Πρακτική άσκηση φοιτητών- Το γράμμα Ψ, ψ- Online παιχνίδια για το τι χρειάζεται ο σπόρος- Μεταφορά σπόρων-Κατασκευή: Γλάστρα με λουλούδια

Μαΐ 202220

Πραγματοποιήθηκαν και δραστηριότητες Etwinning προγράμματος. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να τις δείτε.

Βραβεία συμμετοχής στο eTwinning 2021-2022: «Everything is possible, even the impossible!»

Στα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, έγινε η τελευταία διδακτική παρέμβαση από τις φοιτήτριες σήμερα στο Νηπιαγωγείο μας, με θέμα τα Συναισθήματα. Παίξαμε με το ζάρι των συναισθημάτων, δραματοποιήσαμε μία εμπειρία μας σχετικά με κάποια από τα συναισθήματα και αποτυπώσαμε στο χαρτί τις εμπειρίες μας.

280494272 488253976384404 4250838681326064143 n

Διαβάσαμε το παραμύθι που έφερε ο Ελευθέριος με τον Τικ και την Τέλα και το παραμύθι της Μαργαρίτας με τα ζώα της θάλασσας. Φτιάξαμε μικρούς ατομικούς δεινόσαυρους με σφουγγαράκια.

280182788 542832453885731 1896080564905995950 n

Συμπληρώσαμε άλλο ένα φύλλο εργασίας για το γράμμα Ψ, ψ όπως ο αγαπημένος των παιδιών ψιττακόσαυρος- πατήστε εδώ να δείτε όλες τις δραστηριότητές μας για τους δεινόσαυρους. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

24

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, με τις φοιτήτριες διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε σκηνές της ιστορίας «Τα τρία απαίσια γουρουνάκια» ενώ συζητήσαμε  για τα κρυμμένα μηνύματα της ιστορίας.

280203056 380887993990576 635484633322144760 n 280653322 555944495885394 7110786884372044273 n 281122271 1074421459773427 896989463845265015 n

Συνεχίσαμε διαβάζοντας το βιβλίο «Μεγαλώνει, μεγαλώνει το φυτό» και

280403253 537234571324108 8691023709080077335 n

εξασκηθήκαμε παίζοντας ψηφιακά γλωσσικά παιχνίδια και παιχνίδια γνώσεων. Πατήστε στην εικόνα.

25   1 16

Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων συνεχίζοντας την ανάπτυξη της θεματικής για τα λουλούδια και τους σπόρους-πατήστε εδώ για να δείτε σχετικές δραστηριότητές μας– ξεκινήσαμε τη δημιουργία  της δικής μας γλάστρας που θα πάρουμε τη Δευτέρα να στολίζει το κομοδίνο μας. Η γλάστρα μας είναι πλαστικό δοχείο από κρέμα. Το χώμα μας είναι από πλαστελίνη-πάνω στο οποίο με πλαστικό καλαμάκι και καλαμάκι για σουβλάκι στηρίζονται τα λουλουδάκια μας και πράσινο χαρτί γκοφρέ. Το ένα λουλούδι μας είναι κομμάτι αβγοθήκης.

DSC09335 DSC09336 DSC09337 DSC09338 DSC09339 DSC09340 DSC09342 DSC09343 DSC09344 281937860 966837544027013 784482079284427514 n 281436749 1073771413574847 2484859751922849071 n 281249064 1135520243679556 3457492246902536091 n DSC09349 DSC09347 DSC09350 DSC09351 281047878 338260221711232 5239206761576864576 n 281786685 694957608442613 236015647635531703 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, παρακολουθήσαμε βίντεο για τη μεταφορά των σπόρων και λύσαμε την απορία μας πώς φυτρώνουν λουλούδια και δέντρα χωρίς να το έχει κάνει ο άνθρωπος. Πατήστε στην εικόνα να δείτε το βίντεο στο τέλος της ανάρτησης.

1

Μιλήσαμε για τον γνωστό μας αέρινο κλέφτη με τα πολλά ονόματα(πικραλίδα, δανδελίων, ταράξακος). Ο σπόρος του με το φύσημα του ανέμου πετά και μεταφέρεται. Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο από παλαιότερη ανάρτησή μας, στη μέση περίπου-πατήστε εδώ. Επίσης από την ίδια ανάρτηση παρακολουθήσαμε τη βλάστηση του σπόρου φασολιάς και θυμηθήκαμε τα μέρη του φυτού.

 

από κάτω από: Γράμματα, Εκπαιδευτικές επισκέψεις- Παραστάσεις-Παρουσιάσεις, Το παιχνίδι, Φυτά- Ανάπτυξη σπόρου| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρακτική άσκηση φοιτητών- Το γράμμα Ψ, ψ- Online παιχνίδια για το τι χρειάζεται ο σπόρος- Μεταφορά σπόρων-Κατασκευή: Γλάστρα με λουλούδια    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Αρχείο

Kατηγορίες

Βάνα Μπουλτή

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Βάνα Μπουλτή

Translate



Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων