Παιχνίδια με γραμμές- Το γράμμα Β, β της βροχής- Τραγούδι: «Βρέχει βρέχει και χιονίζει..»- Ευρωπαϊκή εβδομάδα Κώδικα- Γνωριμία με το μαγικό κόσμο των σαλιγκαριών

Οκτ 202113

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,παίξαμε παιχνίδια εξοικείωσης με τις γραμμές από τις οποίες αποτελούνται τα γράμματα και εστιάσαμε στη όρθια (κάθετη), ξαπλωμένη(οριζόντια) και στην γραμμή τσουλήθρα(πλάγια). Στο πρώτο παιχνίδι, σε κάθε σταμάτημα της μουσικής , φτιάχναμε με τη βοήθεια ράβδων τις γραμμές που μας έλεγαν οι εντολές.

Έπειτα με τη βοήθεια του ψηφιακού πίνακα αναγνωρίσαμε και μετρήσαμε τις γραμμές που έχει το γράμμα αρχηγός στο όνομά μας.

Ακούσαμε και τραγουδήσαμε με τη βοήθεια βίντεο το τραγουδάκι « Βρέχει, βρέχει και χιονίζει…»

και κρατήσαμε το « Β» της βροχής για να μας βοηθήσει να εξασκηθούμε με μια διαδικτυακή άσκηση

στην οποία έπρεπε να βρούμε τις λέξεις που αρχίζουν από Β. Πατήστε στην εικόνα.

Ακολούθως συμπληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας με πλάγιες γραμμές.

Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων, λόγω της συμμετοχής μας για δεύτερη χρονιά( για τις περσινές μας δράσεις πατήστε εδώ, στο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής εβδομάδας κώδικα, μιλήσαμε για το πώς προγραμματίζεται ένας υπολογιστής .Στην πληροφορική με τον όρο πρόγραμμα αναφερόμαστε σε μια συγκεκριμένη ακολουθία εντολών τις οποίες πρέπει να εκτελέσει ένας υπολογιστής για να παραγάγει το επιθυμητό για το χρήστη αποτέλεσμα. Σύμφωνα με τον γενικό ορισμό που έδωσε ο Τζον φον Νόιμαν το 1945, το πρόγραμμα αποτελείται από μια συνεχή αλληλουχία εντολών τις οποίες ο υπολογιστής καλείται να εκτελέσει μία προς μία για να παραχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.(Πηγή: Βικιπαίδεια)

Αρχικά για να μπορέσει ο υπολογιστής να εκτελέσει μία οποιαδήποτε λειτουργία, έπρεπε να δοθούν κατευθείαν οι κατάλληλες ακολουθίες από 0 και 1, δηλαδή εντολές σε μορφή κατανοητή από τον υπολογιστή αλλά ακατανόητες από τον άνθρωπο. Οι εντολές ενός προγράμματος και σήμερα μετατρέπονται σε ακολουθίες που αποτελούνται από 0 και 1, τις εντολές σε γλώσσα μηχανής, όπως ονομάζονται, οι οποίες εκτελούνται από τον υπολογιστή. Ο προγραμματισμός είναι αυτός που δίνει την εντύπωση ότι, οι υπολογιστές είναι έξυπνες μηχανές που επιλύουν τα πολύπλοκα προβλήματα.(Πηγή: Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Γ Λυκείου) – Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)) Έτσι γίναμε «προγραμματιστές», παρατηρήσαμε σχέδια κώδικα με τα ψηφία 0 και 1 και προσπαθήσαμε να εκτελέσουμε σαν pc τις εντολές.

Η πρώτη μας απόπειρα ήταν στο χαρτί και

στην δεύτερη πήραμε τη θέση των ψηφίων στο πλέγμα που είχε διαμορφωθεί στο πάτωμα των τάξεων μας.

Τα φύλλα κώδικα είναι δημιουργία της κας Ευαγγελίνας.

  

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ολοκλήρωσαν τα σαλιγκάρια που το τμήμα 2 είχε κατασκευάσει χθες(εδώ, στο τέλος της ανάρτησης) και έπαιξαν και τις σαλιγκαροδρομίες.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίζοντας τη γνωριμία μας με τους φίλους της βροχής και του νερού, τα σαλιγκάρια, γνωρίσαμε το μαγικό τους κόσμο μέσα από την επεξεργασία του υλικού παλαιότερης σχετικής μας ανάρτησης εδώ.

Μέσα από τα παρακάτω βίντεο είδαμε την εκκόλαψη τους, τη διαδικασία φαγητού τους και τις σχέσεις που μπορούν να δημιουργήσουν(φιλία, αγάπη, εμπιστοσύνη).

 

Στο διαδραστικό πίνακα της τάξης ακολουθήσαμε της διαδρομές του σαλιγκαριού τις οποίες θ’ αποτυπώσουμε και στο χαρτί.

Αναπτύχθηκαν επίσης δραστηριότητες για τα εργαστήρια δεξιοτήτων. Πατήστε εδώ για να τις δείτε.

 

Αφήστε μια απάντηση

Kατηγορίες

Βάνα Μπουλτή

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Translate



Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων