Εργαστήρια δεξιοτήτων:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη» με τίτλο: «Γνωρίζουμε τ’ Ανθρώπινα Δικαιώματα»

Ιαν 202212

Σήμερα και τα δύο τμήματα ξεκινήσαμε τον 3ο κύκλο των εργαστηρίων δεξιοτήτων «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη». Ο τίτλος μας: «Γνωρίζουμε τ’ Ανθρώπινα Δικαιώματα».

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, αρχικά, σκεφτήκαμε τι μας θυμίζει η λέξη δικαίωμα και ποια πιστεύουμε ότι είναι τα δικαιώματα των παιδιών. Βρήκαμε πολλά και σημαντικά και τα αποτυπώσαμε σε μορφή αρχικού εννοιολογικού χάρτη.

271545748 1274538593041676 4560868644024064174 n

Ο χάρτης έχει ψηφιοποιηθεί στην πλατφόρμα η-τάξη ως εξής:

271723169 3063975153918812 6861335442246342788 n

Στη συνέχεια, διασταυρώσαμε όσα ήδη γνωρίζαμε για τα δικαιώματα των παιδιών παίζοντας με την αλφαβήτα των δικαιωμάτων των παιδιών, από το blog της κας Τάνιας. Πατήστε στην εικόνα.

4

Παρακολουθήσαμε σχετικό βίντεο και σχολιάσαμε τα δικαιώματα που παρουσιάζονται σε αυτό.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, για μια πρώτη προσέγγιση του θέματος των δικαιωμάτων παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με τη ζωή και την καθημερινότητα δυο παιδιών από τη Quatemala . Παρατηρήσαμε τις διαφορές με τη δική μας καθημερινότητα και τα συναισθήματα των δυο παιδιών.

Βάση των όσων συζητήσαμε και παρακολουθήσαμε , καταγράψαμε σε εννοιολογικό χάρτη, τι νομίζουμε ότι είναι τα δικαιώματα.

271384065 688277579005855 5822463862648888246 n

Διαβάσαμε το βιβλίο »Ένας καλύτερος κόσμος, τα δικαιώματα του παιδιού», από τις Εκδόσεις Παπαδόπουλος, εμπλουτίζοντας έτσι τις γνώσεις μας για τη θεματική.

271492827 502791334493398 8515517290544495364 n

Ακούσαμε το τραγούδι »Θέλω κάτι να σου πω, έχω δικαίωμα κι εγώ» και εντοπίσαμε περισσότερα δικαιώματα που δεν τα είχαμε σκεφτεί στον αρχικό εννοιολογικό χάρτη.

Από τις συζητήσεις μας προέκυψε το συμπέρασμα ότι χωρίς τα δικαιώματά μας , νιώθουμε δυστυχισμένοι και είναι πολύ σημαντικό να διασφαλιστούν με κάθε τρόπο. Για να στείλουμε αυτό το μήνυμα σε όλους, δημιουργήσαμε μια αφίσα όπου το κάθε παιδί διάλεξε ένα από τα ανθρώπινα δικαιώματα που μάθαμε και το ζωγράφισε σε χάρτινο μπαλόνι που το κρατούσαν τα δυνατά χαρούμενα χέρια μας.

271541112 3059459877656929 8348704157365540464 n 271470703 434584775009145 6611809001589201285 n 271382966 332666062050914 624804884607229489 n 271385775 2975627119369650 8251159215428493593 n 3

Επειδή έχουμε δικαίωμα στο παιχνίδι και στην ανεμελιά χορέψαμε τα παρακάτω παιχνιδοτράγουδα.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συνεχίσαμε τις συζητήσεις μας για τ’ ανθρώπινα δικαιώματα και δημιουργήσαμε τη δική μας αφίσα. Κάθε ένας από εμάς κρατούσε το μπαλόνι-δικαίωμα, που είχαμε διαλέξει να προστατεύσουμε.

271598774 965215280769066 8644437313143882604 n 270698431 506429024087349 9129102381947848446 n 270844768 304543384955123 9210264723176028216 n 271178042 1076287762915031 4898945714610882432 n 270107565 2076713235815295 8486711691743059565 n

 

από κάτω από: Εργαστήρια δεξιοτήτων:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη" με τίτλο: «Γνωρίζουμε τ' Ανθρώπινα Δικαιώματα»| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη» με τίτλο: «Γνωρίζουμε τ’ Ανθρώπινα Δικαιώματα»    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Αρχείο

Kατηγορίες

Βάνα Μπουλτή

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Βάνα Μπουλτή

Translate



Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων