Πραγματοποιήθηκαν και δραστηριότητες Αγγλικών και εργαστηρίου δεξιοτήτων. Πατήστε στους παρακάτω συνδέσμους.
Μαθαίνω τα μέλη της οικογένειάς μου…συνέχεια
«Τα 6 καπέλα της σκέψης» του Edward de Bono για την ιστορία «Ειρήνη- η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ασχοληθήκαμε με τον αριθμό 5. Επεξεργαστήκαμε από το blog της κας Τάνιας υλικό συνδέσμων, τον 6, τον 7 και τον 14. Πατήστε στην εικόνα για να μεταβείτε στους συνδέσμους.
Συμπληρώσαμε τα 3 φύλλα εργασίας από τον παραπάνω σύνδεσμο.
Επίσης συμπληρώσαμε τα online φύλλα εργασίας από τον 15 μέχρι και τον 22.
Τέλος, φιλοτεχνήσαμε το Κ της φαντασίας μας και του δώσαμε διάφορες πρωτότυπες μορφές. Με αφορμή τη χώρα με τα μουντζουρωμένα κοράκια από την ιστορία της Ειρήνης, αρχίσαμε την επεξεργασία του γράμματος Κ, κ- πατήστε εδώ για να δείτε τις χθεσινές μας δραστηριότητες, στη μέση της ανάρτησης.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος που ξεκινήσαμε εχθές : “Ταξιδεύοντας στα μονοπάτια της Μυθολογίας”, με το μύθο της θεάς Άρτεμις και την αρκούδα –πατήστε εδώ για δείτε τις δραστηριότητές μας, στο τέλος της ανάρτησης– σήμερα γνωρίσαμε το μύθο της Καλλιστώς και τη σχέση του με τη Μεγάλη και μικρή Άρκτο.
Γνωρίσαμε το μύθο μέσα από το παρακάτω βίντεο.
Ζωγραφίσαμε σε αγγείο το μύθο.
Το φύλλο του αγγείου από το blog της Τάνιας.
Είδαμε από το διαδίκτυο τη Μεγάλη και Μικρή Άρκτο. Μετρήσαμε τ’ αστέρια που τις αποτελούν, 7 στον αριθμό. Παρατηρήσαμε το τελευταίο αστέρι της Μικρής Άρκτου τον Πολικό αστέρα.
Μιλήσαμε για τους σχηματισμούς των αστεριών οι οποίοι είναι πάρα πολύ.
Παρακολουθήσαμε το βίντεο: ‘Εργια η Περιέργεια Καλοκαιρινοί Αστερισμοί.
Το βίντεο μας έδωσε έναυσμα να δημιουργήσουμε δικούς μας αστερισμούς και να τους ονοματίσουμε σαν γνήσιοι αστρονόμοι.
Ιδέα για το φύλλο εργασίας μας έδωσε το blog εδώ.
Πρόσφατα σχόλια