Με τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 επεξεργαστήκαμε σήμερα υλικό από συγκεντρωτικές παρουσιάσεις, που μας έδωσαν την ευκαιρία να επαναλάβουμε σημαντικές έννοιες σχετικά με τα Χριστούγεννα, την Πρωτοχρονιά και τα έθιμα του Δωδεκαήμερου. Αρχικά ασχοληθήκαμε με την παρουσίαση που θα βρείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί με κλικ στην εικόνα και συγκεκριμένα με τις δραστηριότητες 1,2,3,5 και 7.
Στη συνέχεια, θυμηθήκαμε μερικές χριστουγεννιάτικες ιστορίες που περιλαμβάνονται στην παρουσίαση που ακολουθεί (κλικ στην εικόνα). Συγκεκριμένα επεξεργαστήκαμε τις δραστηριότητες 1, 3 και 4.
Ανοίξαμε το τετραγωνάκι έκπληξη της σημερινής μέρας από τη Ημερολόγιο Αντίστροφης Μέτρησης και σειρά είχαν οι μαθηματικές δραστηριότητες: εξασκηθήκαμε στην αρίθμηση με τα ακόλουθα παιχνίδια.
και [κλικ στην εικόνα]
Στη συνέχεια, κάναμε τις αγαπημένες μας μουσικοκινητικές δραστηριότητες με έναν τροχό και το αγαπημένο μας παιχνιδοτράγουδο.
Ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε και ένα χριστουγεννιάτικο στολίδι αξιοποιώντας cd και τις όμορφες χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές.
Η συνέχεια του προγράμματος ήταν αφιερωμένη στο πρόγραμμα e-twinning και για τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν μπορείτε να δείτε τη σχετική σημερινή ανάρτηση του ιστολογίου.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, καθώς βρισκόμαστε στις 11 ημέρες μέχρι τα Χριστούγεννα είχαν ως έκπληξη της ημέρας τα πρωτοχρονιάτικα παραδοσιακά κάλαντα. Τα ακούσαμε , τα επεξεργαστήκαμε με τη βοήθεια εικονόλεξου και προσπαθήσαμε να τα τραγουδήσουμε κι εμείς. Έπειτα με τη βοήθεια ενός ψηφιακού τροχού με εικόνες, παίξαμε ένα κινητικό παιχνίδι όπου οι παίκτες της κάθε ομάδας έπρεπε να δείξουν ταμπέλες με τη λέξη Χριστούγεννα ή Πρωτοχρονιά, ανάλογα με την εικόνα που έδειχνε ο τροχός .
Βρείτε τον τροχό στον σύνδεσμο που ακολουθεί:
https://wheelofnames.com/7kk-9f3?fbclid=IwAR2MRc–Q-cG_xsZDlXFgzUZf7dYczGENO6ETRENHSQe9h8jDATeC7oPkwA
Στη συνέχεια, σε φύλλο εργασίας το οποίο χρωματίσαμε, κόψαμε και κολλήσαμε στη σωστή στήλη τις εικόνες που σχετίζονται με τα Χριστούγεννα ή την Πρωτοχρονιά.
Στο τέλος διαβάσαμε την ιστορία « Ο Άγιος Βασίλης ήρθε αλλιώς» από τις εκδόσεις Υδροπλάνο. Ο δάσκαλος στο σχολείο ζήτησε από το Λάμπη να γράψει γράμμα στον Άγιο Βασίλη για να ζητήσει τα δώρα του. Όμως ο Λάμπης φέτος βρίσκεται σε δίλημμα . Να ζητήσει κάτι για τον εαυτό του ή μήπως…όχι. Μια ιστορία που προσεγγίζει το περιβαλλοντικό ζήτημα με ανιδιοτέλεια (το τέλος της ιστορίας κλείδωσε και θα το μάθουμε αύριο).
Τα παιδιά του απογευματινού τμήματος επεξεργάστηκαν την παρουσίαση που ακολουθεί (κλικ στην εικόνα), διάβασαν το βιβλίο το Δάσος της Αγάπης και άρχισαν να φτιάχνουν ένα βιβλιαράκι χριστουγεννιάτικων δραστηριοτήτων ξεκινώντας από το εξώφυλλο.
Πηγή για το εξώφυλλο: https://efibarlou.blogspot.com/2017/12/blog-post.html?fbclid=IwAR1G35wC_z3RPZi7P-FNPLTKE8jKdiGlYkHUVlc3GJrCSCxjRnSCGWnHVFY
Πηγή για τις χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες του βιβλίου: https://www.kindykids.gr/images/stories/xristougenna/fylla-ergasias-xristougenna.pdf?fbclid=IwAR0Yq4Oq8pHPX4MP1uCNWWQuvctL5XrzGcWK4pjTyyeonQSYEMGB586pgSU
Πρόσφατα σχόλια