Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ολοκληρώσαμε το 5ο εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα τα ανθρώπινα δικαιώματα. Αρχικά παρακολουθήσαμε ξανά την ιστορία «Ειρήνη- η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα» την οποία είχαμε γνωρίσει εχθές- πατήστε εδώ– ολοκληρώσαμε τη θεατρική αναπαράσταση της και παίξαμε ένα ψηφιακό παιχνίδι κατανόησης της ιστορίας. Πατήστε στην εικόνα.
Έπειτα με αφορμή την ίδια ιστορία εφαρμόσαμε τη ρουτίνα σκέψης « Χρώμα- σύμβολο – εικόνα» σε σχέση με τη λέξη «Πόλεμος».
Έπειτα κάναμε μια πρώτη προσπάθεια να εξασκηθούμε στη τεχνική σκέψης «Τα 6 καπέλα της σκέψης» του Edward de Bono. Μέσα από αυτή τη τεχνική , τα παιδιά προσπαθούν να σκεφτούν σχετικά με μια απόφαση , από διαφορετικές οπτικές « μπαίνοντας» στη θέση – σκέψη του άλλου. Σήμερα αξιοποιήσαμε 4 από τα καπέλα , το άσπρο ( γεγονότα) , το μαύρο ( κριτική), το κόκκινο ( συναισθήματα ) και το πράσινο ( δημιουργικότητα ). Σε κάθε ομάδα δόθηκε ένα καπέλο και με παιχνίδι επιλέχθηκαν τυχαία δυο παιδιά από κάθε ομάδα που θα φορούσαν το καπέλο . Τα παιδιά προσπάθησαν να σκεφτούν πάνω στο ερώτημα « Να προσφέρω βοήθεια σε ένα παιδί πρόσφυγα σαν την Ειρήνη;» από την οπτική του καπέλου που φορούσαν.
Οι ιδέες καταγράφηκαν σε αστέρια που κολληθήκαν ως στολίδι πάνω στα καπέλα.
Στο τέλος σε φύλλο εργασίας δημιουργήσαμε μια φιλόξενη πολιτεία για την μικρή Ειρήνη όπου θα νιώθει αποδοχή ασφάλεια και αγάπη. Το φύλλο εργασίας θα το βρείτε στη χθεσινή μας ανάρτηση, εδώ.
Πρόσφατα σχόλια