Ιστορία:Η Μίλι, η Μόλι και η πρώτη τους μέρα στο σχολείο και το Online παιχνίδι της-Το κουβάρι της αγάπης-Ο δεινόσαυρος πάει σχολείο- Τα συναισθήματα μου στο σχολείο

Σεπ 202217

Αφού διαβάσαμε το, γνώριμο πια, τραγούδι «Καλημέρα»(είχε γίνει εισαγωγή τις προηγούμενες ημέρες),

306309251 1063248171056711 7777202895573105499 n

αυτή τη φορά βάλαμε ρυθμό και το τραγουδήσαμε με τη μουσική του αγαπημένου τραγουδιού των παιδιών «Το ελεφαντάκι» (Φ. Δεληβοριάς).

Έτσι, αλλάζοντας τους στίχους και έχοντας ως στόχο την ανάπτυξη και την καλλιέργεια του ρυθμού, θα προσπαθούμε κάθε μέρα να το τραγουδάμε καλύτερα!

Μετά τη Μαυρούλα, το χθεσινό μας βιβλίο, ήρθε η σειρά της Μυρτώς να πάει σχολείο!!

306035777 470907191597335 2187700764606788419 n 306315562 589970845926322 4478360907137095819 n 

Έτσι, αφηγηθήκαμε την ιστορία της, βλέποντας ότι αυτή τη φορά ο αποχωρισμός από την οικογένεια είναι που μοιάζει δύσκολος.

306709528 786236599258121 2642792514551490277 n 305942156 801216861293789 4506535153260919911 n

Με ερωταπαντήσεις και συσχετισμούς με τις προσωπικές εμπειρίες των παιδιών, εμπεδώσαμε ότι η αόρατη κλωστή, δηλαδή το νήμα της αγάπης, έχει τη δύναμη να μας ενώνει με τα άτομα που αγαπάμε! Έπειτα, κάτσαμε στα τραπεζάκια και κλείνοντας ο καθένας τα μάτια του σκέφτηκε ποιο ή ποια άτομα επιθυμεί να τον δένουν μαζί του με την κλωστή. Αποτυπώσαμε τη σκέψη μας σε σε χρωματιστά χαρτάκια με ζωγραφική.

306868917 643287200455339 8807447376238395400 n 306368931 645731376847702 4532394783772522767 n

Αργότερα, πήραμε χαρτί του μέτρου και δημιουργώντας μια μεγάλη ομάδα γύρω του, έχοντας τις ζωγραφιές μπροστά μας, παρουσιάσαμε ο καθένας ξεχωριστά τη ζωγραφιά, αποκαλύπτοντας τα άτομα που σχεδιάσαμε μαζί με εμάς.

306932491 493058972641393 2343858344434385413 n 307042340 477722450897660 2374397932439052972 n defaced

Στη συνέχεια, συνεργαστήκαμε για να κολλήσουμε τις ζωγραφιές μας κάνοντας το δικό μας κολάζ της αόρατης κλωστής της αγάπης! Στις ζωγραφιές πολλών από εμάς διαπιστώθηκε ότι ήταν μέσα και ένας φίλος μας από το σχολείο (κα στο βιβλίο υπήρχε κλωστή με φίλο).

307253630 464411002303173 2741281984459561384 n 305741752 469368408441048 4935959518736759713 n defaced

Έτσι, αποφασίσαμε να τραβήξουμε με χρωματιστούς μαρκαδόρους τις κλωστές που θα μας οδηγούσαν από τη ζωγραφιά του φίλου μας στη δική μας, αντιστοιχίζοντας τις ζωγραφιές μεταξύ τους.

306717180 3178328179164363 6837135047813780524 n defaced 306315562 1180901102471708 3455342153928930734 n

Έπειτα, διαλέξαμε από δύο κουτιά με νήματα πλεξίματος διαφορετικά χρώματα ο καθένας

306121105 455255466652200 6046766971493356092 n

και τα κολλήσαμε, χαράζοντας τη διαδρομή της κλωστής από τη ζωγραφιά μας σ’ αυτή του φίλου μας!

306149078 1089380971952096 7121897874529589988 n 306408071 784043522708421 7814764469963538393 n 305948216 815514652920719 5977791604633590653 n

Τέλος, παίξαμε ένα μουσικοκινητικό παιχνίδι: Με τη συνοδεία απαλής μουσικής, συνεργαστήκαμε σε ζευγάρια και κάναμε αναπαράσταση τις τελευταίες εικόνες του βιβλίου με τη Μυρτώ και τη μαμά της μέσα στο μεγάλο κουβάρι.

307444533 1174990066390823 6654959211804872862 n306074872 652618459616680 1289934201405656644 n

Έτσι, αναπτύξαμε τον συντονισμό και την κινητικότητά μας, τυλίγοντας το νήμα πλεξίματος γύρω από κάθε ζευγάρι, που αγκαλιασμένο χόρευε μέσα στο κουβάρι της αγάπης!

306934193 775492947042247 5596435927370633922 n 306924674 448461300576660 8820333088207845266 n defaced307147605 1300476210804341 5787695249376897061 n defaced

Σήμερα η «Κουκουβα»- πατήστε εδώ για άλλη δραστηριότητα με την Κουκουβα, στη μέση περίπου της ανάρτησης– θέλοντας να  γνωρίσει καλύτερα τα παιδιά του τμήματος 2, έφερε ένα παιχνίδι. Τα μπαλόνια των ερωτήσεων.

307427329 607624314228184 2243741490971470724 n

Αφού τα χορέψαμε και τ’ ανταλλάξαμε ήρθε η ώρα

306801134 1785502245133725 5467973313940056554 n defaced 1 

να τα σπάσουμε για να αποκαλυφθούν οι ερωτήσεις που θέλει να μας κάνει. Απαντώντας στις ερωτήσεις διαπιστώσαμε πόσα κοινά έχουμε μεταξύ μας.

306166175 448809160377787 8399900032115215031 n defaced 306395617 793827445277049 2642526403485730260 n defaced

Οι ερωτήσεις από εδώ. Εμείς χρησιμοποιήσαμε τις παρακάτω για τις ανάγκες της δραστηριότητάς μας.

306776832 760357551862241 6559068391023688779 n 306624188 1721108114913222 7174049276269620892 n 306532847 629601825358234 3444169417966284470 n 306501925 1203025956934830 7790068957409641181 n

Διαβάσαμε την ιστορία « Μίλι και Μόλι , η πρώτη τους μέρα στο σχολείο» και την επεξεργαστήκαμε με παιχνίδι ερωτήσεων τύπου κουίζ.

Πατήστε στην εικόνα για να τη διαβάσετε.

6

Πατήστε στην εικόνα για να παίξετε το παιχνίδι κουίζ, της ιστορίας, δημιουργίας της κας Ελένης.

1 6

Συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας για τις πρώτες μέρες στο σχολείο- το φύλλο εργασίας από εδώ– και

306049184 3240365886238183 2093611007257705256 n

Το φύλλο εργασίας:

2 3

ολοκληρώσαμε παίζοντας το παιχνίδι «ο κρυμμένος μαθητής». Ένας από εμάς έβγαινε έξω από την τάξη και περίμενε τη λέξη-σύνθημα για να μπει μέσα. Έπρεπε ν’ αναγνωρίσουμε από τη φωνή και παρατηρώντας ποιος/ποια λείπει να τον/την βρούμε.

305525372 561637939051935 8005157837069042245 n defaced

Τα παιδιά και των δύο ολοήμερων τμημάτων, διαβάσαμε την ιστορία του δεινόσαυρου που πάει σχολείο. Κατανοήσαμε τους αρχικούς του φόβους, καταθέσαμε τις προσωπικές μας εμπειρίες γιατί το σχολείο είναι υπέροχο και ο δεινόσαυρος  δεν πρέπει να φοβάται. Πατήστε στην εικόνα για να διαβάσετε την ιστορία η οποία αποτελεί υλικό αρχείου της κας Βάνας.

20220915 180446

Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας, ζωγραφίζοντας τον δεινόσαυρο στην αυλή του σχολείου να παίζει με τους φίλους του. Μάθαμε να ζωγραφίζουμε τον δεινόσαυρο ακολουθώντας τα βήμετα του παρακάτω βίντεο.

20220916 151107 defaced

Πήραμε τους μαρκαδόρους μας και

20220916 151113 307252256 879548803021166 9005044164223583911 n 20220916 151243 20220916 151253 20220916 151514 20220916 151953 307009734 599722911889768 904530171165424092 n 20220916 152641 20220916 152731 306719259 766533464632939 8571998822348421326 n306726444 443406217764398 416939419347919929 n306791495 382735334068253 1261220800538467264 n 307298688 654696832459851 6861263593371034963 n

να ο δεινόσαυρος γελαστός στο σχολείο!

20220916 162132 20220916 162055 20220916 162150 307393153 1151844835422781 2898161041470030403 n307330626 447187870712153 5792267049613314839 n307132954 1949769441897122 6179359015746117790 n307052445 553011293248771 4526487202771980958 n307046513 428793989244222 5389695313205608729 n306909200 623889989299310 3111437973807743383 n

Το φύλλο εργασίας, δημιουργία της κας Βάνας.

7

Στη συνέχεια ακούσαμε το τραγούδι του δεινόσαυρου που νόμιζε ότι έχασε την ουρά του και κινηθήκαμε σύμφωνα με τους στίχους.

20220916 154133 defaced

Το τραγούδι:

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, έχοντας εχθές επεξεργαστεί την ιστορία του μικρού λαγού στο σχολείο-προς το τέλος της ανάρτησης– και σήμερα την ιστορία του δεινόσαυρου, κατασκευάσαμε τα συναισθήματα στο Νηπιαγωγείο. Τα τρία προσωπάκια, χαρούμενο, λυπημένο, φοβισμένο, τοποθετήθηκαν στην τάξη.

20220915 164825

Ζωγραφίσαμε το μανταλάκι με τ’ όνομά μας και

20220916 123418 20220916 123439 20220916 130040

κάθε Παρασκευή φεύγοντας θα το τοποθετούμε σε αυτό το προσωπάκι που θα μας αντιπροσωπεύει, εξηγώντας και το λόγο.

20220916 155835 20220916 155913 20220916 160123  20220916 162218

Επίσης διαλέξαμε ποιο θα είναι το συρτάρι μας. Ζωγραφίσαμε και μια αντιπροσωπευτική μας εικόνα για να το στολίσουμε.

20220916 132631 20220916 132640 20220916 132709

από κάτω από: Αρχή σχολικής χρονιάς| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ιστορία:Η Μίλι, η Μόλι και η πρώτη τους μέρα στο σχολείο και το Online παιχνίδι της-Το κουβάρι της αγάπης-Ο δεινόσαυρος πάει σχολείο- Τα συναισθήματα μου στο σχολείο    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Αρχείο

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Βάνα Μπουλτή



Αντίστροφη μέτρηση μέχρι τα Χριστούγεννα

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Βάνα Μπουλτή

Translate



Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων