927 132839 20220927 132903
Στη συνέχεια με ξαπλωμένη χρωματιστή κιμωλία φτιάξαμε τον φόντο.
20220927 134520 20220927 134530
Με κηρομπογιές δημιουργήσαμε το κάδρο γράφοντας πολλές φορές το αρχικό μας γράμμα.
20220927 135956 20220927 142336 20220927 142153 20220927 141723 20220927 141503
από κάτω από: Γράμματα, το αρχικό γράμμα του ονόματός μου-τ' όνομά μου-ο εαυτός μου| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητες για το αρχικό μου γράμμα- Κατασκευή: Στολίζω το τ’ αρχικό μου γράμμα, Βαρκούλα τ’ αρχικό μου γράμμα    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Αρχείο

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Βάνα Μπουλτή



Αντίστροφη μέτρηση μέχρι τα Χριστούγεννα

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Βάνα Μπουλτή

Translate



Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων