Ολοκλήρωση δραστηριοτήτων για την Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα 2021

Οκτ 202121

Με την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων σχετικά με την Εβδομάδα Κώδικα, τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,αξιοποιήσαμε το θέμα του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων για τον 1ο θεματικό κύκλο που διαπραγματευόμαστε για την περίοδο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου και αφορά τη Στοματική Υγιεινή. Η Νεράιδα των δοντιών είχε ένα πρόβλημα και έπρεπε να τη βοηθήσουμε. Η μικρή Μαρίνα έχασε το πρώτο νεογιλό της δόντι και το έβαλε κάτω από το μαξιλάρι. Όμως στο πλέγμα (κρεβάτι) υπάρχουν δύο μαξιλάρια και η νεράιδα δεν ξέρει προς τα πού να κατευθυνθεί. Τα παιδιά έλυσαν τον γρίφο με τη βοήθεια σχετικού τροχού και φύλλου εργασίας, συμπλήρωσαν τον κώδικα για τη λέξη «κίτρινο» (το χρώμα του μαξιλαριού, στο οποίο θα έβρισκε η νεράιδα το δόντι), περιέγραψαν τη διαδρομή και την ακολούθησαν με τον γνωστό τρόπο «ρομπότ & οδηγού».

        

Το φύλλο του κώδικα από εδώ:

Η νεράιδα τους είχε δωράκι που τη βοήθησαν να βρει το νεογιλό δόντι: ένα δόντι σε pixel, το οποίο με χαρά συμπληρώσαμε βρίσκοντας τον «κώδικά» του.

Το φύλλο κώδικα από εδώ.

Τις παραπάνω δράσεις μας η κα Τάνια της ενσωμάτωσε σε μια διαδραστική παρουσίαση. Πατήστε στην εικόνα.

Τα παιδιά των απογευματινών τμημάτων, στα πλαίσια της συνεργασίας 15 σχολείων σε κοινή δράση στο Codeweek του προγράμματος «Ρομπότ-Ζαχαροπλάστης«(για περισσότερες σχετικές δράσεις μας πατήστε εδώ)πραγματοποιήσαμε τη δράση που θα καταθέσουμε στην πλατφόρμα του προγράμματος.

Ο Μελένιος πηγαίνοντας με το φορτηγό του τα γλυκά στο κατάστημα που του τα είχε παραγγείλει, τα έχασε στο δρόμο. Ένα ένα είδος έπεφτε από την καρότσα του φορτηγού στις στροφές. Πρώτα οι μαρμελάδες, μετά οι τάρτες και στο τέλος το παγωτό καρπούζι.

Σε ζευγάρια πήραμε το ρόλο του προγραμματιστή και υπολογιστή-ρομπότ. Ο προγραμματιστής με σαφείς οδηγίες οδηγούσε το ρομπότ ώστε να συλλέξει με τη σωστή σειρά τα γλυκά.

Σχεδιάσαμε τη διαδρομή μας σε φύλλο εργασίας .

 

Το φύλλο εργασίας:

Επίσης πάλι σε ζευγάρια περπατήσαμε στο πλέγμα σύμφωνα με ακριβείς οδηγίες τη διαδρομή που ήταν τυπωμένη στο χαρτί. Ο ένας έδινε τις οδηγίες και ο άλλος τοποθετούσε τα σωστά βελάκια στο πλέγμα ώστε να δημιουργήσει τη σωστή διαδρομή.

Η διαδρομή, δημιουργία της κας Ευαγγελίνας:

Οι διαδρομές μας:

Οι διαδρομές του ολοήμερου τμήματος 2.

Επίσης με τη χρήση της επιλογής QR από το κινητό τηλέφωνο των εκπαιδευτικών βρήκαμε σε ποια μιλαράκια υπήρχαν σκουλικάκια και πολύ το χαρήκαμε. Το φύλλο με τα μήλα αποτελεί τμήμα του προγράμματος «Ρομπότ-Ζαχαροπλάστης».

 

Αφήστε μια απάντηση

Kατηγορίες

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Translate



Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων