Πραγματοποιήθηκαν και δραστηριότητες E-twinning. Πατήστε στον σύνδεσμο.
Etwinning δραστηριότητες: Κατασκευή, «Τι θέλει να κάνει η Τζόντυ, η λιονταρίνα με τους φίλους της;» – Εισαγωγή στην 6η ιστορία του προγράμματος με τίτλο: «Οι 4 φίλοι της βελανιδιάς»
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ανοίξαμε το 12ο παραθυράκι του ημερολογίου αντίστροφης μέτρησης για την Καθαρά Δευτέρα, τη Σαρακοστή και την 25η Μαρτίου, δημιουργία της κας Τάνιας. Πατήστε στην εικόνα για να μεταφερθείτε στο ημερολόγιο.
Ολοκληρώσαμε δραστηριότητες για τον αριθμό 7-περισσότερες σχετικές δραστηριότητες πατήστε εδώ και εδώ. Ακούσαμε το τραγούδι τα επτά ποτάμια.
Συνεχίσαμε με το γράμμα Σ, σ- άλλες δραστηριότητές μας εδώ-. Παίξαμε τα 4 πρώτα ψηφιακά παιχνίδια και διαβάσαμε το εικονογραφημένο ποίημα με το σαλιγκάρι και το σκουλήκι που θα βρείτε στο σύνδεσμο του blog της κας Τάνιας. Πατήστε στην εικόνα.
Το εικονογραφημένο ποίημα με το σαλιγκάρι και το σκουλήκι.
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας για το γράμμα Σ, σ. Το φύλλο εργασίας από εδώ-πατήστε στην εικόνα.
Το «7» το τυχερό, σήμερα το θέμα των παιδιών του τμήματος 2 και διαβάσαμε την ιστορία του 7 από τις «ιστορίες με αριθμούς» και εξασκηθήκαμε με τις συνοδεύτηκες ασκήσεις, που τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 το διαβάσαμε εχθές- πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης για να διαβάσετε το παραμύθι του αριθμού.
Παίξαμε παιχνίδι σειραθέτησης αριθμών μέχρι το 7 και
στη συνέχεια εξασκηθήκαμε στους συνδυασμούς που συνθέτουν το αριθμό 7 ,παίζοντας με το ζάρι και τα όσπρια της κυρά Σαρακοστής.
Συμπληρώσαμε και φύλλο εργασίας.
Το μαθηματικό φύλλο.
Τέλος παρακολουθήσαμε το αριθμοκυβάκι 7.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων συνεχίσαμε τις δράσεις μας για τον αριθμό 7 που είχαμε ξεκινήσει από εχθές- πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης. Δημιουργήσαμε βιβλίο ασκήσεων για τον αριθμό 7.
Τα φύλλα του βιβλίου μας από εδώ, εδώ, εδώ, εδώ :
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 παρακολουθήσαμε βίντεο με τις μορφές που μπορούμε να φτιάξουμε τον αριθμό( δάχτυλα, ζάρια, γραμμές, αριθμογραμή κλπ).
Επίσης μετά τον βιωματικό τρόπο δημιουργίας των ζευγαριών του 7 με μαρκαδόρους,
παρακολουθήσαμε ανάλογο βίντεο.
Για τη δημιουργία του εξώφυλλου του βιβλίου μας με τον αριθμό 7 παρακολουθήσαμε βίντεο μεταμόρφωσης του αριθμού. Τα βίντεο περιέχουν όλους τους αριθμούς. Πήραμε ιδέες αρκετές,
αλλά οι περισσότεροι προτιμήσαμε τη μεγάλη μας αδυναμία που είναι το παγωτό-κοιτάξτε παραπάνω.
Κλείσαμε με τα αγαπημένα μας αριθμοκυβάκια που δημιουργούν ζευγαράκια του 7.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 ξεκινήσαμε το βιβλίο για το γράμμα Σ,σ που θα ολοκληρωθεί τη Δευτέρα.
Πρόσφατα σχόλια