4ος θεματικός κύκλος, “STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την Υδροδυναμική”: Φτιάχνω λεμονάδα

Μάι 202212

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, σε συνέχεια των εργαστηρίων δεξιοτήτων … με αφορμή το βίντεο του σταγονούλη

συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας με τη ρουτίνα σκέψης «Χρώμα, σύμβολο, εικόνα» με θέμα τη λέξη «σταγόνα». Το φύλλο εργασίας μπορείτε να το βρείτε εδώ.

279910000 696621711578500 6205886416188856821 n 280192733 331068192423623 2507919458229432524 n

Χορέψαμε το μουσικοκινητικό «τραγουδώ για το νερό».

Για την εμπέδωση των αποτελεσμάτων του πειράματος που πραγματοποιήσαμε στο 4ο εργαστήριο σχετικά με τη διάλυση διαφόρων υλικών στο νερό, πατήστε εδώ– σήμερα φτιάξαμε σπιτική λεμονάδα την οποία απολαύσαμε μετά το διάλειμμα.

280380450 730450505066158 5475061283712686404 n 279751843 531550638543311 2836011361634883386 n 279968323 1441229149654052 378859892809199737 n DSC09170 DSC09169

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2021-2022:4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο "STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την Υδροδ| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 4ος θεματικός κύκλος, “STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την Υδροδυναμική”: Φτιάχνω λεμονάδα    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων