Πραγματοποιήθηκαν και δραστηριότητες αγγλικών. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να τις δείτε.
Τα παιδιά του τμήματος 1, διαβάσαμε την ιστορία με ήρωα τη Μαυρούλα, τη γάτα που την πρώτη μέρα στο σχολείο ήταν ανήσυχη για το αν καταφέρει να κάνει φίλους. Έφερε μαζί της στην τάξη το ποντικάκι της και προβληματιστήκαμε για το αν οι γάτες με τα ποντίκια είναι πραγματικά εχθροί ή αν μπορούν να γίνουν φίλοι.
Παίξαμε ένα μουσικοκινητικό παιχνίδι συντονισμού, ταχύτητας και διατήρησης ακολουθίας, με δύο μπάλες ως εξής: μια άσπρη -ήταν η μεγαλύτερη και συμβόλιζε τη γάτα- και μια κόκκινη -ήταν η μικρότερη και συμβόλιζε το ποντίκι. Περνούσαν γρήγορα από τα χέρια των παιδιών και προσπαθούσαν να μη φτάσει η άσπρη μπάλα την κόκκινη, δηλαδή η γάτα το ποντίκι. Με την παύση της μουσικής αγωνίας που ακούγαμε, έβαζαν όλα τα παιδιά τα χέρια πίσω και μαντεύαμε σε ποια δύο παιδιά έχουν σταματήσει οι δύο μπάλες αντίστοιχα.
Συνεργαστήκαμε και βοηθήσαμε την πεινασμένη και λυπημένη γάτα που πήδηξε από το βιβλίο στην τάξη μας και δεν ήθελε να φάει τα ποντίκια αλλά να γίνουν φίλοι, αναζητώντας φαγητό από τα παιχνίδια μας.
Για να γνωριστούμε καλύτερα και να ξαναθυμηθούμε τα ονόματα των φίλων μας, παίξαμε το μαγικό καπέλο, όπου αρχικά φορούσε ο ένας στον άλλον το καπέλο και έλεγε ο καθένας το όνομά του. Το παιχνίδι αυτό το είχαν παίξει οι φίλοι μας του τμήματος 2 προχθές- πατήστε εδώ.
Στη συνέχεια, σηκώνονταν τα παιδιά ανά ζευγάρια και βάζοντας ο ένας στον άλλο το καπέλο έλεγε το όνομα του φίλου του.
Στο τέλος, με τη συνοδεία μουσικής τα παιδιά χόρευαν σε κύκλο και το καπέλο τριγυρνούσε πάνω από τα κεφάλια τους. Όταν σταματούσε η μουσική και το καπέλο έμενε στο κεφάλι ενός παιδιού,
σταματούσαν τα παιδιά να χορεύουν και έπρεπε να φωνάξουν όλα μαζί δυνατά το όνομα του φίλου τους με το καπέλο!!
Τα παιδιά του τμήματος 2, ξεκινήσαμε με κινητικό παιχνίδι γνωριμίας αξιοποιώντας το μαγικό μας καπέλο ώστε να θυμηθούμε τα ονόματα των καινούριων μας φίλων. Μάθαμε ότι στο δάσος υπάρχει μια κουκουβάγια που δεν πήγαινε σχολείο και διαβάσαμε την ιστορία της. Το πάθημά της μας έμαθε ότι το σχολείο είναι ο χώρος στον οποίο θα μάθουμε, θα γίνουμε καλύτεροι και θα ονειρευτούμε.
Στη συνέχεια ο καθένας σκέφτηκε και ζωγράφισε τι ονειρεύεται να μάθει στο νηπιαγωγείο.
Με αυτές τις ιδέες «χτίσαμε» το σχολείο των ονείρων.
Έπειτα η « κουκουβά» ήρθε στην τάξη μας και μας έμαθε το τραγούδι του σχολείου της-πατήστε στην εικόνα για να το δείτε- και
εμείς με τη σειρά μας τη βοηθήσαμε (με παιχνίδι) να βρει το δρόμο της για το σχολείο.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, κάναμε μια εισαγωγή στην ημερομηνία. Βρήκαμε ποια μέρα είναι η σημερινή(Πέμπτη), ανακαλύψαμε τα πρώτα γραμματάκια της(Π και ε) και τα γράψαμε με τα δάκτυλά μας.
Τα παιδιά και των δύο ολοήμερων τμημάτων γνωρίσαμε ότι σχολείο δεν πηγαίνουμε μόνο εμείς. Σε όλες τις χώρες του κόσμου τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο. Μάλιστα σε κάποιες χώρες τα παιδιά δεν είναι τόσο τυχερά να έχουν ένα καταπληκτικό σχολείο γεμάτο με παιχνίδια, χρώματα, υλικό κλπ , όσο εμείς. Δεν υπάρχουν σχολεία κοντά στο σπίτι τους και πρέπει να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις για να φτάσουν. Μάλιστα κάποια παιδιά πηγαίνουν σχολείο μόνα τους, χωρίς τους γονείς τους και σ’ επικίνδυνα μονοπάτια. Όλες αυτές τις πληροφορίες τις συλλέξαμε από το παρακάτω βίντεο. Πατήστε στην εικόνα.
Παρακολουθήσαμε την ιστορία του μικρού λαγού που φοβόταν να πάει σχολείο μήπως του συμβούν περίεργα και τρομακτικά πράγματα.
Πατήστε στην εικόνα για να την δείτε.
Στον διαδραστικό πίνακα απαντήσαμε στις ερωτήσεις κατανόησης.
Το αρχείο των ερωτήσεων είναι από τη σελίδα των Ονειροβατών-πατήστε εδώ. Για να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας το αρχείο από τη σελίδα θα χρειαστεί να κάνετε εγγραφή δωρεάν.
Πατήστε πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο για να το κατεβάσετε και να το δείτε, από το blog μας.
Επίσης συμπληρώσαμε και το αντίστοιχο φύλλο για το συναίσθημα του λαγού μόλις κατάλαβε πόσο ωραίο είναι το σχολείο και τι υπέροχα πράγματα μπορεί να κάνει.
Το φύλλο εργασίας από τη σελίδα παραπάνω όπως και το αρχείο ερωτήσεων.
Πρόσφατα σχόλια