«STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την Υδροδυναμική»-Παρουσίαση για τον κύκλο του νερού- Αυτοαξιολόγηση κύκλου

Μαΐ 202217

Και τα δύο τμήματα ασχοληθήκαμε με δραστηριότητες του 4ου θεματικού κύκλου των εργαστηρίων δεξιοτήτων και τον κύκλο του νερού.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, επεξεργαστήκαμε την παρακάτω παρουσίαση, μέχρι το βίντεο και τις δραστηριότητες εμπέδωσης. Πατήστε στην εικόνα.

19

Αποτυπώσαμε ελεύθερα  τον κύκλο του  νερού.

279506158 1300688627123427 7443254067989878593 n

Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας με τα στάδια του κύκλου. Το φύλλο θα το βρείτε πατώντας εδώ, προς το τέλος της ανάρτησης.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ολοκληρώσαμε τον 4ο κύκλο εργαστηρίων δεξιοτήτων συμπληρώνοντας ο καθένας το έντυπο αυτοαξιολόγησης του. Για τις δραστηριότητες μας, του θεματικού κύκλου, πατήστε εδώ.

280505595 517572203250310 4008277981143659565 n

 

 

 

 

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων:4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο "STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την Υδροδυναμική"| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την Υδροδυναμική»-Παρουσίαση για τον κύκλο του νερού- Αυτοαξιολόγηση κύκλου    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Αρχείο

Kατηγορίες

Βάνα Μπουλτή

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Βάνα Μπουλτή

Translate



Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων